Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (48213)
Älä sano sitä mitä oletat mun haluavan kuulla, vaan sano totuus.
Miksi pyydät tunnisteita? Mitä niistä tunnisteista seuraisi muuta kuin trollien tarttuminen niihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaja, laita tunniste.
Miksi ihmeessä? Minua on monia kertoja hyvin painokkaasti valistettu, että kukaan, korostaen, ei kukaan täällä harhaile tai luule oikeasti ketään tunnistavansa. Näin ollen olet vain utelias sivullinen. eri
Joo. Vain harhaiset luulee, että joku täällä voisi harhailla.
Ovatko nää tunnisteiden pyytäjät etsimässä kaivattuaan täältä viidakosta vai mikä juttua tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten haluakkaan nähdä mua vai?
Kerro mulle ne kirjaimet jotka meidän nimissä on samat ja joku meidän välinen tapahtunut pieni juttu niin tiedän, että säkin haluat.
Mutta enhän mä voi tietää kuka olet ennen kuin itse vinkkaat ensin jotain itsestäsi!
Laita vaan kaivattus ja sun yhteiset kirjaimet ja joku juttu jonka vaan te tiedätte. Jos se on mä niin tuun näkemään sua.
Laita sä niin kerron ootko oikea! 👍
Vedä lempputemput taas tähän väliin. Sillälailla.
Vierailija kirjoitti:
Älä sano sitä mitä oletat mun haluavan kuulla, vaan sano totuus.
Sano se kasvokkain.
Tunnisteiden pyytäjät voi laittaa itse tunnisteita siitä minkä vain he kahden kaivattunsa kanssa tietää. Mä en ainakaan laita yhtään tunnistetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etunimien yhteinen kirjain: A
Entä sukunimien?
Sun vuoro kertoa se!
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nää tunnisteiden pyytäjät etsimässä kaivattuaan täältä viidakosta vai mikä juttua tuo on.
Tietojen kalastusta trollattavaksi?
Kirjaimesta A varmasti kaikki nyt tunnistaa😂 todella hyvät tunnisteet teillä.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas pyys tänään illalla harrastaa seksiä 😜😍👌Menisinkö
Vastahan se oli Antti kierroksessa.
nimens yhteinen N kirjain taitaa olla hyvin monilla.Terkkuja ja kesän jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Paljon. En edes osaa kuvailla kuinka paljon.
Laita toi wa
Gallup: Olisitko valmis muuttamaan heti yhteiseen osoitteeseen, jos kaivattu sellaista ehdottaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vedä lempputemput taas tähän väliin. Sillälailla.
Kuinka tyhmä vätys voi olla, jos tuota yhä katselet? Miksi menet aina tahallaan eteen, jos tiedät hänen potkaisevan? Ihan oma syysi.
Täältä jonkun etsiminen olisi älytöntä. Yhtä älytöntä kuin etsiä neulaa heinäkasasta. Vaikka kuinka laittaa kirjaimia ja mitä. Trollit tarttuu niihin.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Olisitko valmis muuttamaan heti yhteiseen osoitteeseen, jos kaivattu sellaista ehdottaisi?
En todellakaan!
Aurinkoista iltaa kaivatulleni !