Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12843)
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen olet? Millainen on sinuutesi?
Eloisa, toimelias ja hassutteleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina treffeillä kerron naiselle että asun karunoloisesti mutta käytännöllisesti. Ainoa mitä tarvitset mukaasi on viinipullo ja vaatehenkari.
Olin melkein sanomassa, että vaatehenkaria ei nyt sentään, mutta sitten tajusin. 😄
Mä en. Mihin se tarvitaan?
Hänen talvimakuupussiaan varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopulta voin kuitenkin todeta, että nykyisellään kaikki vaihtoehdot ovat huonoja.
Vaihtoehdot?
Ollakko vai eikö olla kaipaaja
Vierailija kirjoitti:
Lopulta voin kuitenkin todeta, että nykyisellään kaikki vaihtoehdot ovat huonoja.
Niinhän ne on, kun sellaisiksi ne tekee.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään siitä, miten suhtauduit muhun, kun oli ihan sekasin. Ettet koskaan arvostellut sitä.
Mikä sinut sai sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehdot?
Niinpä. Saisiko niitä sieltä tuonpuoleisesta vähän parempia?
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on huolii sillon s ei puhu, se ei kuule, se ei nää, se ei nuku, se ei syö.
Olen vain huolissani sinusta. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ihmettelee ajatusmaailmaani, hänen tulisi luottaa siihen, että olen oikeasti miettinyt ja ottanut asioista selvää pääni puhki ja kokenut asioiden eri puolia myös.
Toimit vihan ja koston vallassa, joten se siitä oikeudenmukaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne on, kun sellaisiksi ne tekee.
Se ei ole minun käsissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ihmettelee ajatusmaailmaani, hänen tulisi luottaa siihen, että olen oikeasti miettinyt ja ottanut asioista selvää pääni puhki ja kokenut asioiden eri puolia myös.
Toimit vihan ja koston vallassa, joten se siitä oikeudenmukaisuudesta.
En viitannut tuolla ihmissuhteisiin. En koe minkäänlaista vihaa ja kostonhimoa.
Ihme oletuksia anonyymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Voisitteko laskea elintasoa ja muuttaa luolaan kaipauksen kohteenne kanssa?
Kyllä voisin. Kaivattuni osaa varmaan metsästää ja kalastaa. Pitäisin nuotiota yllä ja keräisin marjoja ja syötäviä kasveja. Illaksi laittaisin kivityynyn luolamieheni pörröpään alle ja sitten mun lampaantaljan päällä köllöteltäisiin kylläisinä.
Tämän exäni osasi. Olihan se menetys. Tätä jäin kaipaamaan miehissä.
En oo vielä ainuttakaan miestä tavannut joka ei osaisi kalastaa ja ampua. Suomes ku ollaa. Eri
Luolaolosuhteissa ei vaan pyssyt auta. Mulla oli poikaystävä joskus joka oli oppinut sisarustensa kanssa metsästämään ilman mitään aseita tai ansoja lapsena. Oli oppinut nappaamaan linnun kiinni paljain käsin noin vaan. Teki sitä välillä yhtäkkiä kun pulu tai pikkulintu eksyi liian lähelle ja kysyi että haluutko syödä vai päästänkö vapaaksi. Ihan hieno temppu. Kun siis otti ne linnut tosi siististi kiinni ja ne vaan rauhottui. Muunlaisia metsästystemppuja tuskin kannattaakaan naisväelle kauheesti esitellä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Voisitteko laskea elintasoa ja muuttaa luolaan kaipauksen kohteenne kanssa?
Ei sitä kuule voi enää tämän alemmaksi laskea. Seuraava aste olisi näet se, että muutan roskalaatikkoon tai sillan alle asumaan.
Saaks kysyä, kenen vaatekaapista majoitut?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset varaavat aikaa heille, joille haluavat. Kiireet ovat vain selityksiä.
Komppaan.
Gallup: Millainen hän on humalassa? Oletko nähnyt?