Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (46640)
Rakastan sua. Mut olet hankala ihminen. Kaiken tulisi sujua ehdoilladi. Tulisi jopa vadtata aina kuten haluat. Tosi rasittavaa ja raskasta. Koen etten saa olla oma itseni vaan pitää olla varpaillaan kokoajan. Mistä tämä johtuu.
Eihän tuo nyt käy päinsä, että vain toisen pillin mukaan tapahtuu kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Mut olet hankala ihminen. Kaiken tulisi sujua ehdoilladi. Tulisi jopa vadtata aina kuten haluat. Tosi rasittavaa ja raskasta. Koen etten saa olla oma itseni vaan pitää olla varpaillaan kokoajan. Mistä tämä johtuu.
Onko dulla dedä dukodda?
Ei kun ässä vika iski näköjään 😅
Vierailija kirjoitti:
Typykkä oli kiva. 🙂
Ai mä vai?
Minä en ole mikään vika 😵
S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helteellä tukahtuu, jos ei pääse virkistävään veteen. Rakkaus tarvitsee lepoa ja ravintoa.
Välillä uilaan
sitten taas nailaan
Kumpaa nyt teet?
Välillä voi huilata ja kellua. Ihanaa.
Jaahas, täytyy käydä välillä uimassa. Jatkakaa te muut kaipausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helteellä tukahtuu, jos ei pääse virkistävään veteen. Rakkaus tarvitsee lepoa ja ravintoa.
Välillä uilaan
sitten taas nailaan
Kumpaa nyt teet?
Välillä voi huilata ja kellua. Ihanaa.
Kohta taas painetaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo nyt käy päinsä, että vain toisen pillin mukaan tapahtuu kaikki.
Jep. En minä ainakaan pystynyt moiseen. Olin aika pitkämielinen ja kärsivällinen. Sit alkoi tuntumaan että muutuin joksikin aivan muuksi hänen seurassaan. Ei hyvä. Olin varuillaan ja hiljaa kokoajan. Mistähän noin kova kontrolli johtuu.
Tunsitko sen latauksen? Ilmaa meidän välissämme olisi voinut leikata veitsellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun pääsisikin kaivatun lakanoihin. Miten mä itseni sinne puijaisin? Huokaus.
No et ainekaa vaan tuijottelemalla...
No tää lienee totta, mut en osaa oikein lähestyä. Sit mietin, miten uskomatonta se ois, kun jo mun fantasioissa se on niin ihanaa, etten meinaa kestää. Liikaa paineita siis.
*Ostoskori
vain läppänä, tietenkin.
E
Vierailija kirjoitti:
Säikähdin. Loputtomuutta. Puhuit loppuiästä. Se tuntui tosi hyvältä ja samaan aikaan ahdistavalta. Anna anteeks. Muuta en pyydä. En voinut vaikuttaa ahdistukseeni. Nyt olen käsitellyt sen ja haluaisin viettää loppuelämäni kanssasi. Mut ilmeisesti et osaa antaa anteeks. Rukoilen puolestasi 🙏🥺
Mistä päättelet anteeksiantamattomuuden? Oletko pyytänyt häneltä anteeksi henkilökohtaisesti ja keskustellut hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoaisin sulle eskapismia.
En tarvitse. Tarvitsen todellisen.
Ymmärsit väärin.
Mitä tarkoitit?
Tarkoitin sitä että tutustuttaisin kaivattuni yhteen kivaan asiaan, joka tarjoaa eskapismia (tosielämässä tietysti) :)
Puutarhani on mulle tuttu, sulle ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säikähdin. Loputtomuutta. Puhuit loppuiästä. Se tuntui tosi hyvältä ja samaan aikaan ahdistavalta. Anna anteeks. Muuta en pyydä. En voinut vaikuttaa ahdistukseeni. Nyt olen käsitellyt sen ja haluaisin viettää loppuelämäni kanssasi. Mut ilmeisesti et osaa antaa anteeks. Rukoilen puolestasi 🙏🥺
Mistä päättelet anteeksiantamattomuuden? Oletko pyytänyt häneltä anteeksi henkilökohtaisesti ja keskustellut hänen kanssaan?
Ei noi sitoutumiskammoiset ahdistujat uskalla.
Tissinikö ?