Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (37191)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi taas sauna lämpeemässä, tuletko lämmittelemään?
Tulisin, jos vaan löytäisin sen oikean oven!
Siinähän on nimi.
Joka alkaa...millä kirjaimella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lopetatte joka iikka ja sassiin siitä !
Se on sama ja kkari edelleen ;) yksi ja sama eikä osaa antaa olla, aamusta asti pyydetty
Huom. kaksi jankkaria on pitänyt jankutusta yllä, sinä kaiketi toinen heistä. Joten älähän toki noin räikeästi kaunistele osuuttasi palstan tämänpäiväiseen masentavaan ilmapiiriin. Olisit itsekin saanut jankkauksen loppumaan milloin vain lopettamalla sen omalta osaltasi. Kukaan ei pysty yksin väittelemään.
Kyllä muuten pystyy :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sammunut sauna tai ainakin aivotoiminta! Miksi en muistanut yhtään juhannusta enkä siis toivottanut hyvää sellaista? 😩 Tai siis, olin täysin keskittynyt sinuun ja lähellä oloosi enkä suonut ajatustakaan millekään muulle... 💗💋
En mäkään. OIkeasti en edes oikein vietä juhannusta :/ Joten ei huolta.
Kiitos palstaharhasta! Tuo etten minäkään oikeastaan vietä juhannusta mitenkään erityisesti varmasti vaikutti osaltaan unohdukseen. Luultavasti menee juhannus blondia miestä ajatellen ihan vain kotosalla 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin ihastunut suhun 🤎💙
Kerro se mulle, en mee rikki.
Lupaan.
Niin, mutta mä saattaisin mennä.
Tunnet mut varmaan jo sen verran hyvin, että tiedät.
En anna sun mennä rikki.
Ainiin. Ihana 🤎💙
Sinä myös.
Kuinka voisinkaan antaa sun mennä rikki.
Ei kuulu herrasmiehen repertuaariin.
Oon huomannut kyllä, mutta ehkä menen eri syistä rikki, niin kuin vähän olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sama ja kkari edelleen ;) yksi ja sama eikä osaa antaa olla, aamusta asti pyydetty
Huom. kaksi jankkaria on pitänyt jankutusta yllä, sinä kaiketi toinen heistä. Joten älähän toki noin räikeästi kaunistele osuuttasi palstan tämänpäiväiseen masentavaan ilmapiiriin. Olisit itsekin saanut jankkauksen loppumaan milloin vain lopettamalla sen omalta osaltasi. Kukaan ei pysty yksin väittelemään.
Mitä SINÄ aloitat uutta jankkausta tähän? Anna olla. Kirjoita sun kaivatulle äläkä muille kaipaajille.
Ihmeellistä haaskalle tulemista, yritätkö sytytellä sammunutta hiillosta vai mitä ihmettä? Meni jo 🤦
Vierailija kirjoitti:
Meillä varmaan nelisen viikkoa näkemisestä jo, en muista nyt tarkkaa päivää.
Minä muistan
Voi itku, kyllä se taitaa olla niin, että kaikkea muuta olen tässä elämässä nyt saanut mitä halusin, mutta en rakkautta. Se ei vaan ole tarkotettu mulle näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä varmaan nelisen viikkoa näkemisestä jo, en muista nyt tarkkaa päivää.
Minä muistan
Kerro minullekin! Se tapahtui paikassa, josta on merinäköala. Mutta viikonpäivää en muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä SINÄ aloitat uutta jankkausta tähän? Anna olla. Kirjoita sun kaivatulle äläkä muille kaipaajille.
Ihmeellistä haaskalle tulemista, yritätkö sytytellä sammunutta hiillosta vai mitä ihmettä? Meni jo 🤦
Oletko sinä joku sanoman palkattu juontaja, vai yleltä hyllytetty kuuluttaja pätkätöissä täällä? Lopeta selostus heti! 🤫
Vierailija kirjoitti:
Voi itku, kyllä se taitaa olla niin, että kaikkea muuta olen tässä elämässä nyt saanut mitä halusin, mutta en rakkautta. Se ei vaan ole tarkotettu mulle näköjään.
Ja mietin omaa sukuani, ja niin monta naista on, joiden kohtalona on ollut onneton rakkaus. Ei ole saanut sitä mitä rakastaa tai suhde on ollut niin repivä, että on kuluttanut loppuun. Ei mulla ole itsetuntoa lähestyä ketään, kun mun koko sukuni on kirottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne haukkumiset tuli aika nopeasti, vaikka olisi voinut ihan asiallisesti sanoa, että ärsyttää.
Sua on ennenkin monta kertaa jo kehotettu perustamaan oma ketju ohiksellesi, mutta sua ei kiinnosta muiden tunteet vaan teet ihan miten ite tykkäät ja tän myös oikeudekses ilmoitat, joten siksi sun älykkyys siinä kohtaa kyseenalaistettiin. Ei voi syyttää kyllä.
Lopeta ohistelu, lopeta jankkaus. Ei ihmiset jaksa.Hei, kyllä me muut osataan tarvittaessa ihan itsekin puhua puolestamme, jos sen tarpeelliseksi näemme. Eiköhän vaan edusteta täällä kaikki vain itseämme, jookos? Kiitos jo etukäteen. Sivu
Vastasin vain kun hän ihmetteli, miksi olette haukkuneet häntä. Voit toki vastata itsekin, ole hyvä vaan!
Kiitos tarjoamastasi mahdollisuudesta! Mutta vältetään tosiaan sanamuotoja ”me kaikki täällä” tai ”ihmiset täällä” tai ”me palstan keskustelijat”. Ihan vaan että ”minun mielestäni” tai ”minä ajattelen että…” jne.
Mutta kun mä en ollut häntä haukkunut niin en voinut omasta puolestani vastatakaan. Silloin mä arvailen niiden haukkujien puolesta, että varmaan heitä ärsytti, ihan kuten muakin ärsytti, vaikka haukkumaan en ruvennutkaan. Siksi sanoin, että ihmisiä väsyttää tämä jankutus.
Ja jos maltat nyt lukea kunnolla, niin kaikista en ole kyllä edes kirjoittanut. Kirjoitin ihan yleisesti että ihmiset. Jos et koe sisältyväsi näihin ihmisiin niin älä takerru ollenkaan, oma valintasi!
Kiitos ohjeistuksesta ja vielä uusienkin mahdollisuuksien ystävällisestä tarjoamisesta 🤗
T. Suuri joukko ohjeet onkeensa ottavia keskustelijoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä haaskalle tulemista, yritätkö sytytellä sammunutta hiillosta vai mitä ihmettä? Meni jo 🤦Oletko sinä joku sanoman palkattu juontaja, vai yleltä hyllytetty kuuluttaja pätkätöissä täällä? Lopeta selostus heti! 🤫
En, vaan kaipaaja, joka on teihin riidanhaastajiin kurkkuaan myöten täynnä. Tänään koko päivä tätä ja sitten vielä joku yrittää väkisin nostaa pystyyn jo laantunutta riitaa. Hankkikaa harrastuksia, jos ette saa töitä! Ei tarvi täällä roikkua tappelemassa omaa elämätöntä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka helevetti täysjärkinen ei ymmärrä asiaa ja jankkaa 6h !!!! Ei kukaan!!
Kyllä siinä on ollut vähintään kaksi ihmistä sen kuusi tuntia mihinkään johtamattomaan väittelyyn juuttuneina. Sivusta
Useampia tuli ja meni. Itsekin palasin taas astialle. Hyvinhän toi on näköjään saatu tajuamaan lopulta, nythän se on jo selittelymoodissa.
Ite ehdin katsoa kaksi futismatsia sillä aikaa kun täällä oli jankattu yhtä ja samaa asiaa :D
sivusta
Minä kävin harrastuksessa! Ja sit katsoin että oikeasti se vieläkin jaksaa puolustaa omaa oikeuttaan ohikseen, raasu :D
Minä kävin siivoomassa pojan kämpän joutessani. Ja jankkaus oli edelleen käynnissä kun palasin 😁 kaupassakin kävin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kyse on sananvapaudesta, kyllähän tämän nyt tietää lapsikin. Kunhan tahallaan laitoin perustuslakia pätkän. Ihmisellä on oikeus sanoa sanottavansa Muista Piittaamatta, kunhan se pysyy sananvapauden rajoissa. Kyllä mä nauran jos te löydätte laista pykälän, ettei vauvapalstalla saa sanoa jotain koska joku toinen ärsyyntyy.😀
Seli seli, vähän myöhäistä nyt enää :)
Hei ei suinkaan! Vielä yli neljä tuntia aikaa. Eikä senkään jälkeen ole kuin kahdeksan tunnin tauko. Joten kertailkaahan vielä toki, toinen että ei saa ohistella eikä kaivata sellaisilla sanamuodoilla, mitkä ei avaudu hänelle, ja toinen että saa tehdä ja puhua mitä haluaa. Sivusta
🤦🤦🤦🤦🤦🤦
Käsiä ei kannattaisi noin usein hieroa naamaansa. Käsissä on valtava määrä bakteereja, jotka voivat kulkeutua silmiin ja iholle, aiheuttaen tulehduksia, bakteeriperäisiä finnejä ja huuliherpestä.
Onneksi tänään vaan pyörähdin pari kertaa. Aikamoista sontaa ketju täys.. öitä kaikille. T
Voi voi. Niin se rakkaus roihahtaa. Ja liekki vaan sammuu. Ja mitään ei jäänyt jäljelle 😓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten pystyy :D
No niillähän oli molemmilla omat teemat, mitä ne tuntitolkulla ihan hiilenä toisteli. Ei kukaan yksin tuota tuollaista keskustelua.
Kesä itsessään voimistaa ihastusta ,rakkautta.Saisinpa vaan olla vieläkin siellä kullan kainalossa.Meillä oli paljon hyvää ja on vieläkin.Ei sitä järki selitä mitä sydän puhuu.Toivottavasti pian taas tapaamme.
Kaunista kesäiltaa 😊😁