Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (398)
Rakas kaivattu. Täältä et minua enää löydä. Olen niin lopullisen kyllästynyt ja rikki tästä. nn
Vierailija kirjoitti:
Rakas kaivattu. Täältä et minua enää löydä. Olen niin lopullisen kyllästynyt ja rikki tästä. nn
Mikä sut rikkoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sut rikkoi?
Kaikki draama, ihmiset, some, maailma. Ahdistaa ja pelottaa. Surettaa.
Vierailija kirjoitti:
😘💙👨🏼🏫
Nyt ei pysty,bylsin Pirjoa
Ainoat 2 kommenttiani on pyyhitty pois. Ei kestänyt kauaa. En tullut jäädäkseni, vain piipahdin ja kommentoin pikaisesti. Minua ei tarvitse etsiä. Hyvää päivää kaikille. J(n)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sut rikkoi?
Harhaisuus jota ei pää kyennyt käsittelemään?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänkokemus on osoittanut, että kaikista idioottimaisimmin käyttäytyvät ihmiset ovat samalla niitä, jotka rakentavat tapahtuneista täysin feikin tarinan jota toistelevat itselleen ja katkerana kuvittelevat että toisen pitäisi hyväksyä tämä annetun pahiksen rooli näytelmässä ja pyydellä idiootilta anteeksi tämän jälkeenpäin luomia kuvitelmia kuten näytelmää esittäisi. Ei kukaan suostu sellaista tekemään joten itsensä vastuulla on omien tunteittensa käsittely. Aina.
Kuulostat katkeralta. 🤔
Kyllästyminen on eri tunne kuin katkeruus.
Nyt sattuu. Selkä meni aamulla pskaks. Vahingossa väärä liike ja se oli siinä. Nyt oon poistattajan ilona koko päivän täällä. Terveisiä kaivatulle. Tuu hieroo mun p*rsettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun nimessä on ura
Oon luvannut etten enää kirjoita tänne.🤭
Sehän lupaus sitten kestikin aikansa. 👍
Ei Eeltä.
Tiedetään. Mikään vähänkään järkevä ei ole sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sattuu. Selkä meni aamulla pskaks. Vahingossa väärä liike ja se oli siinä. Nyt oon poistattajan ilona koko päivän täällä. Terveisiä kaivatulle. Tuu hieroo mun p*rsettä.
Toisella palstalla se oli reisi senkin naista esittävä tollo!!
Vierailija kirjoitti:
Nyt mäkin tajusin jotain. 😑
Oi. Luitko ihan internetin luotettavimmalta trollisaitilta, vai kuulitko kyliltä vai miten lamppu syttyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roihusta on jäljellä apea, pieni liekki.
Voisko kevättuulet virittää sitä pientä liekkiä, ettei kaikki jäisi hiilloksen alle vain kytemään?
Siellä palaa pieni liekki joka muistuttaa isosta kivusta mikä ei lähde pois koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mäkin tajusin jotain. 😑
Joo sama. Miten vitussa jäin lukemaan tätä näin pitkäksi aikaa taas. Ulos. sivust
Vierailija kirjoitti:
Oi E/x
Luulet olevasi palstan napa, ja oletat kaikkien viestien koskevan sinua. Kulutat palstan rivinvaihdot loppuun ja selvennät kaikiin viesteihin onko se sinulta vai ei. Tämä ei E tai x, mutta tämä on sinulle jotta saat vastinetta palstalle:
E:n ehtoisa anus, tiukkana sykkii,
kun savolainen amis-Niilo,
kaluaan suoleen lykkii.
Mutta toisin kun jeesus, Niilo tulee,
ja tahmea mälli suussa maistuu,
kuin crème brûlée
jolloin toivoa sopii, jotta
jokohan E lopulta vaikenee
Luulen, että Savon amisniilo löytää
jo valmiiksi koluttua suolta Pieksämäen ammattikoulusta ihan sieltä omasta ikäryhmästään.
Ei tartte Tutankhamonin muumion
ikäisten rummohaaskojen perään
sentään kahtella. Lol.
.
Eipä sillä sukupuolellakaan näytä enää mitään väliä olevan näin 2020-luvulla,
joten tuplalukemat luukkua kynnettävänä.
.
Kiitosniiaus kuitenkin tästä
Göntsä Pötkösen
viitoittamasta b-rapputeemaisesta
beetauros-lyriikasta.
Vallan hienoahan tämä. 🥳-E-
Vierailija kirjoitti:
Hän on minut torjunut ajat sitten ihan muista syistä. Anteeksi pyyntö koskee jotain mitä kukaan täällä ei edes käsitä.
Valaisepas sitten mitä koskee jotta ymmärrämme.
Vierailija kirjoitti:
Että tällainen tunnelma tänään teillä täällä, katkeruutta ja anteeksipyyntöä. No mutta jatkakaa ihmeessä! Ei mulla muuta.
Ei kun ulos aurinkoon, että saa muutakin ajateltavaa vaihteeksi. Lumetkin sulamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että tällainen tunnelma tänään teillä täällä, katkeruutta ja anteeksipyyntöä. No mutta jatkakaa ihmeessä! Ei mulla muuta.
Ei kun ulos aurinkoon, että saa muutakin ajateltavaa vaihteeksi. Lumetkin sulamassa.
Lumet? Missä pohjoisnavalla oikein oot
Voin tulla täyttämään jos tarttee.