Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35219)
Et tullut tänään. Tämä jäi kesken.
20 12 1980 oli päivä joka on jäänyt kävelyn osalta mieleen . saas nähdä huomaako mukana olijat ja muistavatko
Vierailija kirjoitti:
Miten ja miksi mä päästän tollasen mimmin käsistäni yrittämättä mitään?
Koska et rakasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ainut, joka on ensinäkemältä herättänyt halua, jonka tunsin kehossani.
Ihan kiva, mutta kun se ei vielä riitä perusteeksi loppuelämän kestävälle kumppanuudelle...
Sehän se juuri riittääkin, se on se tärkein asia, jos ei ole kehossa tunnetta ja halua, niin onko järkeä olla kimpassa. En mä ainakaan vois. Eli mun mielestä riittää.
Entä sitten, kun tulee joku vieläkin kuumempi? Jos se on ainoa asia, mille suhde on perustunut, edellinen lentää kuin leppäkeihäs. Kaikki eivät halua elää niin.
Vaikka ei olisikaan ainoa yhdistävä asia ,joskus se näyttää olevan joillekin vaan ylivoimaista vastustaa ja samalla pilaa hyvän suhteen.
Jos on ollut hyvä suhde, niin silloinhan se toinen saattaa tulla järkiinsä. Ja jos toinen puolestaan antaa anteeksi, suhde voi jatkua. Etenkin jos mitään syrjähyppyä ei ole ehtinyt tapahtua.
En tiedä miten kestän kesän ilman sinua. Tarvitsen sinua.
Naapurin hauva on taas hullumpi kuin mun kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
1986
Mikä tää sun obsessio just siihen on?
Kävisköhän sun miehelle että rakastelisin sun kanssa? 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ainut, joka on ensinäkemältä herättänyt halua, jonka tunsin kehossani.
Ihan kiva, mutta kun se ei vielä riitä perusteeksi loppuelämän kestävälle kumppanuudelle...
Sehän se juuri riittääkin, se on se tärkein asia, jos ei ole kehossa tunnetta ja halua, niin onko järkeä olla kimpassa. En mä ainakaan vois. Eli mun mielestä riittää.
Entä sitten, kun tulee joku vieläkin kuumempi? Jos se on ainoa asia, mille suhde on perustunut, edellinen lentää kuin leppäkeihäs. Kaikki eivät halua elää niin.
Lue toisen kerran huolella. TUNNETTA JA HALUA! Kyllä se mun mielestä on ainoa asia, järki on sitten erikseen, minkä perusteella monet suhteet "toimivat" Järki suhteissa ei ole aitoa tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten kestän kesän ilman sinua. Tarvitsen sinua.
Nähdään
Vierailija kirjoitti:
Oot täydellinen.
Kumma, kun ei täydellinenkään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävisköhän sun miehelle että rakastelisin sun kanssa? 😘
Ei varmaan mitään ongelmaa 🤣
P, narustringipäivitys jäi näkemättä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot täydellinen.
En halua rikkoa täydellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot täydellinen.
En halua rikkoa täydellisyyttä.
Etkä ole hän, niin mitä sitä sinulle avaamaan.
Oltaisipa lähekkäin. Ois ihana tuntea sun vartalon lämpö mun vasten.
Nonni, nyt meni ajatukset kaivatun kanssa rakasteluun.
Vaikka ei olisikaan ainoa yhdistävä asia ,joskus se näyttää olevan joillekin vaan ylivoimaista vastustaa ja samalla pilaa hyvän suhteen.