Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12812)
Tuli taas huomattua eilen, että universumi rakastaa mua omalla erikoisella tavallaan. 🥳😇
Vierailija kirjoitti:
Niissä ei ole näyttämistä. Ne roikkuu..
Eipäs. Ne ei vaan oo isot yhtään.
Hyvää vappua katuhakkaaja Makelle :D
Mitä kuuluu?
Aikaa on hänelle aina, naiselle.
Katselin iltamyöhään nousevaa täysikuuta, kunpa olisin voinut kutsua kaivattua kuin yksinäiset sudet. Lähempänä mutta kohtaamatta, huomenna taas liian kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä oikein ymmärtänyt mitä se yks katse tarkoitti.
Katseet ei merkitse mitään.
Katseetkin voivat kertoa jotain. Pitäisi tietää mikä on kokonaistilanne. Harvoin lähestyy sitä, johon ei edes katsekontaktia ole saanut.
Vierailija kirjoitti:
Tuli taas huomattua eilen, että universumi rakastaa mua omalla erikoisella tavallaan. 🥳😇
Ei E. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Mustisnaisten tyttökerho oletti,
koska alanuolet? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei E. 🥳
On täällä muitakin kuin E
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen näkyy katseessa
Tuo voi kyllä sekoittua siihen, että toinen on vaan ystävällinen ja tykkää ihmisenä, mutta ei silleen. Itse en enää luota mihinkään muuhun kuin päin pläsiä sanottuihin selkeisiin suomen kielen sanoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä oikein ymmärtänyt mitä se yks katse tarkoitti.
Otetaan uusintakierros?
Otetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen näkyy katseessa
Tuo voi kyllä sekoittua siihen, että toinen on vaan ystävällinen ja tykkää ihmisenä, mutta ei silleen. Itse en enää luota mihinkään muuhun kuin päin pläsiä sanottuihin selkeisiin suomen kielen sanoihin.
Tarvitaan käsitystä kokonaistilanteesta ja evoluutiopsykologisten mallien ymmärrystä.
Huomenta presidentilliseen saareen. 🤗
Niissä ei ole näyttämistä. Ne roikkuu..