Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (52991)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla islamin uskoisen naisen kokemuksen omasta parisuhteestaan.
Mene muille saiteille, täällä kaivataan!
Jaa, täällä on taas oman sädekehän kiillottaminen meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan
Suurien vesien takaa
Kun paistaa, kun sataa
Kun linnut laulaa ja
Kun ovat hiljaa
Tuiskussa, kedolla, kun tuuli vie viljaa
Mutta suvessa sillä on väri oma
Uusi sävel, auringon hautoma
Ja laineilla kaipaus kulkee sun luokse
Tule jo luo, aarteeni, tule ja juokse
Mykistävän kaunista luettavaa.
Haluisin nuuhkia ja maistella sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan ikisinkut parisuhde-ekspertit taas äänessä 😅
Eikö se oo jo moneen kertaan todettu, että ketjuväki on enimmäkseen eronnutta, karannutta tai suhteessa olevaa. Sitten on muutama teitä ikisinkkuja, jotka luulee, että kukaan muukaan ei ole koskaan ollut ihmisen kanssa irl.
Haha, tämä tässä näin! 🔥eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se oo jo moneen kertaan todettu, että ketjuväki on enimmäkseen eronnutta, karannutta tai suhteessa olevaa. Sitten on muutama teitä ikisinkkuja, jotka luulee, että kukaan muukaan ei ole koskaan ollut ihmisen kanssa irl.
"...moneen kertaan todettu" vai kuitenkin "minä olen tätä mieltä!"
Tää on itse asiassa gallupoitu ja äänestetty asia moneen kertaan. Eli mielipiteinesi olet yksin vain sinä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan
Suurien vesien takaa
Kun paistaa, kun sataa
Kun linnut laulaa ja
Kun ovat hiljaa
Tuiskussa, kedolla, kun tuuli vie viljaa
Mutta suvessa sillä on väri oma
Uusi sävel, auringon hautoma
Ja laineilla kaipaus kulkee sun luokse
Tule jo luo, aarteeni, tule ja juokse
Mykistävän kaunista luettavaa.
Kiitos.
Miten osoitat kiinnostustasi?
Vierailija kirjoitti:
Tänään kysyin viestein onko autoon jo löytynyt moottori 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Moni varmaan haukkuu kaivattuaan täällä ja odottaa sen olevan kiinnostusta huipussaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on ainoa nainen, jonka antaisin lukita munani.
Mä haaveilen tästä. En siis sun munan lukitsemisesta vaan kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan ketjua lukemalla melko helppo päätellä, kun puhutaan puolisoista, eroista ja kielletystä siitä ja tästä. Mikä siinä on mielipidettä?
Niin, ketjussa kirjoittaa ehkä viikoittain max. 50 ihmistä ja päivätasolla, valtaosa viesteistä tulee aivan kouralliselta viestijöitä. Otanta ei ole järin suuri.
Ja ne muutamat nuoliäänestykset matkan varrella, mutta oletetaan nyt sun pointin tähden, että niissäkin kaikki valehtelee. 🤷🏻
Voin joka kerta kun käynnistän tietokoneen uudelleen, nuolittaa samat viestit uudelleen. Mutta kai niillä nuolilla jollekin sitten on merkitystä. 🤷🏻
Kiva, että sulla on mielekästä tekemistä. Onneks kaikki ei ole noin kujalla.
Kultakutri pallon kimpussa😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on itse asiassa gallupoitu ja äänestetty asia moneen kertaan. Eli mielipiteinesi olet yksin vain sinä. Eri
No, en tiedä kertooko se mistään muusta kuin tyhmyydestä, jos pitää tämän tai minkään muunkaan anonyymipalstan gallupeja jotenkin todenmukaisina. Voin nyt kirjoittaa olevani Tampereelta, vaikken todellakaan ole Tampereelta.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään leikkasi taas kiinni ja saadaan lukea sivukaupalla "typeriin lampaisiin" kohdistuvaa solvaamista. 🥱 Onneksi lammas on söpö eläin. Kiltti, kiva ja pehmeä silitellä... 🥰 Vähän kuin kaivattu varmaan on ihmisenä.
🥹😍
Vierailija kirjoitti:
Piipiin seurassa jännitän niin, että sanat katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan ketjua lukemalla melko helppo päätellä, kun puhutaan puolisoista, eroista ja kielletystä siitä ja tästä. Mikä siinä on mielipidettä?
Niin, ketjussa kirjoittaa ehkä viikoittain max. 50 ihmistä ja päivätasolla, valtaosa viesteistä tulee aivan kouralliselta viestijöitä. Otanta ei ole järin suuri.
Ja ne muutamat nuoliäänestykset matkan varrella, mutta oletetaan nyt sun pointin tähden, että niissäkin kaikki valehtelee. 🤷🏻
Voin joka kerta kun käynnistän tietokoneen uudelleen, nuolittaa samat viestit uudelleen. Mutta kai niillä nuolilla jollekin sitten on merkitystä. 🤷🏻
Kiva, että sulla on mielekästä tekemistä. Onneks kaikki ei ole noin kujalla.
Havainto, jonka olen kyllä itsekin tehnyt kun puhelimen selainistunnon päättää ja tulee sivulle uudestaan. Ihme projisointia että jos toteaa jonkun asian, niin tekee sitä itse!!
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään.
Minkä rotuinen kissa?