Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (29360)
En tunnistaisi, vaikka kävelisit vastaan.
Voin painattaa sellasen paidan, jossa lukee isolla "tipun (syliisi) rakas", niin tipu sitten ainakin tunnistaa jos kävelen vastaan. ;)
Nainen. Sussa ei oo mitään liikaa. Sussa ei oo mitään liian vähän. Sä oot kaunis, sä oot niin kaunis. Joka tavalla kaunis. Päästä varpaisiin. Kuka kestää katsettasi, niissä asuu palava tuli ja rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jutella sun kanssa, mutta et pysähdy..
Olen vaan niin eläväinen, etten malttaisi jäädä seisoskelemaan, ellen näkisi nyt jotain mielenkiintoista eli juuri kaivatun. Silloin tulisi stoppi ja sanoisin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko todella? Saisinko todella?
- jotain vain jollekin, paperilla pohdiskellen
Teitkö todennäköisyyslaskelmat? Kaavio? Excel?
Ps: kunhan et päästä itseäsi lihomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jutella sun kanssa, mutta et pysähdy..
Soita. Sovitaan tapaaminen, voidaan nähdä vaikka heti.
Nyt olen pysähtyneenä ollut koko päivän.
Olisi niin paljon puhuttavaa kanssasi, S-nainen ajatuksissani 💙💕
Vierailija kirjoitti:
Hei. Nähdäänkö?
ei tämä tätä kautta onnistu, jos haluaa nähdä just hänet.
Vierailija kirjoitti:
Olisi niin paljon puhuttavaa kanssasi, S-nainen ajatuksissani 💙💕
Laita hänelle viesti.
Vierailija kirjoitti:
Katseet kertoo ihastumisen, nm <3
Sanat kertoo sen paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsisin reippaan hypyn tuntemattomaan.
Samoin. Olen ollut hyppäämäisilläni jo pariinkin kertaan, mutten ole vielä varma, mitä siellä on vastassa.
Mä en ainakaan tykkää epävarmoista. Naisten kanssa pitää olla itsevarma, tai muuten tulee kengän kuva persuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä etten ikinä yrittäny mitään.
No niimpä! Mitä siitäkin olisi sitten seurannut?
Ehkäpä kuumat trefffit..ken tietää
Barbi ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseet kertoo ihastumisen, nm <3
Sanat kertoo sen paremmin.
Sanat vahvistavat sen. Sanoilla voi toki johdattaa myös harhaan.
En tiedä miksi kiinnostuksesi loppui. Se miten kohtelit minua satutti minua kovin. Toivon sinulle silti kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin pienen selvennyksen ap:n ominaisuudessa aiheesta jääkuningatar, mutta se poistettiin melkein saman tien. Olisi sitten voinut poistaa kaiken muunkin ohiksen?
Otetaan uusiksi. Koko keskustelu lähti vähän laukalle, koska en kirjannut kaikkiin vastauksiini ap-merkintää, joten myös monet muiden sössötykset menivät virheellisesti minun piikkiini. Pahoitteluni.
Tiedän kaivattuni arvostavan koulutusta, mutta en todellakaan tarvinnut mitään fanfaareja. Olin vain niin helvetin pettynyt, kun hän ei reagoinut valmistumiseeni edes sanallisella onnittelulla, vaikka olemme ystäviä, joten tuli harkitsemattomasti käytettyä halventavaa jääkuningatar-nimitystä. Pahoitteluni siitäkin.
Joku arveli että ehkä minun ja kaivattuni välit eivät olekaan niin läheiset kuin olen luullut. Tämä lienee totta, ja se on aika kova pala purtavaksi.
Alun perinkin olisi pitänyt miettiä, kirjoittaako tänne mitään, koska - kuten tiedetään - täällä on myös tyyppejä, joilla ei ole muuta tarkoitusta täällä olemiseen kuin toisille omahyväisesti kenkkuilu, asioiden liioittelu (joo, se Nobel-juttu oli varmaan myös sitä) ja alas painaminen.
Minä yritän tehdä ensi kerralla paremmin, toivottavasti muutkin.
Ap
Ei kenelläkään ollut tarkoitus painaa alas sun kokemusta, vaan vain miettiä erilaisia syitä sille, miksi kaivattusi ei vaikuttunut maisterin papereistasi. Mikäli osa syistä ei miellyttänyt sinua vastauksina, niin ei niiden ollut tarkoitus osua mitenkään henkilökohtaisesti.
Yhtä kaikki epäkohteliasta jättää onnittelematta, oli syy mikä hyvänsä. Kun kerran olette ystäviä, voit ihan hyvin ottaa loukkaantumisen puheeksi suoraan hänen kanssaan.
Ei kai tässä kukaan tiedä vaikuttuiko hän vai ei. Ainoastaan se tiedetään, ettei henkilö onnitellut ja syitä siihen voi olla kyllä aika paljon muitakin kuin se ettei vaikuttunut. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hyvä etten ikinä yrittäny mitään.
Mitäs hyvää siinä on. Aina kannattaa yrittää.
Kaikki tuntee mahtuu kuvioon hyvät ja huonot.