Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (28316)
Naisen elämän kulminaatiopiste on mies.
Mielummin oisin sun kanssakin yksityisesti, omassa rauhassa vailla muiden katseita
Vierailija kirjoitti:
Video jossa mies kysyy naiselta, kuka teitä naisia suojelisi jos miehiä ei olisi olemassa? Nainen hämmentyneenä, suojelisi keneltä..? Se siitä kulminaatiopisteestä.
Haluaisin vaan sun kainaloon nukkumaan. En saa muualla unta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en haluaisi tuntea sua kohtaan näin. Jos saisin valita, mun tunteet sua kohtaan olisi jo aikaa sitten kuolleet. Mä en ymmärrä miten sä vaikutat muhun niin voimakkaasti, sieltä jostain kaukaa, vaikka aikaa menee enkä näe sua. Sä oot merkityksellinen niin monella tavalla. Miltä musta tuntuisi sun kosketus, sun halaus. Musta tuntuu että mä oon jo puoliksi kuollut tähän kaipuuseen. Mua ei ole kosketettu aikoihin. Odotan rakasta.
On tosiaan ihan kauhee elää ilman kosketusta. Tuntuu, että kuolee sisäisesti. Voi kunpa kaivattu koskis niin kuin ei kukaan oo vielä koskenut. Hitaasti ja hellien.
Terveiset ja halaus ihanalle naapuritalon naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vaan sun kainaloon nukkumaan. En saa muualla unta.
Tervetuloa!
Olen vähän kateellinen tyttöystävällesi, vaikka onhan minullakin omani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Video jossa mies kysyy naiselta, kuka teitä naisia suojelisi jos miehiä ei olisi olemassa? Nainen hämmentyneenä, suojelisi keneltä..? Se siitä kulminaatiopisteestä.
Osaa naisetkin olla aika julmia toisilleen. Sivusta naiselta
Kaipasin kyllä miestä kun naiset alkoivat uhittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa galluppia.
Etunimen ekojen kombo
M
Ja
P
...kylläpä väsyttää.
Antaisitpa edes yhden pienen osoituksen oikeassa elämässä, että välität ja kaipaat.
Jos panostaisin tiettyihin asioihin ja deittailuun, mulla saattaisi olla sopivan ikäinen tyttöystävä jopa.
Vierailija kirjoitti:
En vaan jaksa.
Ei siis kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan jaksa.
Ei siis kiinnosta?
Tinderi, uudet ihmiset, deittailu... Ei.
Ihmiset on liian kuormittavia. Tää palstakin on syönyt mua mielettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Meninkö liian pitkälle? :)
Et.
Oon kyllä kuuma. Hyvää yötä!