Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11865)
Muita muumilaakson asukkeja kuin hemuli ja hemulin kaipaaja?
Vierailija kirjoitti:
Muita muumilaakson asukkeja kuin hemuli ja hemulin kaipaaja?
Voin olla hattivatti.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämmöisissä paikoissa mitään menestyjiä käy.
Parhaat pystyvät mihin vain.
Siskoni yritti itsaria. Mieheni kommentti asiasta: minun suvussani ei ole mielisairaita. Halveksuvalla äänellä. En ota elämääni enää kaltaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämmöisissä paikoissa mitään menestyjiä käy.
Olen alallani menestynyt vauvapalstan sisällöntuottaja. Toki gallupoinnit hoitaa nykyisin suurimmaksi osaksi joku muu.
Elämäänsä pettyneiden kerho kokoontuu.Mitä vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persoonallinen persoonallisuus häiriö?
Persoonallisuuspiirteitä?
Persoona "rakoilee" ?
No jo on persoona.
Eiks kaikki oo vähän erillaisempia, toisua ei välttis kiinnosta olla ulospäinsuuntaunut menevä hyvän tuulen tyyppi.
Kato yle areenasta perjantai dokkari osio , siel on dokumentti oikeesta ihmisestä suomalaisesta naisesta jolla on persoonallisuusjäiriö.
10min pätkä mis kertoo sen rri petsoonidta on jopa nimenny ne...
Ei tarvitse loukkaantua siitä kun vastaa esitettyyn kysymykseen. Ei se asioiden siloittelukaan auta. Lisäksi persoonia on niin moneen lähtöön että kannattaa keskittyä vain tutustumaan ihmiseen. Persoonallisuushäiriö ei tarkoita sellaista sairautta joka estää työnteon tai normaalin elämän, ne ovat eri asioita.
Hoitamaton pers.häiriö johtaa C-klusterilaisilla , ainakin estyneillä, pitkittyneeseen masennukseen, itsetuhoiseen itsensä laiminlyöntiin, dissosisaatioon ja reaktiivisiin psykooseihin.
Mulla on toi vika.
Vierailija kirjoitti:
Elämäänsä pettyneiden kerho kokoontuu.Mitä vielä?
Ainakin luetun ymmärtäminen ,otsikon suhteen on kovasti hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni yritti itsaria. Mieheni kommentti asiasta: minun suvussani ei ole mielisairaita. Halveksuvalla äänellä. En ota elämääni enää kaltaistaan.
Ikävää kuulla, minullakin on kokemusta hyvin ilkeistä ihmisistä.
Hus nyt. Kaivattu saapuu millä hetkellä hyvänsä lähettelemään terveisiään.
Vierailija kirjoitti:
Osanotto ja voimia. Mutta tee aiheesta oma aloituksensa, tämä ei kuulu kaipausketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Hus nyt. Kaivattu saapuu millä hetkellä hyvänsä lähettelemään terveisiään.
Olinkin jo tulossa, mutta tein täyskäännöksen. Palaan, kun tilanne palautuu taas normaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Ontto olo.
Mitä on sattunut?
Emilialle pusut tänne kaiken sekoilun keskelle.
Melkolailla heti. En vain tee siitä kenenkään ongelmaa, vähiten sinun. =)
Silmiäni usko en, kun se ope teki sen. <3
Mikään negatiivinen viesti ei sitten ole minulta sinulle.
Kaikkia on mahdotonta miellyttää.