Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (30318)
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kanssa lenkille😘 Ja tietty minun koira mukaan.
Mikä koira sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Keikalle kahdestaan?
Riippuu kenen keikka
Vierailija kirjoitti:
Katselin tänään huonekaluja. Kaikenlaista tarvii, kun muuttaa uuteen kämppään. Huokaus.
Mä just yritän sisustaa parveketta, mut sit Ikea ei suostukaan postittamaan ihan jokaista asiaa jonka haluaisin. Mitä hlvtin pelleilyä tää on. Ne lähettää pöydän muttei lähetä saman sarjan tuolia jne.
Vierailija kirjoitti:
Keikalle kahdestaan?
En lähde mihinkään hämärähommiin, pian olisi vallesmannit perässä.
Mä en Ikeaa kotiini huoli enää tässä iässä.
Ne on junnuille. Olen laatutietoinen.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörälenkki olis kiva tehdä..
Kunpa pääsisin kaivattuni kanssa ajelemaan lämpimään kesäsateeseen.
Sade ruostuttaa kettingit joten ette te poloiset polje kuin lähimmälle huoltoasemalle joka sekin on todennäköisesti suljettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin tänään huonekaluja. Kaikenlaista tarvii, kun muuttaa uuteen kämppään. Huokaus.
Mä just yritän sisustaa parveketta, mut sit Ikea ei suostukaan postittamaan ihan jokaista asiaa jonka haluaisin. Mitä hlvtin pelleilyä tää on. Ne lähettää pöydän muttei lähetä saman sarjan tuolia jne.
En tajunnut, et Ikeallakin on kotiintoimitus. Se ois kätevää, jos toimisi hyvin. Kun ei ole peräkärryä tai pakettiautoa ja en uskaltaisi niitä edes ajaa. Toivottavati pääset Ikeaan tai löydät vastaavat jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörälenkki olis kiva tehdä..
Kunpa pääsisin kaivattuni kanssa ajelemaan lämpimään kesäsateeseen.
Sade ruostuttaa kettingit joten ette te poloiset polje kuin lähimmälle huoltoasemalle joka sekin on todennäköisesti suljettu.
Pyörät eivät ole enää mustaa rautaa kuten omassa nuoruudessasi🙄eri
Ystävämieheltä pusut timantille.
Halit ja heit, uusi seikkailu odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Halit ja heit, uusi seikkailu odottaa.
Sama.
Muakin sais pussailla. Hiukan alempaa! 😍
Tiiäks mä oon ihan nääntynyt tästä rakkaudesta enkä jaksais odottaa, että ollaan vihdoin rauhassa yhdessä ja samassa sängyssä. En kyllä malttais edetä rauhallisesti, niin kauan sitä on odotettu. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 palstalla on samantyylinen, tai no ei ihan se Etsintäkuulutus mis voi etttiä jos on tavannut jonku :)
Ja jodelissa on vastaava, ollut jo vuosikausia. Ei siis etsintäkuulutuksia varten vaan kaipausta.
Mikä tän kanavan nimi on?
Vierailija kirjoitti:
Mä en Ikeaa kotiini huoli enää tässä iässä.
Ne on junnuille. Olen laatutietoinen.
E
Nyt oli kuules puhe pelkästä parvekkeesta. Ei parvekkeelle tarvita monen tonnin mööpeleitä. Ihan sama mistä bulkkipaikasta sinne matot, härpäkkeet, tuolit ja pöydän ostaa. Pääasia, että on värikästä ja kivannäköistä, käyttöaika on joka tapauksessa noin neljä kuukautta vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks mä oon ihan nääntynyt tästä rakkaudesta enkä jaksais odottaa, että ollaan vihdoin rauhassa yhdessä ja samassa sängyssä. En kyllä malttais edetä rauhallisesti, niin kauan sitä on odotettu. 🧡
Oliks tää taas jotain nn juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 palstalla on samantyylinen, tai no ei ihan se Etsintäkuulutus mis voi etttiä jos on tavannut jonku :)
Ja jodelissa on vastaava, ollut jo vuosikausia. Ei siis etsintäkuulutuksia varten vaan kaipausta.
Mikä tän kanavan nimi on?
Rakkaudentunnustuksia
Hyvän yön halaus ihastuttavalle naapuritalon naiselle.
Keikalle kahdestaan?