Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (29510)
Mun tekis mieli 44-vuotiasta opea.
Vierailija kirjoitti:
Mun alkoi kiihottaa nuo mitat🤩
Minä en kiihotu sellaisista. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka flirttaili eka? Ei kumpikaan minun mielestä.
Meidän tapauksessa ei kumpikaan. Kaikki tapahtui vain:”naps”.
Magneetit ei flirttaa. Ne vaan napsahtaa kiinni ja pysyy. Sivusta.
Koko sana kiihoittuminen on jotenkin epäsopiva minulle.
Älkää silti ymmärtäkö väärin, pidän kyllä seksistäkin. Kuulostanpa kummalliselta. En yleensä puhu näistä näin.
En puhu kyllä enempää. Iiks, ei sovi mulle.
Vierailija kirjoitti:
Ikke 💕
Paikalla
Puhukaa te niistä asioista niin minä puhun muista. Nyt teen kuitenkin mannapuuroa. Kivaa iltaa ihmiset.
Kiusanuolittaja mt hàiriköi jopa byrokratiaa koskevat asiallisuudet. Niinpä niin. Perus Vauvaa. Skitsofrenia-potilaita täynnä.
~
#truth
Harvalla naisella näin monta ríkoskeissiä auki samaan aikaan. Minähän en itse ilmoittanut poliisille kiristyksestä, kuten suuin osa n/m-uhreista teki välittömästi, mutta (Hgin) poliisi sai kuitenkin kaiken tietoonsa ja otti minuun yhteyttä > aloitteellisesti. Tästä haluan heitä kiittää. OgE
Vierailija kirjoitti:
Puhukaa te niistä asioista niin minä puhun muista. Nyt teen kuitenkin mannapuuroa. Kivaa iltaa ihmiset.
__
🔵
Iltaa, sys Jonna.
E
🔴
__
Vierailija kirjoitti:
Galluppia pukkaa
Mikä tänään kiinnostaa ketjussa?
Miesten mitat
Vierailija kirjoitti:
Tuli niin haiseva paskaläjä että naapurista kuuluu yökkimistä 😱
OgE
Oletko sä Göntsä mun
talonaapurini? E
Vierailija kirjoitti:
Kiusanuolittaja mt hàiriköi jopa byrokratiaa koskevat asiallisuudet. Niinpä niin. Perus Vauvaa. Skitsofrenia-potilaita täynnä.
~
#truth
Harvalla naisella näin monta ríkoskeissiä auki samaan aikaan. Minähän en itse ilmoittanut poliisille kiristyksestä, kuten suuin osa n/m-uhreista teki välittömästi, mutta (Hgin) poliisi sai kuitenkin kaiken tietoonsa ja otti minuun yhteyttä > aloitteellisesti. Tästä haluan heitä kiittää. OgE
Meinaatko että kiitokset menee tätä kautta perille
Vierailija kirjoitti:
Ps: kunhan et päästä itseäsi lihomaan.
Olen varmaan masokisti, kun edelleen haluan uskoa sinun olevan muuta kuin sadisti.
Kuuntelin Agentsin tunnelmallisia kappaleita. Tulipa haikea olo ja ikävä kaivattua. Kunpa joskus voisi kuunnella näitä yhdessä, ehkä tanssiakin hitaita.
Ajattele mun sopivansuonikasta Rankaisijaani. Halkaisijaa en ole mitannut, mutta ei mahdu vessapaperihylsyn sisään. Pituus osuu siihen aiemmin mainittuun haarukkaan. Muoto- ja käyttövalio, ei mikään tuppikulli.