Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun saisi edes kerran sinut lipsumaan korkeasta moraalistasi. 😏
Unelmat ovat elämässä tärkeitä, pidä niistä kiinni.
Alhaista...
Odotat ihmettä. En tosin tiedä, millainen se olisi eli mitä pitäisi tapahtua, jotta voisi sanoa ihmeen tapahtuneen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin epätasapainoista. Taidat nauttia siitä, että minä haluan enemmän.
En ole nauttinut, vaikka sinun vinkkelistä siltä saattaa näyttää. Meidän täytyy puhua, kuin hänelle.
En laita enää viestiä. Enkä vastaa minäkään. Aina vastasit viesteihin. Oot tehnyt selväks tänään (irl) vastaamattomuudellas että ei kiinnosta tämä tilanne.
Rakastan sinua nainen, näin unta meistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit laittaa mulle nyt niitä viestejä mitkä kielsin
No niin, yksi kaipaaja myöntää tehneensä tätä! Kun täällähän ei ole kaipaamassa ketään, joka olisi kieltänyt, torjunut tai estänyt.
Ei se sanonut estäneensä. Torjuneita täällä useampia, minäkin. Sivusta
En minäkään sanonut. Piste.
Ei ne teidät estäneet kirjoita täällä, vaikka joku eroottiset viestit kieltänyt kirjoittelisikin. Eli sun kommentti oli kokonaisuudessaan täysin turha. Huutomerkki.
Nyt on palstapoliisi kovana. Vain hän päättää kuka voi kirjoittaa ja mitä. Kysymysmerkki
Olen sun järkesi ääni, kiitos kysymästä.
Et, sulla ei ole järkeä, sä päsmäröit.
Ei se sut estänyt kirjoittele sulle täällä. Hyväksy tosiasia ja ala elää elämääsi.
Tässä on monta vastaajaa. Keskity omiin asioihisi.
Keskittykääpäs te monta vastaajaa ihan samalla lailla niihin ihan omiin asioihinne 😅
Vierailija kirjoitti:
Ja voisit tulla sisälle
Jaa ilman kumia?
Vierailija kirjoitti:
GALLUP: Minkä väriset silmät kaivatullasi on?
Hänellä on niin syvän ruskeat silmät, että niihin uppoaa. Terkkuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voisit tulla sisälle
Jaa ilman kumia?
Ihan hyvin voisi tulla sisään, ei enää täasä iässä raskaaksi tulla
Vierailija kirjoitti:
Yksi on varmaa. En voi jatkaa aiemmalla linjalla.
Ei tarvitsekaan. Mulla on valmis ratkaisu ja ehdotus siihen.
Vierailija kirjoitti:
Voitaispa kirjoitella kaksin. Ja ois varmuus, ettei kukaan ulkopuolinen lue kirjoituksia. Voitais vaikka soitellakin. Tykkäisin. 🙂
sellaista varmuutta ei tule minun elämässäni koskaan olemaan, hyväksy se tai unohda koko juttu 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin epätasapainoista. Taidat nauttia siitä, että minä haluan enemmän.
En ole nauttinut, vaikka sinun vinkkelistä siltä saattaa näyttää. Meidän täytyy puhua, kuin hänelle.
Olen avoin, valmis ja altis tapaamiselle, ollut jo vuosia. Milloin ja missä näkisimme? Toisemme siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voisit tulla sisälle
Jaa ilman kumia?
Ei ole kouluun tulemista ilman kynää, kumia ja viivotinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, kylläpäs tossa eddy kirjassa käsitellään paljon seksiä, tuli vähän yllätyksenä. Vie vähän ajatuksia ties minne.
Tolta samalta kandee lukea myös Väkivallan historia. Se on melkein parempi kuin toi eka.
Rehellisesti sanoen odotin tältä kirjalta vähän enemmän, niin paljon kehuttu. Mutta käsittelee hyvin voittopuolisesti lähinnä homo-identiteetin juttuja, mikä ei sekään ole ongelma. Luulin vaan että kattaus olisi laajempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP: Minkä väriset silmät kaivatullasi on?
Hänellä on niin syvän ruskeat silmät, että niihin uppoaa. Terkkuja!
Sinne myös
Näytin sulle et haluun sua. Et voi olla niin tollo ettet olis ymmärtänyt. Näytä säkin et haluut mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit laittaa mulle nyt niitä viestejä mitkä kielsin
No niin, yksi kaipaaja myöntää tehneensä tätä! Kun täällähän ei ole kaipaamassa ketään, joka olisi kieltänyt, torjunut tai estänyt.
Ei se sanonut estäneensä. Torjuneita täällä useampia, minäkin. Sivusta
En minäkään sanonut. Piste.
Ei ne teidät estäneet kirjoita täällä, vaikka joku eroottiset viestit kieltänyt kirjoittelisikin. Eli sun kommentti oli kokonaisuudessaan täysin turha. Huutomerkki.
Nyt on palstapoliisi kovana. Vain hän päättää kuka voi kirjoittaa ja mitä. Kysymysmerkki
Olen sun järkesi ääni, kiitos kysymästä.
Et, sulla ei ole järkeä, sä päsmäröit.
Ei se sut estänyt kirjoittele sulle täällä. Hyväksy tosiasia ja ala elää elämääsi.
Sori, mut mä oon eri ja sua on ihan liian helppo trrollata 🤣 The End.
Ei mua kukaan ole trollannut, en mä yritä täällä mitään tunnistella ihmisiä. Ihan sama mulle kuka sä olet.
Vierailija kirjoitti:
Odotat ihmettä. En tosin tiedä, millainen se olisi eli mitä pitäisi tapahtua, jotta voisi sanoa ihmeen tapahtuneen.
Mun elämässä on aina tapahtunut ihmeitä.
Mikä eddy? The eagle?