Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Joskus on parempi laittaa häntä koipien väliin ja mennä maitojunalla kotiin. Lopettaa uhoaminen, pissiä housuun ja toivoa, ettei kukaan huomannut miten kovaa yritit ennen kuin luovutit.
Vierailija kirjoitti:
Odottaa voi vaikka koko elämänsä, mutta jos sateenkaaren päässä ei ole mitään, odottaminen on turhaa. Sinä olet olemassa, mutta et minua varten.
Ei se silloinkaan ollut turhaa, kaikesta oppii. Oppiipahan ehkä toimimaan toisin jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus on parempi laittaa häntä koipien väliin ja mennä maitojunalla kotiin. Lopettaa uhoaminen, pissiä housuun ja toivoa, ettei kukaan huomannut miten kovaa yritit ennen kuin luovutit.
Juurikin näin.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan minä en huomannut ja tuskin kukaan muukaan, joten voit olla tyytyväinen. 😢
On hyvä tiedostaa rajansa. Onneksi on VR.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan minä en huomannut ja tuskin kukaan muukaan, joten voit olla tyytyväinen. 😢
Minä huomasin mutta tiedän kuinka tässä tilanteessa on hyvä todellakin ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottaa voi vaikka koko elämänsä, mutta jos sateenkaaren päässä ei ole mitään, odottaminen on turhaa. Sinä olet olemassa, mutta et minua varten.
Ei se silloinkaan ollut turhaa, kaikesta oppii. Oppiipahan ehkä toimimaan toisin jatkossa.
Nimenomaan on turhista turhista uskoa asioihin, joita uskotellaan ja pidetään yllä turhaa toivoa, vaikka koko ajan tietää, että se on pelkkiä sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisinpa vtttuuuuuuu.... kuolen tähän kultaseni.
NYT härkää sarvista!
Ei nämä uskalla kuin kirjoittaa kaipausketjuun.
Sivu
Luuserit ovat luusereita mutta pidän tiedon itselläni. Kyllä se siitä.
Minä toivon, että jonain päivänä saan päästettyä irti. Jäisi vain kauniit muistot.
En viitsi olla ilkeä enkä viitsi aina edes vitsailla. Pääasia on että saadaan asiat eteenpäin. Tilannetajua.
Vierailija kirjoitti:
Haukutko alaisesikin aina noin?
Vierailija kirjoitti:
Kiva, kun ilmoittauduit. Tiedettiin muutoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä huomasin mutta tiedän kuinka tässä tilanteessa on hyvä todellakin ymmärtää.
Mitähän virkkeesi tarkoittaa?
Mä en päästä sun tassusta irti
Vierailija kirjoitti:
On hyvä tiedostaa rajansa. Onneksi on VR.
...jonka palveluja olet käyttänyt 40 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon, että jonain päivänä saan päästettyä irti. Jäisi vain kauniit muistot.
Niin minäkin. Tämä kidutus on kestänyt aivan liian pitkään ja vienyt aivan liian paljon.
Laulun kirjoitan silti valmiiksi. Sen teema on sama kuin ensimmäisessäkin: rakkaus, joka ei vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Tämä kidutus on kestänyt aivan liian pitkään ja vienyt aivan liian paljon.
Sitten palsta asukki tarttui taas kun tilaisuus oli!
Mikä elämä odottaa sen läpi.