Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (48331)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Olisiko helppo päättää lähteä yhdessä kesätapahtumaan, vai kiinnostavatko teitä ihan eri jutut?
Lähtisin hänen seuraksi vaikka ei just olisi täysin oman mielenkiinnon kohde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mies, mä en ota susta selvää. En tiedä haluatko mua ollenkaan sun elämään.
En. Enää.
Istut muuten vaan vastailemassa hänelle kaipausketjussa :D
(ja juu, ei se ole kenenkään "hän")
Eihän se että kaipailee tarkoita että haluaa välttämättä irl-kontaktin. En itsekään halua kaivattuani elämääni. Eri
Mitä v*ttua?
Miestä kaipaan, en vttua.
Vierailija kirjoitti:
Tänään lähetin hiljaisen viestin sanansaattajan mukana sinulle. Sitä ei kukaan kuule tai näe, siitä ei kukaan tiedä, se oli vain ajatus, mutta ajatus kulki heidän matkassaan ja toivottavasti tavoitti sinut.
Poskia kyllä kuumotti tuossa iltapäivällä,oisinkohan mä kaivatun ajatuksissa ollut? 😉😊
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä sekoamassa lopullisesti, eikä se olisi ihmekään, koska jokaisella on rajansa ja harva on saanut osakseen kuormaa, jonka harteillani kannan, mutta samapa se, ehkä hulluus voi suojata ja tuoda autuuden, missä mikään ei enää paina, mutta yhtä kaikki siis, mulle on herännyt viime viikkoina tosi vahva tunne sinusta, että olet sittenkin täällä ja minua kohtaan tunnet jotain ja että kaiken vuosien tuskailun jälkeen yhtäkkiä tuntuu täysin mahdolliselta ja realistiselta, että jotain hyvää viimein tapahtuu, että meidän välillämme tapahtuu - että ME tapahtuu, mikä on hullua, koska pitkää katsetta lukuunottamatta mitään todellista ei ole tapahtunut, mutta sisäinen kutina on muuttunut varmuuden jyskeeksi kuten kesähelteillä taivaanrannassa kumiseva ääni kertoo, että kohta sataa ja salamoi, vaikka sitä ei vielä muuten voi havaita. Iske mua salamin ja satein, ole mun kohtalo!
Samanlaisia ajatuksia olen käynyt läpi ja on tunteita kaivattuuni, vaikka niitä arastelinkin. Nyt vähän epätietoinen, mitä seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapusuja miehelle, jonka lähellä on hyvä olla💕
Tämä on tärkeää! Sen vain tietää jo ensihetkestä. Kenen lähellä on hyvä olla ja kenen ei. Se on sitä kemiaa, vetovoimaa.
Niin helppoa ja turvallista, usein hauskaakin. Tuntee voivansa luottaa, tuntee tulleensa nähdyksi mutta ei arvostelluksi. Kyllä. Miten joku voikin saada pelkällä läsnäolollaan tämän aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mies, mä en ota susta selvää. En tiedä haluatko mua ollenkaan sun elämään.
Haluan, mutta käsivarren päähän.
Avaatko hieman.
Pidän sinusta, mutta ei edetä tästä pidemmälle. Varattuja kumpikin.
Tämä ei sitten minulta. Haluan edetä, katsoa tämän kortin, ja jos siihen on edellytyksiä, purkaa vanhat varaukset ja muodostaa meille uusi ja uljaampi liitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: ***** Johanna. Mikä on ensimmäinen nimi? Vain varmat vastaukset ja mistä tieto on peräisin.
?
P. tai T.
Tieto on täältä.
Toinen näistä oikein.
Tietoa on.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei kuulu tapoihin hätiköiden edetä asioissa täälläkään. Tuntuu, että hieman erilainen kansanosa toimii niin.
Toiset haluaa rakentaa kantavat perustukset, toiset arvostaa enemmän tuulentupia.
Vierailija kirjoitti:
Odotin koko viikon näkeväni sut taas tänään ja mietin sua joka päivä 🤡
Samoin, vaikka tiesin ettei näin tapahdu. Eikö olekin hassua?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä,kauniita unia! 🧡🤗
Sun olis jo aika saada vaimon arvonimi. Oon ajat sitten päättänyt, etten enää mene naimisiin, paitsi jos saan sut vaimokseni. Kamoon, laitetaan nyt rattaat pyörimään jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna hän tulee
Jeesus? Sopii mulle. Riittäisikin jo tää maailman rappio.
Tää olis Ihaninta mitä voisi tapahtua. 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva löytää sinut jostain.
Tietäjät tietää mistä mut löytää irl.
En mä b
Voi sinne tupsahtaa yllättäen. :D
Ikävä. Olet niin rakas. Nähtäisiinpä pian.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Et taatusti näe mua missään ku en mä edes käy, enkä tiedä missä sä oikeasti asut nyt.
Kotona siellä, missä ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sun olis jo aika saada vaimon arvonimi. Oon ajat sitten päättänyt, etten enää mene naimisiin, paitsi jos saan sut vaimokseni. Kamoon, laitetaan nyt rattaat pyörimään jo.
Enää? Oot jo ollu naimisissa usestikin?
Taatusti löytyisi yhteistä tekemistä, vaikka meillä onkin erilainen elämäntilanne. Hänen kohdallaan olisin valmis joustamaan.