Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (50785)

Vierailija
50761/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen meistä on aika tyhmä. En kerro kumpi. 🤭

No mä tiedän kumpi on mensalainen.

Vierailija
50762/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kertoa. Tiedän jo vastauksen. Sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50763/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä asuin samassa asuntolassa silloisen ihastuksen kanssa. Oli ihan kamalaa katsella vierestä, kun hänen huoneeseensa ramppasi äijiä. Ihan liikaa nuorelle sydämelle, saati sitten näin vanhempana.

Saati sitten näin vanhempana?

Mulla kyllä aivan päinvastoin, että nuorena (teininä ja parikymppisenä) aina hirveä tuska päällä kaikesta, kun taas nykyään ei todellakaan. 

Vierailija
50764/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin kyllä, että et ole penaalin terävin kynä, mutta olin silti aluksi valmis antamaan mahdollisuuden. 

No sinun rinnalla kaikki näyttää keskivertoa tyhmemmiltä. :)

Vierailija
50765/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuunnella sateen ropinaa. Olisitpa täällä makoilemassa. A😘A

Vierailija
50766/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin tänään itselleni treffipäivän ja panostin kunnolla hemmotteluun. Nyt kotona ja hyvillä fiiliksillä. Toivottavasti viikko on alkanut hyvin myös sulla.

Vierailija
50767/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä tiedän kumpi on mensalainen.

Mä tiedän kumpi on menkkalainen.

Vierailija
50768/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin toivonut, että joskus saisin vuodattaa onnenkin kyyneleitä tässä saagassa, mutta kovin ovat suolaisia. Hyvää yötä.

Älä sure rakas, kaikki on hyvin ja pyörät pyörivät, voidaan ehkä jo piankin kulkea käsikkäin. Kauniita unia.

Vierailija
50769/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaterkut pyörää taluttavalle miehelle naapuriin 😊

nainen 

Vierailija
50770/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastanut sinua vuosia. Joka kesä muistelen edellisiä, joina olen sinua kaivannut. Muistoja tulee mieleen tilanteista, tunnelmista, taivaan tapahtumista. Alkuvuosien toiveikkuus on hautautunut tosiasioiden alle. Rakkaus ei ole loppunut, koska se ei osaa laskea.

Minäkin rakastan sinua, edelleenkin.

Etäältä rakastaminen on laiha lohtu, kun haluaisi enemmän. Sinulle riittävä ei ole minun riittävä. Siksi pitäisi opetella laskemaan.

Vierailija
50771/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin toivonut, että joskus saisin vuodattaa onnenkin kyyneleitä tässä saagassa, mutta kovin ovat suolaisia. Hyvää yötä.

En tiedä onko saaga vain päässäsi vai onko jotain oikeita tapahtumia, mutta jos joudut kaipailemaan täällä, niin ei hyvältä vaikuta.

Oman kokemukseni mukaan kaipaileminen lähinnä pilaa intuition kokonaan, eikä sellaisen jälkeen voi luottaa mihinkään ihmeen omiin "tuntemuksiin" vaan ainoa mikä on todellista on konkreettiset asiat joita tapahtuu. Ei mikään muu.

Olet tehokkaasti sabotoinut kaikki tosielämän yritykseni lähestyä sinua, niin, tosielämässä. Minkä teen? Pidit minua vitsinä.

Kenellehän ajattelit vastaavasi? En ole pitänyt häntä vitsinä vaan sydämessäni rakkaasti hellinyt. Jos olisin havainnut hänen yrittävän lähestyä, olisin ollut kädet auki. T. Ap

Omalle kaivatulleni.

Vierailija
50772/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti rupeaa puhumaan muista deiteistä joita pyörittää samaan aikaan? Ole niitten kanssa sitten.

Tietoinen itsesabotaasi, eli ei ole kiinnostunut.

Jotkut huonoitsetuntoiset tekee tuota siksikin, että haluavat esittää että vientiä olisi. 

Itselleni on kyllä iso turn off jos toinen jauhaa eksistään tai muista deiteistään.

Sivusta 

Eräs tuttu nainen, josta en edes ollut ikinä kiinnostunut millään muotoa, teki mulle tuota. Jauhoi eksistään ja treffikumppaneistaan vaikka kuinka paljon. En tiedä kyllä mitä hän ikinä haki sillä.

Joko hänellä oli huono itsetunto ja yritti esittää että onkin kovin haluttua seuraa, yrittäen vissiin että lähestyisin häntä. Tai sitten luuli että olin kiinnostunut ja hän taas ei ollut kiinnostunut, joten ei halunnut että lähestyisin häntä. Mieleen tuli kyllä ensimmäinen vaihtoehto, koska hän esitti kiinnostunutta jälkeenpäin. Joka tapauksessa taisi mennä mönkään, mitä ikinä hän yrittikään. Kova vaiva yrittää pelata toisella tyhjän takia.

Vierailija
50773/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin kyllä, että et ole penaalin terävin kynä, mutta olin silti aluksi valmis antamaan mahdollisuuden. 

Hän sanoisi mua ei penaalin terävimmäksi kynäksi! <3 Ei kyllä olisi antanut mahista. 💔

Vierailija
50774/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-mies, ikävä ja murhe. Kaikki jäi viimeksi jotenkin ihan kesken. Enkä tiedä mitä tehdä. Tietäisitpä sinä. Hyvää yötä, kauneimpia unia.

Vierailija
50775/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.

Vierailija
50776/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💝💝💝💝💝💞💘💘💘💘

Vierailija
50777/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaterkut pyörää taluttavalle miehelle naapuriin 😊

nainen 

Tervetuloa talutettavaksi ja poljettavaksi. Saat itse päättää järjestyksen.

Vierailija
50778/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin nostaa käden ylös. Kaivattu söi mun aivosolut.

Vierailija
50779/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sure rakas, kaikki on hyvin ja pyörät pyörivät, voidaan ehkä jo piankin kulkea käsikkäin. Kauniita unia.

Näkee, ken elää. Nuku hyvin.

Vierailija
50780/50785 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä