Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (50785)
Kuinka voinkaan rakastaa jotakuta näin voimakkaasti ilman että tunnen häntä tämän paremmin. Nainen kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi kivaa olla seinänaapureita ja kuunnella, kun häntä pannaan rajusti joka reikään seinän takana.
Onkohan nuo siis asioita joiden tiedät tapahtuvan, vai kuvitteletko jotain rajusti joka reikään panemisia :D
oot kävelymatkan päässä kuitenkin, joten ei kai niin huonosti
Nuku hyvin rakas. Mulla on aika kova ikävä. Nähtäispä pian. Kaikenlaisia ajatuksia läheisyydestä mun aivot syöttää. Suukkoja ja silityksiä.
-Mangusti
Hyvää yötä Nastille.
t. Kusti
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi kivaa olla seinänaapureita ja kuunnella, kun häntä pannaan rajusti joka reikään seinän takana.
Joka olisi juuri täydellistä. <3
- Mina.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä!
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole kertonut hänelle tunteistasi, niin olisiko sinulla mielestäsi oikeus olla tuohtunut, loukkaantunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin toivonut, että joskus saisin vuodattaa onnenkin kyyneleitä tässä saagassa, mutta kovin ovat suolaisia. Hyvää yötä.
En tiedä onko saaga vain päässäsi vai onko jotain oikeita tapahtumia, mutta jos joudut kaipailemaan täällä, niin ei hyvältä vaikuta.
Oman kokemukseni mukaan kaipaileminen lähinnä pilaa intuition kokonaan, eikä sellaisen jälkeen voi luottaa mihinkään ihmeen omiin "tuntemuksiin" vaan ainoa mikä on todellista on konkreettiset asiat joita tapahtuu. Ei mikään muu.
Olet tehokkaasti sabotoinut kaikki tosielämän yritykseni lähestyä sinua, niin, tosielämässä. Minkä teen? Pidit minua vitsinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä!
Järkyttävää musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin toivonut, että joskus saisin vuodattaa onnenkin kyyneleitä tässä saagassa, mutta kovin ovat suolaisia. Hyvää yötä.
En tiedä onko saaga vain päässäsi vai onko jotain oikeita tapahtumia, mutta jos joudut kaipailemaan täällä, niin ei hyvältä vaikuta.
Oman kokemukseni mukaan kaipaileminen lähinnä pilaa intuition kokonaan, eikä sellaisen jälkeen voi luottaa mihinkään ihmeen omiin "tuntemuksiin" vaan ainoa mikä on todellista on konkreettiset asiat joita tapahtuu. Ei mikään muu.
Olet tehokkaasti sabotoinut kaikki tosielämän yritykseni lähestyä sinua, niin, tosielämässä. Minkä teen? Pidit minua vitsinä.
Tuo oli siis vain sivukommentti aiheeseen, en ole itse missään "tilanteessa".
Huomasin kyllä, että et ole penaalin terävin kynä, mutta olin silti aluksi valmis antamaan mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastanut sinua vuosia. Joka kesä muistelen edellisiä, joina olen sinua kaivannut. Muistoja tulee mieleen tilanteista, tunnelmista, taivaan tapahtumista. Alkuvuosien toiveikkuus on hautautunut tosiasioiden alle. Rakkaus ei ole loppunut, koska se ei osaa laskea.
Minäkin rakastan sinua, edelleenkin.
Parikymppisenä asuin samassa asuntolassa silloisen ihastuksen kanssa. Oli ihan kamalaa katsella vierestä, kun hänen huoneeseensa ramppasi äijiä. Ihan liikaa nuorelle sydämelle, saati sitten näin vanhempana.
Toinen meistä on aika tyhmä. En kerro kumpi. 🤭
Aurinkoa ja lämpöä on luvassa, jos et pakene maakuoppaan.