Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin toivonut, että joskus saisin vuodattaa onnenkin kyyneleitä tässä saagassa, mutta kovin ovat suolaisia. Hyvää yötä.
Älä sure rakas, kaikki on hyvin ja pyörät pyörivät, voidaan ehkä jo piankin kulkea käsikkäin. Kauniita unia.
Näkee, ken elää. Nuku hyvin.
Kuitenkin, öitä H-naiselle.
Toivottavasti siulla ollut kiva päivä, omani rasittava. 7ltä lääke, näytteen otto, toimitin putket labraan, söin aamiaisen, nukuin jne. Naiselle lounaaseen. Rakastan.
Aurinkoista huomenta kaivatulleni !
Huomenta kaunis rouva👧🏼🏫
Ikävä sinua🤗
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuin susta heti kun näin sut siellä ensimmäisen kerran ja kaipasin sua sun poissaolon aikana.
Mulla kävi miehen kohdalla samoin. Kiinnostuin heti ensinäkemältä.
En ole se terävin. Olen se joka uskaltaa olla se mikä on.
Huh, olen ihan voipunut viime öisestä. Siis joka reikään! Nyt juilii sieraimet ja korvakäytävät. Toivottavasti en pitänyt liikaa ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun kasvatit minua ihmisenä! Olisi kiva saada jatko-opintojakin. 🌞
Ei multa. En myönnä tämmöisiä. nn
Miksen saisi herätä sun vieressä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuin susta heti kun näin sut siellä ensimmäisen kerran ja kaipasin sua sun poissaolon aikana.
Mulla kävi miehen kohdalla samoin. Kiinnostuin heti ensinäkemältä.
Lokakuun sateisen harmaa päivä muuttui auringonpaisteeksi. Päivämääränkin muistan.
Itseään penaalin terävimpänä poistatti kommentin, josta mainittiin kömpelöistä lapsista, joiden käsistä kynät putoavat.
Ärsyttää miten helposti kommentoijat sekoittuvat toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Itseään penaalin terävimpänä poistatti kommentin, josta mainittiin kömpelöistä lapsista, joiden käsistä kynät putoavat.
Kun saa lapset itseään terävämmän kanssa, saa itseään nohevampia lapsiakin. Vinkkinä kaikille. 😃
Voin nostaa käden ylös. Kaivattu söi mun aivosolut.