Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (30318)
Vierailija kirjoitti:
Jos me oltais samassa paikassa, niin me rakasteltais just nyt. Hellästi ja pitkään. 😍🧡
Näin kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää yötä.
oot liian kaukana..💕
Niin oon. Et kutsunut lähemmäs.
oon kutsunut ja toivonut… kutsun nytkin
Joo, mä.odotan saavani kutsut ihan varmuudella tunnistettavasti. Harvemmin oot kutsunu, tavallisesti oon kutsunu itse itseni.
Oot ollut kahtena yönä unessani mies. Joko nähtäisiin? Laita viestiä
Olet ihana. Hyvää yötä, kullan kallis.
Vierailija kirjoitti:
Näen sieluni silmin, kuinka kaivatun kanssa mustikassa kaataisin ämpärini ja kompuroisin mättäisiin nähdessäni kaivatun pyllistelevän apajan ääressä. Koska hänellä olisi palatessa kaikki mustikat, joutuisin leipomaan piirakan. Vaikka inhoan reseptejä, jotka alkavat ’voi ja sokeri vatkataan vaahdoksi’, vatkaisin hullun lailla ja hiki otsalla saadakseni pohjan valmiiksi. Kermaviilitäyte piirakkaan analogioisi ajatukseni piirakkahetken jälkeiseen lepotuokioon toisenlaisen piirakanleivonnan parissa ja olisin kuin uudenvuoden patailotulite odottamassa kipinää tulilankaan.
Taidat kompuroida muutenkin.
Pitäis varmaan vaihtaa nimeni Sisuksi. Tänään se nimittäin heräsi eloon sisälläni. Nyt tekisi mieli kertoa siitä just sulle. Valitettavasti et ole tässä kuuntelemassa.💪🏼 Hyvää yötä.
Vasta monen päivän kuluttua, eikä silloinkaan ehkä yksityisyyttä. Eikö mikään muu ole mahdollista? Pallo on sinulla.
Minne kuljen sua vain aattelen..
Oltaispa sisäkkäin just nyt. Huokaus.
Kaksi romanttikkoa kohtaavat toisensa. Niin.
Vierailija kirjoitti:
Oltaispa sisäkkäin just nyt. Huokaus.
😍😍😍😍
30km ja kuntarajat. Huomiseen.
Kenelle? Miksi?