Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92064)
Tuossa se hienous muuten onkin, kyllä on rauhallista, onnellista ja iloista kun on sisällä rauha.
Mukavaa lauantaita ihana.<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta.
Huomenta. Anna vähän peittoa.
Petikin on jo pedattu.
Ilmankos kolottaa kun lattialle oot mut rullannut. Eikö mentäis takas petiin vielä hetkeksi?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa se hienous muuten onkin, kyllä on rauhallista, onnellista ja iloista kun on sisällä rauha.
Sitä kannattaa vaalia kaikin keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta.
Huomenta. Anna vähän peittoa.
Petikin on jo pedattu.
Ilmankos kolottaa kun lattialle oot mut rullannut. Eikö mentäis takas petiin vielä hetkeksi?
Olen jo käynyt nämä asiat läpi koko loppuelämäkseni ja nyt olen vapaa. Sinä voit tehdä mitä haluat. Mukavaa päivää.
Vierailija kirjoitti:
Mua jännittäisi aivan liikaa olla alaston hänen kanssaan, jonka seurassa jännitän hengittää, puhua, kävellä... kyllä tarvitsin vaniljaa ja pumpulia
En naisena tajua näitä. Miksi alastomuus jännittää? Sitten ei varmaan ole oikeassa paikassa oikean ihmisen kanssa, jos ei tunnu luonnolliselta. Kannattaa kuunnella omaa tuntemustaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä tipu💖
Hyvää huomenta💖😘
Annoin pikkusormen, se vei koko käden.
Lähdin tulella leikkimään, tein sen salaa.
Nyt mun sydän roihuaa ja loppuun palaa.
Sitten olen vapaa.
Itseään voi loppuun polttaa ja nousta tuhkasta uudestaan.
Sain ihmiskammon.
Aina kun pääsin eteenpäin, autoin vahingossa taas ja sitten kärsin väkisin lisää.
Nyt en halua auttaa, se maksaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua pelotti eilen?
Miten niin pelotti?
Vierailija kirjoitti:
Aina voi etsiä numeron Fonectasta ja keksiä jonkun keskityn jutunjuuren "joku unohti avaimet paikkaan x ja sain sun numeron, oliko sun?"
No ei aina kyllä voi 😅 ei kaikkien numero ole missään Fonectassa. Ei esim mun numeroni ole, sen saa vain ja ainoastaan multa. Ja hyvä niin, tuntemattomat soittelee nytkin ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on se, jos annetaan toiselle turhaa toivoa. Julmaa kiusantekoa.
Minä sanoin suoraan ja silti ketjun se traumatisoitunut ghoUstattu mies haukkua pelailijaksi :D ikinä ei voi voittaa
Vierailija kirjoitti:
A😘A
A😍A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei syö pullaa, mikä kieltämättä vähän ärsyttää. Niin että ei tarjoilut oikein kelpaa.
Jollei kyse ole allergioista, niin pullansyömättömyys on hyvin epäilyttävää, selkeä red flag. Hitlerikään ei syönyt pullaa.
Vitsi miten tyhmiä juttuja täällä taas, ajatteletko tuon oikeasti olevan jotenkin nokkelaa sanailua? 😅 minulle tuollainen olisi red flag, en jaksaisi kuunnella tuon tyyppistä juttua elämässäni päivästä toiseen. Söi sitten mitä söi.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Rikkoisitteko tabuja?
Ei kiinnosta tabut, ei ole niistä kiinni vaan ihan muusta. Olen elämässäni rikkonut ihan kaikenlaisia tabuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on se, jos annetaan toiselle turhaa toivoa. Julmaa kiusantekoa.
Minä sanoin suoraan ja silti ketjun se traumatisoitunut ghoUstattu mies haukkua pelailijaksi :D ikinä ei voi voittaa
Lopeta se pelailu sitten.
Kun tarvitsee toista, mutta se toinen ei mahdu elämään, mikä on pielessä?
God morgon min favorit 👧🏼🏫