Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (50337)
Vierailija kirjoitti:
Me pystyttäis viestimään toisillemme puhelimeen vasta yöllä, kun muut nukkuu. Ei se ihan hyvä viestintäväline ole. Siksi kai täällä sitten kertomassa siitä maailman suurimmasta rakkaudesta. 💔
Asioita ei ole pakko tehdä selkien takana.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä unia..-A😘
😘
Kuin niin normaali ei mittaile? Minä pitäisin outona jos ei tiedä oman p*niksen mittaa/ mittoja. Tarvitaanhan sitä kondomihyllylläkin! Järki päähän nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko viestiä huomenissa? Naiselle mieheltä.
Saat viestiä suoraan luuriini.
Hyvä. Teen niin iltapäivällä.
Uusi peitto hankittu, joten yö menee varmasti mukavasti. Sinä vaan puutut vierestä, mutta sehän olisi liian hyvää ollakseen totta. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä unia..-A😘
😘
Hali..
Vierailija kirjoitti:
Kuin niin normaali ei mittaile? Minä pitäisin outona jos ei tiedä oman p*niksen mittaa/ mittoja. Tarvitaanhan sitä kondomihyllylläkin! Järki päähän nyt.
Ei kai kaikki tarvi? Minun piti kerran ostaa kondomeja ja kun kysyin mieheltä, että minkä kokoisia, niin hän sanoi ettei väliä.
No, ei ole kyllä mikään erityisen iso eikä pienikään, varmaan normimunalle sitten käy mikä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä
Hyvää yötä.
Toivottavasti siulla oli tänään kiva päivä, omani kului unessa ja ulkoilussa sateessa. Oisitpa täällä. Tarjoisin kaakaon. Naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kaikki tarvi? Minun piti kerran ostaa kondomeja ja kun kysyin mieheltä, että minkä kokoisia, niin hän sanoi ettei väliä.
No, ei ole kyllä mikään erityisen iso eikä pienikään, varmaan normimunalle sitten käy mikä vaan.
90% miehistä on joskus mitannut vehkeensä ja 10% valehtelee.
Soita mulle, niin voidaan jutella saman tien.