Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (50069)

Vierailija
50001/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen Göntsäkö siellä nyt kiukkuaa, vai joku minuun tietämättäni ihastunut nn tyyppi? On raskasta olla minä, kun ympärillä aina useamman tyypin mustasukka_cat_fight. Kyseessä vielä hlöitä, joita en tunne, korkeintaan ohimennen nähnyt.. Joku on saattanut ihan vain palstojen tekstien kautta ihastua. 🤨🤔E

Vierailija
50002/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana 'øksettava' ei ole lainkaan 

minun vokabuläärissäni. Se on

junnumpien kieltä, aikuiset eivät

yleensä kuvaile tuolla adjektiivilla

toisiaan. Samoin ilmaisu 'Suksi suolle.'

En käytä. Mummoni on joskus noin 

sanonut tunkeilevalle ovikauppiaalle.. x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50003/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä onkin suuri merkitys, että missä asemassa toinen on, että miten sen negan kokee.

Elämän kokemuksilla on myös merkitystä miten asiat nilloinkin ottaa. Rehellisyys ei ole sitä, että lauotaan totuudet suodattamatta päin naamaan. Oman näkemyksen voi esittää kauniisti ja asiallisesti. Oma näkemys ei välttämättä ole sille toiselle se totuus. 

Vierailija
50004/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkainen Göntsäkö siellä nyt kiukkuaa, vai joku minuun tietämättäni ihastunut nn tyyppi? On raskasta olla minä, kun ympärillä aina useamman tyypin mustasukka_cat_fight. Kyseessä vielä hlöitä, joita en tunne, korkeintaan ohimennen nähnyt.. Joku on saattanut ihan vain palstojen tekstien kautta ihastua. 🤨🤔E

Sulla on aku seti VALEHDUS onklema xDDDDDD

https://youtu.be/1Iwbn-s4ZZY?si=y89hbPaRyLd6IDE-

T. HUPU TUPU LUPU

Vierailija
50005/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuun ihastunut incel osoittaa rakkautta.

Vierailija
50006/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen kaivattu osoittautui temuversioksi luonteensa puolesta, kun tarkemmin tutustuin. Hyvä esittämään kunnollista, mutta totuus olikin ihan toinen. 

Happamia olivat, hyi kauhia. :P

Vierailija
50007/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää sunnuntai-iltaa tutulle tyypille!

Vierailija
50008/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 000

Mikäs tämä on?

Vierailija
50009/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä se tosiaan vähän vaikuttaa. 

Ihastunut kiusaa.. 🤔

Ei minulla täällä kunnassa ole lainkaan 

sellaisia suhteita ihmisiin, että 

mitään suurempia emootioita olisi

suuntaan tai toiseen. Ei ole ketään anoppia tai eksää. Ei kollegoita. *Asiallinen 

ja neutraali > on minun suhteeni heihin.

Miten minä vierasta ihmistä voisin vihata?

En mitenkään. En tietysti ovihemmosta voi sanoa pitäväni.. mutta en minä häntäkään vihàà, vaikka teon tuomitsen. E

Vierailija
50010/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 000

Mikäs tämä on?

Ketjussa kirjoitettujen viestien määrä

Vierailija
50011/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut kiusaa.. 🤔

suuntaan tai toiseen. Ei ole ketään anoppia tai eksää. Ei kollegoita. *Asiallinen 

En mitenkään. En tietysti ovihemmosta voi sanoa pitäväni.. mutta en minä häntäkään vihàà, vaikka teon tuomitsen. E

Ihastunut ihminen ei kiusaa, vaan käyttäytyy hyvin. 

Vierailija
50012/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

👩‍🏫🔥🧡👨🏼‍🏫

Vierailija
50013/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖s

Vierailija
50014/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuun ihastunut incel osoittaa rakkautta.

OgE alias x, e, ogelito, ja mitä muita näitä lukuisia hahmoja nyt onkaan osoittaa suurimmalta osin vain itse itseään kohtaan rakkautta. 

Ettekö te nyt ole huomanneet, sitä kuinka nämä elävät.kuuluisuudesta. Joka päivä joku näistä on muistuttamasaa ketjussa itsestään.

Vierailija
50015/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuus on toisen ihmisen ja hänen asemansa arvostavaa huomioon ottamista vuorovaikutuksessa. Sen tavoitteena on tehdä kanssakäymisestä ristiriidatonta ja sujuvaa. Kohteliaisuus on sidoksissa kulttuuriin, kieliyhteisöön ja aikaan.
Lähde: Wikipedia

Lisää täältä:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kohteliaisuus

Tilannetaju on kykyä havainnoida, ymmärtää ja hahmottaa ympäröivää todellisuutta sekä toimia tilanteeseen sopivalla tavalla, erityisesti paineen alla. Se on henkisen suorituskyvyn ydintaito, joka ohjaa kaikkea päätöksentekoa. Hyvää tilannetajua voi kehittää tietoisesti ja sitä tarvitaan sekä työelämässä että arjessa.

Tilannetajun elementit ja kehittäminen

Tilannetaju koostuu useista tekijöistä, joita voi harjoitella:

Havainnointi: Olennaisen tiedon erottaminen epäolennaisesta.

Tilannetietoisuus: Todellisuuden kirkas tulkinta – ilman sitä päätöksentekokyky heikkenee.

Energiatason hallinta: Omien tunteiden, vireystilan ja stressin tunnistaminen. Esimerkiksi hengityksen säätely ja väsymyksen tiedostaminen auttavat ketterämpään ajatteluun.

Paineensietokyky: Kyky säilyttää toimintakyky ja tehdä hyviä päätöksiä myös haastavissa tai yllättävissä tilanteissa.

AI-yhteenveto hakusanalle tilannetaju

Vierailija
50016/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostus on perustavanlaatuinen kokemus siitä, että sinut tai tekemäsi työ nähdään, kuullaan ja hyväksytään. Aito arvostus syntyy arjen kohtaamisissa, toisen kunnioittamisena, tasa-arvoisena kohteluna ja läsnäolona. Se on tärkeä inhimillinen tarve, joka lisää hyvinvointia ja motivaatiota.

AI-yhteenveto hakusanalle arvostus 

Vierailija
50017/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut kiusaa.. 🤔

Ihastunut ihminen ei kiusaa, vaan käyttäytyy hyvin. 

Samaa mieltä. Ihastunut ei kiusaa. 

Vierailija
50018/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltajuuskiistan tarkoitus ei ole voittaa vaan saada aikaan sopu, ehkä kompromissi.

Vierailija
50019/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompromissi tarkoittaa sopuratkaisua, jossa osapuolet pääsevät erimielisyyksistä yhteisymmärrykseen antamalla periksi omista vaatimuksistaan. Se perustuu neuvotteluun, jossa etsitään kaikkia tyydyttävää tai siedettävää keskitietä silloin, kun täydellinen yksimielisyys ei ole mahdollista.

Vierailija
50020/50069 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää pois silmistä pois foorimilta homma toiminu ollenkaan. Päivittäin koitan löytää sua.. Tää ikävä vaan voimistuu, kuinka pahaksi tää voi mennä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi