Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (34323)
Et ole väärässä, ensiviikolla vaihdan maisemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole kiihottavampaa kuin kasvoille laukeava seksikäs nainen. Vaikka palstan uskovaiset kuinka laittaisivat alanuolta.
Tuntemani uskikset on erittäin seksuaalimyönteisiä. (Vaikka eivät olekaan irtosuhdemyönteisiä.) Sehän on hienoimpia lahjoja, jotka Jumala on luonut!
Hienoimpia "lahjoja" joita jumala on luonut? Anna mun kaikki kuulla 🤣 sit et ole niistä HENGELLISISTÄ lahjoista ja voitelusta ollut vielä osallinen jos noin ajattelet. Seksi on pelkkää lihan himon tyydyttämistä. Ei muuta. Älä sekoita jumalaa sun himoos ja väitä et se on lahja jonka jumala on luonut 🤣
"Kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä siitä tarvitse hylätä mitään, kun se otetaan kiittäen vastaan."
Millaisista mainitsemistasi hengellisistä lahjoista ja voitelusta sinä itse olet päässyt osalliseksi?
Irroitit laittamasi jakeen asiayhteydestä 🤣 Kyseisessä puhutaan ruuasta ym. Ei lihan himoista. Pyysin laittamaan nimenomaan aiheeseesi liittyen. Lihaan, lihan harjoittamiseen, lihan himoon, jne, etc
Haaveilen jo panssareista 💖
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun murheet on mun murheita kans
Sama täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole kiihottavampaa kuin kasvoille laukeava seksikäs nainen. Vaikka palstan uskovaiset kuinka laittaisivat alanuolta.
Tuntemani uskikset on erittäin seksuaalimyönteisiä. (Vaikka eivät olekaan irtosuhdemyönteisiä.) Sehän on hienoimpia lahjoja, jotka Jumala on luonut!
Hienoimpia "lahjoja" joita jumala on luonut? Anna mun kaikki kuulla 🤣 sit et ole niistä HENGELLISISTÄ lahjoista ja voitelusta ollut vielä osallinen jos noin ajattelet. Seksi on pelkkää lihan himon tyydyttämistä. Ei muuta. Älä sekoita jumalaa sun himoos ja väitä et se on lahja jonka jumala on luonut 🤣
"Kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä siitä tarvitse hylätä mitään, kun se otetaan kiittäen vastaan."
Millaisista mainitsemistasi hengellisistä lahjoista ja voitelusta sinä itse olet päässyt osalliseksi?
Irroitit laittamasi jakeen asiayhteydestä 🤣 Kyseisessä puhutaan ruuasta ym. Ei lihan himoista. Pyysin laittamaan nimenomaan aiheeseesi liittyen. Lihaan, lihan harjoittamiseen, lihan himoon, jne, etc
Tehkää tälle jankkaukselle oma ketju.
Kun hän ei kerran halua tulla elämääni, menköön sitten kokonaan pois. En halua rippeitä rikkaiden pöydiltä.
Illan teemana nuolemiset. Nuolisin kernaasti, jos M-L siitä nauttisi.
The Lord is my sheperd, I shall not want 👍
Vierailija kirjoitti:
Oonko ihan väärillä jäljillä.
Olet.
Onnea suhteesi johdosta!! 💐💐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei SÄ oot varmaan se, jonka vuoksi uskiksia pidetään seksikielteisinä nipottajina. Apua mitä juttuja... Ihminen on kokonaisuus, henki, sielu ja ruumis. Ei niitä voi irrottaa toisistaan.
Että 🤣🤣🤣 vaan itselles.
Joka lihaansa kylvää se turmeluksen niittää... Eläkää hengen mukaan niin ette lihan himoa täytä... Ei niitä kukaan ole irroittanutkaan toisistaan, vaan sanoin että tuo on pelkkää lihan himoa, eikä mikään jumalan lahja. Raamatussa ei missään sanota että noin tulisi lihan harjoittamisrsta ajatella kuten nyt yrität vääntää. Joten kirjoitappa jumalan sanaa tuohon väittämäsi perusteluks, koska ennen sitä, se on sinun sanaas eikä jumalan. Joten vie se harhaoppis muualle. Vaikka kirkkoon 🤣
Jos kunnioittaisit Jumalaa, kirjoittaisit hänen nimensä isolla alkukirjaimella. Haluat vain väitellä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Nuolemiset peruskauraa kaikille paitsi uskiksille. Ne nyt haluaa muutenkin määrätä kaikkia, mitä saa tehdä.
Olet typerä jankkauksinesi. Naisen nautinto on peruskauraa.
T. uskovainen
Hunajaa, minulla on hyvä kieli sille.🍯
Kollegaa kaipaamassa. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Lempeä kesäsade uneen vie, hyvää yötä kaipaamalleni.
No täällä sade kyllä hakkaa raivoisasti ikkunapeltiin. Vähän kuin kaipauskin hakkaa rintaa.
ps. <3