Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (398)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sattuu. Selkä meni aamulla pskaks. Vahingossa väärä liike ja se oli siinä. Nyt oon poistattajan ilona koko päivän täällä. Terveisiä kaivatulle. Tuu hieroo mun p*rsettä.
Toisella palstalla se oli reisi senkin naista esittävä tollo!!
Hei, kaikki viestit, jotka luet eivät ole samalta henkilöltä. Tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että tällainen tunnelma tänään teillä täällä, katkeruutta ja anteeksipyyntöä. No mutta jatkakaa ihmeessä! Ei mulla muuta.
Ei kun ulos aurinkoon, että saa muutakin ajateltavaa vaihteeksi. Lumetkin sulamassa.
Ompas hyvä idea. Lähdenkin tästä tuonne pihalle ja pukeudun identtisesti erään kanssa. Hiukset vielä mätsäämään. Mitäköhän ajatuksia herättää? Kumpi on seonnut, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että tällainen tunnelma tänään teillä täällä, katkeruutta ja anteeksipyyntöä. No mutta jatkakaa ihmeessä! Ei mulla muuta.
Ei kun ulos aurinkoon, että saa muutakin ajateltavaa vaihteeksi. Lumetkin sulamassa.
Lumet? Missä pohjoisnavalla oikein oot
Ei ihan, mutta 300 km lähtöpisteestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänkokemus on osoittanut, että kaikista idioottimaisimmin käyttäytyvät ihmiset ovat samalla niitä, jotka rakentavat tapahtuneista täysin feikin tarinan jota toistelevat itselleen ja katkerana kuvittelevat että toisen pitäisi hyväksyä tämä annetun pahiksen rooli näytelmässä ja pyydellä idiootilta anteeksi tämän jälkeenpäin luomia kuvitelmia kuten näytelmää esittäisi. Ei kukaan suostu sellaista tekemään joten itsensä vastuulla on omien tunteittensa käsittely. Aina.
Kuulostat katkeralta. 🤔
Kyllästyminen on eri tunne kuin katkeruus.
Ei minulta tuo tai puheet katkeruudesta
t. Sivusta kyllästynyt nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on minut torjunut ajat sitten ihan muista syistä. Anteeksi pyyntö koskee jotain mitä kukaan täällä ei edes käsitä.
Valaisepas sitten mitä koskee jotta ymmärrämme.
Älä valaise. Tuo vaan haluaa lisää mesota ja vääntää ja syyllistää ja riidellä. Kyllä terveinen voi sisältää anteeksipyynnön siinä missä anteeksantamattomuus tiedotuksenkin 😅 Ei kenenkään sivullisen tarvii ymmärtää syitä miks toinen pyytää anteeks. Juorukellot riitaa haastarssaan tämmöisiä syitä pyytää valaisemaan.
En tiedä kyllästymisestä mutta on vaan väsyny, sain vielä flunssan ton järkyttävän hermosäryn jälkeen. Musta tulee varmaan se melankolinen hahmo, joka istuu apaattisena kahvilassa tai rannalla tuijottaen tyhjyyteen.
Oonpahan päässy pisteeseen, että tavara ei merkkaa lähes mitään. Voin vaikka lähteä autolla Espanjaan omaisuus mukana.
Mikään haukkuminen ja kiroilu ei ole multa. - Samainen nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkona 14 ms/s ja puuskissa 21 m/s, joten annetaan tänään vapaus ihmisille kökkiä halutessaan sisällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeraksi leimaaminen on defenssi.
Katkera ja ruma puhe on katkeraa ja rumaa puhetta, vaikka voissa paistais. Miksei voi vaan myöntää, että on nyt katkera ja ajatukset ovat rumia. Ja jos ei halua siinä liemessä muhia loppuelämäänsä, niin päättää tehdä muutoksia asioihin ja ajatusmalleihin. Aina on jotain tehtävissä. 🦋
Juu, itsensä kannalta on viisasta, jos pääsee eteenpäin, mutta se vaatii, että saa jonkinlaisia vastauksia. Jos osaat lukea, aloitukseni oli jatkoa toiseen viestiin, joten lyödyn lyöminen ei ole kovin kaunista eikä jaloa. Toki ihmiset osaavat olla keljuja silloinkin, kun pitäisi osoittaa myötätuntoa. Myös viestisi osoittaa defensiivisyyttä.
Kaikkiin asioihin ei tule saamaan ikinä vastauksia. Koskee kaikkia ihmisiä.
Se ei estä pääsemästä eteenpäin, jos valitsee tehdä niin. Katkeroituminen nimenomaan on defensiivistä, koska se on helpompi valinta kuin ottaa rohkea askel uuteen, parempaan elämään.
Tiedän. Mutta vaatii aikansa, että pääsee siihen tilaan, että pääsee eteenpäin. Mieli ei ole kone, jota vivusta ohjaillaan. Toisten on helpompi kääntää sivua, toisilla se vaatii aikaa. Et sinäkään aja autolla, jos siitä puuttuu rengas tai polttoaine tai sähkö on lopussa. Tarvitaan voimavarat.
Hyvin sanottu. Olen odotellut hinausapua vuosia ajettuani ojaan.
Sivusta ei kenellekään.
Kaksi sanaa sinulle taka ja talvi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkona 14 ms/s ja puuskissa 21 m/s, joten annetaan tänään vapaus ihmisille kökkiä halutessaan sisällä!
Lisäys: mutta katkeruudelle sanomme NO!
Tosin ymmärrän kyllä, että tällaista paikkaa voi käyttää välineenä purkaa vaikka sitten sitä katkeruuttakin. Kyl se siitä helpottaa sitten! Itse taisin vuodattaa tänne jonkinlaista katkeruuden tunnetta ehkä vuonna 2021? Jos oikein muistan. 2022 ei ollut enää minkäänlaista katkeruutta, eikä sen jälkeenkään. Ollutta ja mennyttä, eivät ole enää kiinnostavia asioita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sattuu. Selkä meni aamulla pskaks. Vahingossa väärä liike ja se oli siinä. Nyt oon poistattajan ilona koko päivän täällä. Terveisiä kaivatulle. Tuu hieroo mun p*rsettä.
Noidannuoli kyseessä. Lihaskramppiin buranakuuri kolme päivää. Näin lääkäri mulle määräsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On katkeroitumista, mutta sitten on myös sitä, että ihmisten kokemukset torjutaan eikä haluta kuunnella koska se tuottaa itselle epämukavan olon. Silloin on kätevää sanoa, että joku on katkera. Tosiasiassa traumaattisista tai vääristä asioista on oikeus puhua, joskus suorastaan velvollisuus. Se voi itse asiassa olla ainut keino päästä eteenpäin, että asian saa tuotua esille. Ihmiset on vaan lähtökohtaisesti itsekkäitä ja mukavuudenhaluisia eikä haluaisi kohdata toisen ihmisen vaikeuksia.
Ohispsskaan ei ole kenelläkään velvollisuutta. Ja ihan saatanan harhainen psykoosilumihiutale pitää olla jos pitää ohispaskomista suoranaisena velvollisuutena.
En viitannut tän sivuston juttuihin vaan elämään yleisesti ottaen.
Joo ja mua ei vittujakaan kiinnosta se koska tällä ketjulla on aihe ja muu on OHISpaskaa!
Kyllä kiinnostaa. Muuten ohittaisit ohistelun.
Vierailija kirjoitti:
Mikään haukkuminen ja kiroilu ei ole multa. - Samainen nn
Tarkennatko.
Valaisetko lisää.
Kerrotko enemmän.
Miksi.
Ja minkä takia sinulle on tärkeää tuoda tämä asia esiin?
Kukaan ei tiedä kuka olet.
Haittaako anopalstalla kiroilijaan sekoittuminen sinun arkipäivää miten suuresti?
Ja miten todesta voi tämmösiä henkilöitä ottaa jotka näitä lukee tietävinään jotain?
-sivusta miettii hän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roihusta on jäljellä apea, pieni liekki.
Voisko kevättuulet virittää sitä pientä liekkiä, ettei kaikki jäisi hiilloksen alle vain kytemään?
Siellä palaa pieni liekki joka muistuttaa isosta kivusta mikä ei lähde pois koskaan.
Sivusta edellinen.
En tiiä, oliko joku päivän viesteistä tarkoitettu minulle, mutta olen minäkin väsynyt.En voi sanoa, että olisin kyllästynyt häneen, mutta tähän ketjuun kyllä.n
Vierailija kirjoitti:
Kaksi sanaa sinulle taka ja talvi
Takaa ja päin sopis paremmin nyt mulle, H
Jotain samanlaista rajuutta kuin tunteissakin, ja sitten kaikki asettuu peilityyneksi ja haikeaksi kaipuuksi.