Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (29665)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävöit täällä kaivattusi. Mutta se kaipaamasi todennäköisesti juuri nyt lauantai-iltapäivänä nautiskelee kumppaninsa kanssa saaden ison orgasmin. Kuinka näin pääsi käymään? Mitä tyhmää teit?
Kiihottava ajatus. Tietäispä hänen kumppaninsa, että on hänen kanssaan enää vain siksi, että minä annoin pakit. Kaivattu luultavasti ajattelee minua nussiessaan nyksäänsä.
Itse petosta kuvitella että menet hänen kumppaninsa ohi. Hänen kanssaan kaivattusi on.
Niin, koska minä annoin pakit. Osaatko lukea?
Silti kaipaat?
Juu. Ei tämä edelleenkään ole se tosikaipausketju.
Milloinhan näen sinut seuraavan kerran? Muutaman viikon päästä voi olla mahdollista, sitten siitä taas monen viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mun ensi tosi rakkaus. Ja varmasti viimeinen. Sinua ei ole kuin yksi.<3
Uskotko että päädytty vielä yhteen?
Kyllä uskon. Sisimmässäni myös tiedän.
Hyvä. Teillä taitaa olla molemminpuolinen rakkaus. Muista olla hänelle hyvä ettet menetä häntä 💖
Kiitos sinulle. - ap
Eikö sulla ressukalla ole omaa elämää kun pitää tunkea toisten keskusteluihin?
Pitäisikö sinun oppia sanoittamaan omat tunteesi, myös ne positiiviset, jos niitä on? - ap
Hei, mikä sua estää tekemään omat avauksesi niin että ei tarvitse tekeytyä keneksikään toiseksi? Vai onko sun ainoa toivo leikkiä että joku muka kaipais sua, tunkemalla toisten keskusteluihin? Onneksi meillä kaivatun kanssa on myös priva wa yhteys, eli aika epätoivoista tuo sun ressukan homma.
Ahaa. Nyt ymmärrän. Oletat sydänemojin kuuluvan yksinoikeudella sinulle? No, voin kertoa, ei se kuulu. Pidä pieni palstatauko ja käytä sitä privayhteyttä. Ikävästi kohde varmasti arvostaa verbaliikkaasi. - ap
Siitä ei ole kyse, vaan siitä, että älä vastaile ap:nä mun avauksiin. Se on prlkästään säälittävää ja kertoo, että toedät itsekin ettei kukaan kuitenkaan kaipaa sua. Pakko siis tekeytyä joksikin toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävöit täällä kaivattusi. Mutta se kaipaamasi todennäköisesti juuri nyt lauantai-iltapäivänä nautiskelee kumppaninsa kanssa saaden ison orgasmin. Kuinka näin pääsi käymään? Mitä tyhmää teit?
Kiihottava ajatus. Tietäispä hänen kumppaninsa, että on hänen kanssaan enää vain siksi, että minä annoin pakit. Kaivattu luultavasti ajattelee minua nussiessaan nyksäänsä.
Itse petosta kuvitella että menet hänen kumppaninsa ohi. Hänen kanssaan kaivattusi on.
Niin, koska minä annoin pakit. Osaatko lukea?
Silti kaipaat?
Trolli se on
Vierailija kirjoitti:
Olet se jota ilman en voi elää.
Nyt opettelen elämään ilman sinua. 💔
En ole, hän on.
S-mies, toivottavasti löydät mut täältä kaiken roskan seasta. Rakastan sua.
Paljon haleja sulle pupu! Ikävä sinua! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mun ensi tosi rakkaus. Ja varmasti viimeinen. Sinua ei ole kuin yksi.<3
Uskotko että päädytty vielä yhteen?
Kyllä uskon. Sisimmässäni myös tiedän.
Hyvä. Teillä taitaa olla molemminpuolinen rakkaus. Muista olla hänelle hyvä ettet menetä häntä 💖
Kiitos sinulle. - ap
Eikö sulla ressukalla ole omaa elämää kun pitää tunkea toisten keskusteluihin?
Pitäisikö sinun oppia sanoittamaan omat tunteesi, myös ne positiiviset, jos niitä on? - ap
Hei, mikä sua estää tekemään omat avauksesi niin että ei tarvitse tekeytyä keneksikään toiseksi? Vai onko sun ainoa toivo leikkiä että joku muka kaipais sua, tunkemalla toisten keskusteluihin? Onneksi meillä kaivatun kanssa on myös priva wa yhteys, eli aika epätoivoista tuo sun ressukan homma.
Ahaa. Nyt ymmärrän. Oletat sydänemojin kuuluvan yksinoikeudella sinulle? No, voin kertoa, ei se kuulu. Pidä pieni palstatauko ja käytä sitä privayhteyttä. Ikävästi kohde varmasti arvostaa verbaliikkaasi. - ap
Siitä ei ole kyse, vaan siitä, että älä vastaile ap:nä mun avauksiin. Se on prlkästään säälittävää ja kertoo, että toedät itsekin ettei kukaan kuitenkaan kaipaa sua. Pakko siis tekeytyä joksikin toiseksi.
Ei. Kyllä #29483 oli minun miehen avaus eräälle ihanalle naiselle. Se siitä, saat omia vapaasti. Sinulle varmasti helpompi tapa, kuin yrittää pinnistää itse sanoja näppäimistöltä. - ap
Vierailija kirjoitti:
S-mies, toivottavasti löydät mut täältä kaiken roskan seasta. Rakastan sua.
Meinasin juuri kirjoittaa, etten tunnista sinua täältä.
Onkohan sulla sänki nyt. Voin kuvitella, miltä sun sänki tuntuis mun iholla. 😘😊
Kaivattu ei ollut mun ensirakkaus, toivon, et ois ollut. Aiemmasta en saanut muuta kuin pskaa niskaan. Mut suurin rakkaus, se hän on mulle ollut. 🧡
Olisitpa mun elämässä, kyllä niitä yhteisiä hetkiä aina välillä löytyis. Ystävänä tai jonain muuna.
Vierailija kirjoitti:
Ahistaa
Bänist tilaa
T nies sivu
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa mun elämässä, kyllä niitä yhteisiä hetkiä aina välillä löytyis. Ystävänä tai jonain muuna.
Välillä ei riitä
Vierailija kirjoitti:
Ahistaa
No, mikä?
Vaan sinut muistan ikuisesti
muistan elokuumme sen
kun kumpikin luuli
että luontoa uhmaten
toisiinsa vois kiintyä
halla ja etelätuuli.
No onneksi meitä on sitten näköjään kaksi, älä huoli kohta menen. - ap