Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (28316)

Vierailija
27821/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitsiä piti kirjoittaa, mut jäi kirjain pois. En kyl tiedä, et tykkäisikö mies edes siitä. Mut ite tykkäisin ja viihtyisin.

Lähes kaikki miehet tykkää. 👍

Vierailija
27822/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kaivattuni on seksikäs flanellipaidassakin, niin en viitti kiusaa itseäni pitsisillä mielikuvilla 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27823/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitsiä piti kirjoittaa, mut jäi kirjain pois. En kyl tiedä, et tykkäisikö mies edes siitä. Mut ite tykkäisin ja viihtyisin.

Itse olen kyllä pyrkinyt mahdollisimman nopeasti poistamaan pitsit naiselta jos on eteen tullut. Mies 45

Vierailija
27824/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennääks pizzalle 🌝

mä tarjoon

Vierailija
27825/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluusti nuolisin puputytön tissit. Muualtakin, jos hänelle kelpaisi.

Kaivattu sais kyllä nuolla ja rutistella mun tissejä koska tahansa haluaisi. Muualtakin vois kosketella.

Vierailija
27826/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä pyrkinyt mahdollisimman nopeasti poistamaan pitsit naiselta jos on eteen tullut. Mies 45

Välillä hieman hitaammin. -toi en m45

Vierailija
27827/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Toinen

Vierailija
27828/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisesta pitsistä tulee mieleen morsian. Kaunista. 🥰

Vierailija
27829/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin pussailla ja tuntea kaivatun painon mun päällä. Huokaus, kun tekisin mieli.

Vierailija
27830/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika 😍

Vierailija
27831/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä hieman hitaammin. -toi en m45

No teinit, sitte joskus kun aikuistutte.

Vierailija
27832/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoisesta pitsistä tulee mieleen morsian. Kaunista. 🥰

Menipä romanttiseksi. 😍

Vierailija
27833/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus taas on, ettei miehiä oikeastaan kiinnosta hepenet tipan tippaa. Ei kukaan ole koskaan edes katsonut niitä vaan riisunut kiireellä pois. Mä olen itse taas sellainen, että rakastan kaikkia kauniita asioita, joten mulla on aina kauniit alusvaatteet vaikkei kukaan niitä näkemään pääsekään. Pitsi on siis mulle perusalkkarit, ei mitään ketään toista varten.

Eri

Vierailija
27834/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu sais kyllä nuolla ja rutistella mun tissejä koska tahansa haluaisi. Muualtakin vois kosketella.

Koskettelisin hanakasti, ellen jopa ahnaasti, jos alkuun eli iholle pääsisin. Voisit kyllästyä kosketteluuni lopulta.

Vierailija
27835/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä on mun kokemukseni myös naisena. Ne pitsit on enemmänkin naista itseään varten, eikä mies edes katso, mitä oli yllä. Sivusta.

Vierailija
27836/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei 

pitsitissareita, 

bro. 🥸

x

Vierailija
27837/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus taas on, ettei miehiä oikeastaan kiinnosta hepenet tipan tippaa. Ei kukaan ole koskaan edes katsonut niitä vaan riisunut kiireellä pois. Mä olen itse taas sellainen, että rakastan kaikkia kauniita asioita, joten mulla on aina kauniit alusvaatteet vaikkei kukaan niitä näkemään pääsekään. Pitsi on siis mulle perusalkkarit, ei mitään ketään toista varten.

Eri

Kyllä mä ainakin niihin kiinnitän huomion. Visuaalisuus on tärkeä osa seksiä(kin).

Vierailija
27838/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskettelisin hanakasti, ellen jopa ahnaasti, jos alkuun eli iholle pääsisin. Voisit kyllästyä kosketteluuni lopulta.

En niin perusta tissien hyväilystä suulla, mutta muualta tykkään kyllä, et kosketaan.

Vierailija
27839/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen opetellut myös pitämään rajoistani kiinni ja määrittämään minkälaista kohtelua otan vastaan. 

Hyvä niin. Toivottavasti mietit myös sitä, miten kohtelet toisia ja millaista kohtelua ne toiset ehkä toivoisivat.

Jännä miten asiallinen kommenttisi saa alapeukkuja. Sivusta.

Juu, ihmetyttää itseänikin. Varmaan he kokivat sen syyllistämisenä, vaikka kyse oli siitä, että pitää ajatella asioita myös toisen kannalta, ei vain omasta itsestään käsin.

Usein ihmiset, jotka kamppailevat rajojen asettamisen kanssa ja opettelevat sitä, ovat nimenomaan ajatelleet ja huomioineet toisia koko elämänsä ajan. Sivusta

12 ylänuolta tälle totuudelle. x

Vierailija
27840/28316 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Kyllä mä ainakin niihin kiinnitän huomion. Visuaalisuus on tärkeä osa seksiä(kin).

Mutta kaikille miehille se visuaalisuus ei tarkoita niitä hepeniä. Kuten kerroin, mun kokemus naisena on, ettei just ne hepenet oikeastaan kiinnosta miestä katsella vaan paljas iho.