Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (46868)

Vierailija
46021/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka toi aikaikkunoista aikansa kirjoitellut henkilö olisi kaivattuni, niin olisin silti onnellinen hänen puolestaan, että on löytänyt itselleen sopivan. :)

Tietenkin, kaikki olisi. Miksei oltais.

Jaa no joku vois olla vaikka mustasukkainen tai katkera jos kaivattu valitsee toisen. Emt. Sivusta.

Niin, vaihtoehdot ovat tietysti nuo. En usko, että kukaan sydämessään tuntee vain iloa tuollaisessa tilanteessa. Itse tuntisin myös surua siitä, että menetin hänet. Sivu

Tietenkin siinä tuntee surua, mutta helpompi mennä eteenpäin, kun tietää että toinen on onnellinen. :) -Sivusta

Joo. Rakastan sinua. Aikaikkuna kiinni, otan toisen. Rakastuinko nopeasti toiseen? Rakastinko sinua lainkaan? Mitä suhteet minulle tosiasiallisesti merkitsevät? Mistä nämä toiselle asetetut ikkunat kertovat? Manipulation much.

Tuossa vastasit juuri: ei ollut rakkautta hänen puoleltaan. Kuka vaihtaa, jos oikeasti rakastaa. Voi kärpänen teidän kanssa.

Eli et ymmärtänyt.

Vierailija
46022/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöpsykologipäivät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46023/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on komea katse😍

Haluaisitko sen komistamaan sänkykamariasi? Nyt ois.

Vierailija
46024/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti".  Onko se : A, edetään hitaasti ?

B, ei edetä lainkaan ?

Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan. Koska tohon replaan on syynä joko se etten ole tarpeeksi haluttava (jolloin on turha tuhlata kummankaan aikaa) tai se, että nainen potee syyllisyyttä menneistä miehistä joiden kanssa ei edennyt hitaasti. Mahdollisesti molemmat.

Jokainen järkevä mies tietää, että nainen on joskus edennyt TODELLA nopeasti jonkun miehen kanssa. Jos sitten omalla kohdalla hidastellaan, niin se kertoo kaiken oleellisen.  

Kuulostat vaikealta, äkkiväärältä luonteelta, ei jatkoon.  Tuollaiset tyypit, jotka eivät hyväksy toisen tahtia, ja vetävät siitä väärät johtopäätökset tyyliin en ole tarpeeksi haluttava,  ilman muuta hylkyyn. Kertoo jo niin huonosta itsetunnostakin että huh. 😬

"Et sä laittanu mun kaltasia naisia hylkyyn vaan me laitettiin ekaks sut! Lällällää!" 

Kesälomalla yläasteelta?

Vierailija
46025/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri arvostus ihmisille, jotka eivät netissä esiinny toisena henkilönä eivätkä pyri kontrolloimaan muita.

Täysin samaa mieltä! Henkisesti aikuiset eivät pelleile netissäkään.

On kiva nähdä että jotkut vielä jaksavat jakaa arvostustaan 99,99%:lle ihmisistä, näinä kahtiajaon aikoina. Erisivuplaa

Vierailija
46026/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä en ymmärrä: kun nykyisin helppoa seuraa saa.. ..no, helposti, alkaen ihan lähikuppilasta ja monesta muustakin paikasta, niin miksi oi miksi sellaisen seuran etsijät eivät etsi sieltä, vaan pahoittavat mielensä sen ei-helpon naisen toiminnasta?? Miksi juuri se nainen niin kiinnostaa, jos kerran helppo mies ei hänen toimintaansa arvosta.

Mä ymmärrän hyvin miksi joku tietty nainen kliinnostaa enempi kuin muut, mut en ymmärrä mikä saa kiukuttelemaan, jos ei pääse heti pöksyihin, tai saa pakit.

"en ymmärrä mikä saa kiukuttelemaan, jos ei pääse heti pöksyihin"

Se, että joku toinen mies ON päässyt heti. Kotibileissä, festareilla, laivalla, Kreikassa, suoraan baarista tai yökerhosta, parin Tinder-viestin jälkeen tms. Miksi tämä on naisille niin vaikea asia ymmärtää? 

Aika harvassa on ne naiset, jotka ei kertaakaan ole antanut todella nopealla tahdilla kenellekään ja ne ei vietä aikaansa kaipausketjuissa vaan elää perhe-elämää pitkäaikaisen kumppaninsa kanssa. 

Vierailija
46027/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon, että saatte asianne kuntoon ukkos kans. 💚

Mä toivon että mun kaivattu jättää ukkonsa 😤 

Vierailija
46028/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka toi aikaikkunoista aikansa kirjoitellut henkilö olisi kaivattuni, niin olisin silti onnellinen hänen puolestaan, että on löytänyt itselleen sopivan. :)

Tietenkin, kaikki olisi. Miksei oltais.

Jaa no joku vois olla vaikka mustasukkainen tai katkera jos kaivattu valitsee toisen. Emt. Sivusta.

Niin, vaihtoehdot ovat tietysti nuo. En usko, että kukaan sydämessään tuntee vain iloa tuollaisessa tilanteessa. Itse tuntisin myös surua siitä, että menetin hänet. Sivu

Tietenkin siinä tuntee surua, mutta helpompi mennä eteenpäin, kun tietää että toinen on onnellinen. :) -Sivusta

Joo. Rakastan sinua. Aikaikkuna kiinni, otan toisen. Rakastuinko nopeasti toiseen? Rakastinko sinua lainkaan? Mitä suhteet minulle tosiasiallisesti merkitsevät? Mistä nämä toiselle asetetut ikkunat kertovat? Manipulation much.

Tuossa vastasit juuri: ei ollut rakkautta hänen puoleltaan. Kuka vaihtaa, jos oikeasti rakastaa. Voi kärpänen teidän kanssa.

Eli et ymmärtänyt.

Ymmärrän, jos vaihdetaan kohdetta suhteessa. Ymmärrän sen rakkaudettomuudeksi. Joko hän ei ole saanut rakkautta tai ei rakastanut.

Vierailija
46029/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä en ymmärrä: kun nykyisin helppoa seuraa saa.. ..no, helposti, alkaen ihan lähikuppilasta ja monesta muustakin paikasta, niin miksi oi miksi sellaisen seuran etsijät eivät etsi sieltä, vaan pahoittavat mielensä sen ei-helpon naisen toiminnasta?? Miksi juuri se nainen niin kiinnostaa, jos kerran helppo mies ei hänen toimintaansa arvosta.

Mä ymmärrän hyvin miksi joku tietty nainen kliinnostaa enempi kuin muut, mut en ymmärrä mikä saa kiukuttelemaan, jos ei pääse heti pöksyihin, tai saa pakit.

Mut tänhän takia sitä maltetaankin hetken aikaa. Jos mies repii siitä prseensä ja lähtee kävelemään, selviää hyvin, millainen olisi ollut hänen pettymyksensietokykynsä suhteessakin. Kuusivuotiaan lapsen tasolla oleva tunne-elämä harvoin kiehtoo aikuisia naisia.

Sivusta

Mikä nyt ylipäätään kiinnostaa "aikuisia" naisia? Nokka pystyssä kaiken ja kaikkien suhteen olette

Vierailija
46030/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähh oot nii komee vaiks varmaan ainakin 10 vuotta mua vanhempi ja muutenkin...

Vierailija
46031/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on ihan kunnossa

No eipä ole jos sinä pyörit tässä ketjussa

Vierailija
46032/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, miksi yhä useammat miehet jää yksin ja naisten vapaaehtoinen sinkkuus lisääntyy nopeasti. Täältä saa siihen hyvää osviittaa. 

Vierailija
46033/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"en ymmärrä mikä saa kiukuttelemaan, jos ei pääse heti pöksyihin"

Se, että joku toinen mies ON päässyt heti. Kotibileissä, festareilla, laivalla, Kreikassa, suoraan baarista tai yökerhosta, parin Tinder-viestin jälkeen tms. Miksi tämä on naisille niin vaikea asia ymmärtää? 

Aika harvassa on ne naiset, jotka ei kertaakaan ole antanut todella nopealla tahdilla kenellekään ja ne ei vietä aikaansa kaipausketjuissa vaan elää perhe-elämää pitkäaikaisen kumppaninsa kanssa. 

Kyllä mä itseäni ihan miehenä pidän. vaikka kirjoitin ihmettelyn kiukuttelusta. ;)

Miksi mua kiinnostaisi miten nopeesti muut on saanu? Mitä helvettiä? :D

Vierailija
46034/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen saatuaan pakit, jos alkaa rähisemään ja kirosanoja/haukkumista tulee, voi todeta väistäneensä luodin. Ehkä tappavankin luodin.

Vierailija
46035/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele, miksi yhä useammat miehet jää yksin ja naisten vapaaehtoinen sinkkuus lisääntyy nopeasti. Täältä saa siihen hyvää osviittaa. 

Kiitos vain. sivus

Vierailija
46036/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. -M

Vierailija
46037/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on ihan kunnossa

No eipä ole jos sinä pyörit tässä ketjussa

Sulla vaikeuksia pitää huonta omista asioista? Työnnät nokkasi muiden asioihin kuitenkin?

Ihan sivusta vain kommentoin.

Vierailija
46038/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin tuo kaksijako nopeasti antavien naisten ja pitkässä parisuhteessa olevien, oletettavasti hitaasti antavien kanssa. Mitä paskaa. Pahinkin antaja voi päätyä pitkään ja vakaaseen parisuhteeseen ja kaikkea siltä väliltä. 

Vierailija
46039/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti".  Onko se : A, edetään hitaasti ?

B, ei edetä lainkaan ?

Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan. Koska tohon replaan on syynä joko se etten ole tarpeeksi haluttava (jolloin on turha tuhlata kummankaan aikaa) tai se, että nainen potee syyllisyyttä menneistä miehistä joiden kanssa ei edennyt hitaasti. Mahdollisesti molemmat.

Jokainen järkevä mies tietää, että nainen on joskus edennyt TODELLA nopeasti jonkun miehen kanssa. Jos sitten omalla kohdalla hidastellaan, niin se kertoo kaiken oleellisen.  

Hienosti päätelty. Taidat vetää aika herkästi hernettä nenuliin, lähinnä kuvitelluista syistä? Sivusta

Menipä monella naisella tunteisiin kun mies kehtasi kertoa oman mielipiteensä omasta näkökulmastaan eikä vain myötäillyt ja kehunut.

Ei kukaan haluakaan lapsellista miestä, joten win-win.

Vierailija
46040/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on komea katse😍

Haluaisitko sen komistamaan sänkykamariasi? Nyt ois.

En ala nimettömien kanssa mihinkään. Taso pitää olla kohdallaan.