Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se valkoinen paita - kenellä, milloin ja millainen?
Siihen tuli jo vastaus 🥰🤗
Missä?
Vierailija kirjoitti:
E, miten olisi sodomiakeinu keskellä kaupunkia?
En tunnistaudu varsinaisesti eksihitionistiksi, mutta oman kodin/tontin alueella voisi em. idean toteuttaa..vakavaa harkintaa käyttäen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuntuu siltä, et päästäispä vaan sänkyyn, mikään muu ei tunnu yhtä tärkeältä. Tunteita on molemmilla, nyt ne täytyis vaan päästä näyttämään, ehkä kaikki siitä sitten järjestyis. 🥰😘
Odotan mies sitä sun yhteydenottoa niin kaikki tapahtuu. Tiedät kyllä että odotan sun palaavan vielä asiaan
Mä toivon, et nainen palais vielä asiaan. 😊
Älkää vaan jankatko.
Vielä rytisee. Metsää kaatuu kuin rajuilmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se valkoinen paita - kenellä, milloin ja millainen?
Siihen tuli jo vastaus 🥰🤗
Missä?
Se oli salakieltä🥰
Mä tiedän et olit täällä. Sitä et pystynyt peittelee, vaikka muuten oot hyvä kätkemään... 🙂🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulta tuo mut muistin sua kesken kaiken.
Eikä minulta.
Enkä ole MinaDina jne.
E
Niin tosissaan, osaan kynsiä ja sähistä ihan itsekin. :)
M/D.
Enkä oo niin säälittävä, että mun täytyisi millään lailla leikkiä ketään toista.
M/D
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän et olit täällä. Sitä et pystynyt peittelee, vaikka muuten oot hyvä kätkemään... 🙂🌞
Muru, mistä huomasit? Tää sun on nyt pakko kertoo!
Vierailija kirjoitti:
Harha nro 347
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harha nro 347
Mulla vai sulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunnistaudu varsinaisesti eksihitionistiksi, mutta oman kodin/tontin alueella voisi em. idean toteuttaa..vakavaa harkintaa käyttäen
Toinen E vastasi. x
Vierailija kirjoitti:
Kaunokainen soitatko mulle?
Soitan vain harvoille ja valituille.
Jos tilaan sulta soittoajan ;)
Vierailija kirjoitti:
Sopii.
Kaipaan hyvää, rakastavaa ja uskollista sydäntä, jonka kantaja kykenee ilmaisemaan rakkautensa. En vielä tiedä, kenen rinnassa se sykkii, mutta ehkä jossakin. Jollekulle.
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen E vastasi. x
Trollit kysyy ja vastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristiriitainen olo. 😶
Mulla taas vittuuntunut olo. Olen väärässä paikassa ja väärän kanssa. Espanjan aurinkorannikolla muijan kanssa. En täällä olisi mutta muijaa on pakko joskus miellyttää. Ajattelen koko ajan toista jota rakastan 💔
Eroa hyvä ihminen miksi kukaan väkisin yhdessä?puhukaa!! ei varmaan vaimosta kiva jos toista rakastat.
Avioerojen määrä moninkertaistuisi jos aina heti erottaisiin kun toinen ihastuu johonkuhun ulkopuoliseen. Aikuistu nyt sinäkin jo siellä, elämä ei ole ihan sitä lapsellista tuhkimosatua, josta sinä haaveilet. Silti ihan hyvää ja realistista elämää.
Varmaan näinkin, mutta ap kuulostaa kyllä siltä että on ero edessä. Puhuu törkeästi kumppanistaan. haluaisin ehdottomasti tietää mikäli joku ajattelisi näin minusta niin tietäisin eron olevan ainut vaihtoehto. Eri
Vierailija kirjoitti:
...silloin hevoset ammuu ja lehmät hirnuu.
Mä toivon, et nainen palais vielä asiaan. 😊