Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (36463)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko jo päästää mut tästä piinasta??!! Otatko yhteyttä vai et!!!!???? En jaksa enää tätä epätietoisuutta.
Kehen pitäisi ottaa yhteyttä? Tunnistetta kehiin!
Miehen
Siis miehen pitäisi ottaa yhteyttä naiseen. Oon aivan LOPPU!!!!!!
Huutelu IRL auttaisi varmaan paremmin 🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kaveruus on vaikeaa naisten kanssa. Ennemmin tai myöhemmin sitä alkaa miettiä, että minkähänlaista olisi naida hänen kanssaan - ja siinä sitten taas ollaan. Jos nainen haluaa miehestä kaverin, kannattaisi ensin mennä sänkyyn ja sitten olla jotenkin niin mahdoton, että mieskin sanoisi, että mitä jos oltaisiin vain kavereita. Sitten paneskelee vielä muutaman kerran niin, että se uutuudenviehätys ja millaistahan se olis, jos oltais pantu -fiilis häviää. Sen jälkeen voidaan olla hyvillä mielin kavereita, kun ei tarvitse jossitella.
Jos nainen haluaa miehestä kaverin, niin silloin se mies ei kiinnosta eroottisesti. Miksi pitäisi sellaisen miehen kanssa panna.
No tämä. Enkä tajua mitä väliä sillä on, mitä se mies alkaa mielessään miettiä. Jos kerran on sovittu ystävyydestä niin niissä rajoissa pysytään kunnes mahdollisesti muusta sovitaan, ihan sama mitä äijä haaveilee.
Miehenä ymmärrän, et kaikki miehet ei tohon pysty. Tosin mä oon löytäny aina naisista parempia kavereita, ni miksi pilaisin kaiken.
No sellaiset miehet ei sit ala kavereiksi naisten kanssa. Aivan älytön ajatus että naisen pitäisi miehen tunteita säästelläkseen panna täysin epäeroottista ja epäkiinnostavaa tapausta. Koska te miehet alatte ottaa vastuuta omista tunteistanne?
Heti kun naiset lakkaavat leikkimästä tunteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko jo päästää mut tästä piinasta??!! Otatko yhteyttä vai et!!!!???? En jaksa enää tätä epätietoisuutta.
Kehen pitäisi ottaa yhteyttä? Tunnistetta kehiin!
Miehen
Siis miehen pitäisi ottaa yhteyttä naiseen. Oon aivan LOPPU!!!!!!
Huutelu IRL auttaisi varmaan paremmin 🤦🤦
Hänen pitäisi olla tällä kertaa se aktiivisempi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Usko tai älä, olisi kiva jutella
En usko kun et tee nitään
Vierailija kirjoitti:
Laitoin sulle viestin kaks viikkoa sitten sunnuntaina...
No eipä ole tullut
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jutella sun kanssa kaikesta.
Täysin sama tunne.
Vierailija kirjoitti:
En ota yhteyttä ghostaajiin. Ghostaaja voi yrittää korjata välit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin sulle viestin kaks viikkoa sitten sunnuntaina...
No eipä ole tullut
Hän on sen nähnyt kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en ollut todellakaan se ghostaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todista.
Vierailija kirjoitti:
Tosin en näe kuvaasi.
Sori siitä. Mulla on yksityisyysasetukset vähän korkealla eräiden tyhmien ongelmien vuoksi. Ei ole tarkoitus vaikuttaa tylyltä.
Mä harhoissani luulen että laitat viestiä tällä viikolla ja nähään juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
..suukkkonen, tunnut lämpönä sydämessä
Takaisin. Oisitpa hänn😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todista.
No hän kyllä tietää koska oon ollut viimeks talvella yhteydessä ihan vapaaehtoisesti
Tiedät mistä mut löytää.