Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (28211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halattiin tiukasti toukokuussa. Muistatko?
Muistan.
Mitkä fiilikset?
Hyvät.
Rakastan eksääni edelleen ja hän tietää sen.Siinä sitte tunnistetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halattiin tiukasti toukokuussa. Muistatko?
Muistan.
Mitkä fiilikset?
Hyvät.
Ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu? Miks oot noin flirtti? Miks katsot nii että sydän pysähtyy.
Jotkut flirttaa mutta se ei ole sellaista flirttiä välttämättä kuin luulet.
Niin. Aivan. Minä olen hyvä esimerkki siitä. Minä flirttailen vain pannakseni 😜😍
Trollukka, toi oli tosi huono.
En ole trolli. Olen avoimesti täällä kertonut asioista. Fakta on se että jos minä en panisi jotakuta, niin en flirttaile. Minun flirtillä on vain yksi tarkoitus ja päämäärä. Paneminen. Nyt tosin en ole flirttaillut 4.5kk 😲🚩 Koska oon Antin kanssa. Tämän on oltava ennätys multa. Siis se etten ole silti flirttaillut ja katsellut vehreämpiä ruohoja aidan toiselta puolta. No okei, oon saattanut katsoa, mut en ole tehnyt mitään. En ole antanut edes sitä flirtti pane mua nyt heti -katsetta. Just hokasin 😜😍 kysymys kuuluu, onko Antti rauhoittanut minut 😲
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei toista vuosikymmentä näin.
Kymmenen vuotta on ehdoton takaraja. Jos ei siihen mennessä asia etene, silloin ei ole haluakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Aivan. Minä olen hyvä esimerkki siitä. Minä flirttailen vain pannakseni 😜😍
En ole trolli. Olen avoimesti täällä kertonut asioista. Fakta on se että jos minä en panisi jotakuta, niin en flirttaile. Minun flirtillä on vain yksi tarkoitus ja päämäärä. Paneminen. Nyt tosin en ole flirttaillut 4.5kk 😲🚩 Koska oon Antin kanssa. Tämän on oltava ennätys multa. Siis se etten ole silti flirttaillut ja katsellut vehreämpiä ruohoja aidan toiselta puolta. No okei, oon saattanut katsoa, mut en ole tehnyt mitään. En ole antanut edes sitä flirtti pane mua nyt heti -katsetta. Just hokasin 😜😍 kysymys kuuluu, onko Antti rauhoittanut minut 😲
En jaksanut lukea trollukka.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varmastikaan minulle kun ei ole varmaa tietoakaan
Vierailija kirjoitti:
Tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea trollukka.
Sinuu varten kirjoitin tuon 😘😅
Heidille paljon kauniita kesäiltoja!
Vierailija kirjoitti:
T ja joku muu ku Antti
Okei, kuka 😜😍
Sä saat joka päivä hymyn mun huulille ja kaipauksen polttelemaan silmäkulmissa. 🧡
Hyvää työyötä kaivatulleni🥰
Et sitten laittanutkaan pyyntöä. Itse en viitsi, kun lopetit seuraamisen ensin. Tosin eipä sulla ollut yhtään omaa julkaisua etkä vastannut viestiinikään.
Miksihän olet niin ristiriitainen?
Vierailija kirjoitti:
Burnis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Burnis
Ja rakastunut
Antissa on liikaa menetettävää. Joten Tuomakselle terkut, että älä kiitos ilmesty näköpiiriin 😜😍
Toivottavasti ei toista vuosikymmentä näin.