Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12812)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä oikein ymmärtänyt mitä se yks katse tarkoitti.
Katseet ei merkitse mitään.
Katseetkin voivat kertoa jotain. Pitäisi tietää mikä on kokonaistilanne. Harvoin lähestyy sitä, johon ei edes katsekontaktia ole saanut.
Jep, kyllähän vastavuoroinen katsekontakti nyt on se ensimmäinen vinkki. Sitten voi helpommin lähestyä, kun on ensin vaihdettu katseita ja tiedostettu toistensa olemassaolo.
Harvoin sitä lähestyy ihmistä joka kääntää kataeensä poispäin ja on välttelevä muutenkin.
No miksi pitäisi lähestyä sitten, jos joku jatkuvasti välttelee sinua.
Osaa ainakin toljottaa.
Muusta en tiedä.
Epähuomiossa luin ton yhen viestin: "Luuletko oikeesti että hypin sun pupillin mukaan?" 🤣🤣🤣
Ikävä on. 💗
Mutta ei auta itku markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä oikein ymmärtänyt mitä se yks katse tarkoitti.
Katseet ei merkitse mitään.
Katseetkin voivat kertoa jotain. Pitäisi tietää mikä on kokonaistilanne. Harvoin lähestyy sitä, johon ei edes katsekontaktia ole saanut.
Jep, kyllähän vastavuoroinen katsekontakti nyt on se ensimmäinen vinkki. Sitten voi helpommin lähestyä, kun on ensin vaihdettu katseita ja tiedostettu toistensa olemassaolo.
Harvoin sitä lähestyy ihmistä joka kääntää kataeensä poispäin ja on välttelevä muutenkin.
Saattaa olla ujo.
Hei anti-romantikko,
kaivatut eivät "toljota" 🥺
Katseilla on jokin merkitys. Kerran olin kiinnostunut henkilöstä, joka ei koskaan vaihtanut katseita tai muutenkaan huomioinut minua. Aluksi kuvittelin hänet ujoksi tai varovaiseksi uusien ihmisten kanssa. Hetken yritettyäni jonkinlaista kommunikaatiota saada aikaan tajusin, ettei hän yksinkertaisesti voi sietää minua. Tapaus sai minut miettimään, miksi kiinnostun ihmisistä jotka kohtelevat minua kuin ilmaa...
Hypin, kävelen ja juoksen kaivatun pillin mukaan, melkein ainakin😊🤷
Vierailija kirjoitti:
Hei anti-romantikko,
kaivatut eivät "toljota" 🥺
Pahoitteluni.
Kerro minulle, mitä sanaa pitäisi käyttää.
Uskon romantiikkaan todella harvoin!
Vierailija kirjoitti:
Katseilla on jokin merkitys. Kerran olin kiinnostunut henkilöstä, joka ei koskaan vaihtanut katseita tai muutenkaan huomioinut minua. Aluksi kuvittelin hänet ujoksi tai varovaiseksi uusien ihmisten kanssa. Hetken yritettyäni jonkinlaista kommunikaatiota saada aikaan tajusin, ettei hän yksinkertaisesti voi sietää minua. Tapaus sai minut miettimään, miksi kiinnostun ihmisistä jotka kohtelevat minua kuin ilmaa...
Mistä päättelit ettei voi sietää?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua nainen.
Kaipaan myös sua mies, edelleen ihan hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
Osaa ainakin toljottaa.
Muusta en tiedä.
Osaat ilmeisesti itsekin toljottaa takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa ainakin toljottaa.
Muusta en tiedä.
Osaat ilmeisesti itsekin toljottaa takaisin?
Hmmm, edellinen kerta tapahtui niin yllättäin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä kai tutkittu, että riittävän pitkään jos toljottaa silmiin, saattaa rakastua tjsp. Liekö sitten ollut niitä "tutkimuksia".
8 sekunttia riitti.
Mä toljotan kaivattua silloin kun hän ei nää, koska hän on niin hellyyttävä enkä saa silmiäni irti 🧡
Mikä sitten on toivottavaa, jos ei saa "toljottaa" eikä saa kääntää katsettaan poiskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua nainen.
Kaipaan myös sua mies, edelleen ihan hirveästi.
Olispa tämä viikonloppu meidän viikonloppu.
Koska täällä toljottelen vain sanoja ruudulla, niin taitaa olla parempi, että lähden ulos katsomaan aurinkoa!
Miksi susta ei kuulu? Miehelle
Kaipaan sua nainen.