Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12843)
Just nyt ois paljon hellyyttä kaivattua kohtaan..
Olen ollut vegaanikin, mutta tuli ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Voisitteko laskea elintasoa ja muuttaa luolaan kaipauksen kohteenne kanssa?
Ei sitä kuule voi enää tämän alemmaksi laskea. Seuraava aste olisi näet se, että muutan roskalaatikkoon tai sillan alle asumaan.
Saaks kysyä, kenen vaatekaapista majoitut?
Voisin, se ois mukavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset varaavat aikaa heille, joille haluavat. Kiireet ovat vain selityksiä.
Näin on.
Näin se varmaan on, otanpa opikseni ja en tuppaudu kaivatun seuraan alkaen 1.5.2026 !
Tää on kyllä niin typerää touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Millainen hän on humalassa? Oletko nähnyt?
Himokas, antelias. Olen pannut häntä humalassa.
Moni pannut humalassa mutta ketä,jopas on leuhkimisen aihetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumputa, niin me muutkin tehdään. Yhteyttä kun et ota kuitenkaan.
No en ota nyt just yhteyttä, ei se johtaisi mihinkään. Mut haluaisin kyl silitellä ja halailla ja kaikkea..
Vierailija kirjoitti:
When reality kicks in ja tajuan viimein sen, millä arvoasteikolla olen ihmisille.
Jos olet rehellinen ja hyväntahtoinen niin olet mun arvoasteikon huipulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan maailman epäonnisin ihminen rakkaudessa.
Ehkäpä. Mitä paskaa teit kaivatullesi? Ehkä ei ole kyse epäonnestasi vaan paskoista teoistasi?
Sun kohdalla varmasti on. Älä oleta että olisi kenenkään muun kohdalla samoin.
Koko vappu ilman tätä roskaketjua. Tulin vaan toivottamaan hyvää yötä. Hyvää yötä *******x
***x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumputa, niin me muutkin tehdään. Yhteyttä kun et ota kuitenkaan.
No en ota nyt just yhteyttä, ei se johtaisi mihinkään. Mut haluaisin kyl silitellä ja halailla ja kaikkea..
Varmaa on vain että jos et ota yhteyttä, se ei johda mihinkään. Muusta ei pysty sanoa, mutta oma valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Millainen hän on humalassa? Oletko nähnyt?
Himokas, antelias. Olen pannut häntä humalassa.
Moni pannut humalassa mutta ketä,jopas on leuhkimisen aihetta
Musta eräs mies väitti näin veljelleen jonka tiesi myös ihastuneen. Minäkin siihen veljeen. Sotki tuolla valeella meidän jutun. En ole koskenutkaan siihen valehtelijaan ikinä. Sivu
Oot kaikkein kaunein ja niin rakas, ois ihana näyttää se myös teoin! 😘😍
Vierailija kirjoitti:
Ilkeys tekee ihmisestä vastenmielisen.
Niimpä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toipuva entinen kaipausketjulainen. Olin pitkään jumissa, täällä ja tosielämän puolella meni monta vuotta täysin hukkaan suurien tunteiden takia. Tsemppiä ja rohkeutta tosielämään teille kaikille!
Millä pääsit irti?
Sairastuin todella pahaan kaipausuupumukseen, väsyin, voin todella huonosti ja oireilin myös fyysisesti. Olen lukenut oppaita ja artikkeleita aihepiirin ympäriltä ja hänen käyttäytymiseensä liittyen. Moni asiantuntijaohje viittaa siihen, ettei meillä kokemieni asioiden perusteella voisi olla onnellista tulevaisuutta yhdessä. En ole nähnyt enkä kuullut hänestä vuosiin, se ja ajan kuluminen on auttanut myös. Olen silti edelleen vasta toipumisvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään siitä, miten suhtauduit muhun, kun oli ihan sekasin. Ettet koskaan arvostellut sitä.
Mikä sinut sai sekaisin?
Ei sillä ole väliä, hänen reaktiollaan on. On mun elämässä monia, jotka pöyristelisivät vaan sen sijaan, et suhtautuisivat empatialla. Lievästi sanottuna ei ollut hauskaa ei, ja ikävä kuulla sen lisäksi vielä jotain tuomitsemista päälle.
Mä oon aina jollain tavalla ymmärtänyt kaivattuani ja en oikeastaan ikinä ole edes ajatellut, että hän olisi ollut hullu, vaan ehkä jopa tuntenut sen sisälläni että jokin osa musta olisi halunnut reagoida samoin vaikka olenkin eri ihminen ja reagoin erilailla. Pala elää sisälläni tai jotain sellaista... Ei silloin tule mieleen edes tuomita vaan tuntuu että se on osa itseä joka on niin kaukana etten voi tehdä mitään mutta ymmärrän ja tunnen sen vaikka vuosia kuluisi. Ja kyllähän kaikessa sekoilussa on pinnan alla yllättävän paljon järkeä. Se on vaan se ripaus hulluutta jonka asioiden neroudeksi kiteytyminen tarvitsee. Sivusta
Ei sillä ole väliä, hänen reaktiollaan on. On mun elämässä monia, jotka pöyristelisivät vaan sen sijaan, et suhtautuisivat empatialla. Lievästi sanottuna ei ollut hauskaa ei, ja ikävä kuulla sen lisäksi vielä jotain tuomitsemista päälle.