Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40840)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millanen mahdat olla sängyssä?
Alaston ja hikinen.
Suksi kuuseen ällö
Eräs teki sellaisen karhunpalveluksen että luotto meni koko naissukupuoleen.
Haluaisin että joskus voisin luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähdet kaivattusi kanssa naamiaisiin. Mikä hahmo hän olisi?
Stalkkeri, kun ei ole muuta elämää
Vierailija kirjoitti:
Lähdet kaivattusi kanssa naamiaisiin. Mikä hahmo hän olisi?
Aquaman
Vierailija kirjoitti:
Jokainen elämä ei ole tärkeä.
No ei se ole mikään syy heittää omaasi menemään. =)
Ajattele nyt omaisiakin. Varmasti jotain vastaavaa on.
Olen vedenjakajalla. Emotionaalisesti ja taloudellisesti olen juuri nyt heikoilla ja ns. irrallaan. Mulla on kuitenkin vahvat visiot kahteen eri suuntaan elämässä, joilla saavutan tasapainon ja menestyksen. Toiseen jää tilaa ja odotus kaivatun osallisuudelle, toisesta se sulkeutuu pois vuosiksi. Tämä on vuosi, jolloin kaikki ratkeaa ja lukittuu. Ei ole muuta mahdollisuutta. Jos, kaivattuni, haluat yhteistä tulevaisuutta, se on laitettava aluilleen nyt, tämä on se aikaikkuna. M>N
T naiselle terveiset lähetän, sua kovasti haluan ja viestiä puhelimeeni odotan
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä biisi tuo mieleen kaivattusi?
Kaikki rakkauslaulut
Vierailija kirjoitti:
Olen vedenjakajalla. Emotionaalisesti ja taloudellisesti olen juuri nyt heikoilla ja ns. irrallaan. Mulla on kuitenkin vahvat visiot kahteen eri suuntaan elämässä, joilla saavutan tasapainon ja menestyksen. Toiseen jää tilaa ja odotus kaivatun osallisuudelle, toisesta se sulkeutuu pois vuosiksi. Tämä on vuosi, jolloin kaikki ratkeaa ja lukittuu. Ei ole muuta mahdollisuutta. Jos, kaivattuni, haluat yhteistä tulevaisuutta, se on laitettava aluilleen nyt, tämä on se aikaikkuna. M>N
Kuulostat häneltä, mutta "taloudellisesti heikoilla" ei osu häneen. Toki sillä voi tarkoittaa vaikka huonoja suhdanteita tms.
Vierailija kirjoitti:
Tuletko huomenna käymään?
Kutsutko huomenna käymään? Palstakutsut ei ole kovin luotettavia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattais varmaan sanoa tuo sitten ihan kasvotustenkin.
Vierailija kirjoitti:
No tuohan voisi olla hyvä sun kaivatun tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten juteltais alasti niin, että kaivattu ratsastais mulla samalla.
Käyntiä, ravia vai laukkaa? Mitäs juteltaisiin?
Rauhallista käyntiä. Juteltais mieltymyksistämme ja kaikesta mahdollisesta.
Milloin jutellaan?
Ajattelin lopettaa. Mun täytyy nyt vaan saada itseni ymmärtämään, että tänne tulemisessa ei ole mitään mieltä. Se on vain ongelma. nn
Komistukselta haluaisin yksityisopetusta... olisin kiltti oppilas.
Ota selvää!