Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (22353)
Vierailija kirjoitti:
Mt-vikaista paskahousua ei halua kukaan. Jäät yksin :D
Housut voi pestä ja suihkussa käydä. Mt-haasteita voi hoitaa.
Mä en ole planeetan litteyshypoteeseista
mitään puhunut. Porin jazzeista vain. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätsissäsi hehkuu kuumuus, joka rautakuoreni punoittaa. Ota minut pajan pihteihisi, pumppaa palkeita puhisevia, anna ahjon ahtaa voima tuleen, kipinöitä syteen syöksevään. Aseta alasimellesi ja tao, tao, tao, kun rauta on kuumaa ja kuuliaista. Muovaa minusta mieleisesi, muotoile mukava mies. Kokoa kuonasta käyttökapineesi, mellosta mielitiettysi. Karkaise kestäväksi kauneudellas, viilaa viisaaksi välittämisellä ja hio herkäksi huomiolla. Seppänä sylissäni suudellen sinetöi arkkuun armauden, säilytä siellä sydämen sivulla, seurasi seuraavankin päivän. Pakota pahainen patarauta teräsmiekaksi teräväksi. Minusta miehesi mairittele, ukko uskollinen uneksi.
Nähdään!No, johan! Onko tämä kuntarajoilta vai häneltä, jonka kanssa on rajakiistaa?
En liity kaipauksessa kuntarajoihin mitenkään. Kykyni kyllä rajalliset, raukan rakkauden ruikuttajan.
Hienot tekstin kirjoitit. Toivottavasti tavoittaa kaipaamasi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs Mies tuumaat Porin jazzeista? E
Oletko menossa?
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, että vaimonikin pitäisi sinusta. Teidän ja meidän pitäisi tavata porukalla. 4lezzies
Oletpas sinä pitkällä. 😄 Multa puuttuu se ensimmäinenkin kokemus. - lesbo sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää yleistäkö asioita.Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä,lauloi irwinkin joskus.
Ja aina löytyy se häntäheikki joka tykkää äideistä että tyttäristä
Myöööönnnäänn senn! 🎵🎶
Vierailija kirjoitti:
Ei oo vieläkään tullut häntä joka veisi mut paikkaan, pois ajattelemasta sua.
Sä oot se joka tietämättään vieläkin varjelee mun sydäntä muilta. Turvallinen rakkaus, ei voi satuttaa kun ei tule lähelle. Joka on vain haaveissani, hellää ja kaunista. Mutta ei voi tulla todeksi. Miksikö. En tiedä.
Kuulostaa enemmä siltä että sinut on manipuloitu. Sivusta.
Olisipa jossakin syli, johon voisi käpertyä. Kaipasin lohtua, kun tuntuu, että elämä on yhtä lohduttamista.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa jossakin syli, johon voisi käpertyä. Kaipasin lohtua, kun tuntuu, että elämä on yhtä lohduttamista.
Mun syliin saa tulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-vikaista paskahousua ei halua kukaan. Jäät yksin :D
Housut voi pestä ja suihkussa käydä. Mt-haasteita voi hoitaa.
Kannattaa todllakin pyllý pyyhkiä
istunnon jälkeen, vaikka køprofiili
muuta väittäisi.
Mä otan aina käsisuihkuhuuhtelun,
joka wc-käynnillä, 1nen ja 2nen.
Muuten tuntuu likaiselta. E sivulta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se aamulla postattu jazz-biisi oli?
Olikohan odelin another love
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun syliin saa tulla
Mieluummin tulisin vaginaasi, suuhusi, kasvoille tai rinnoille. Hieroisin hellästi proteiinit ihollesi.
Mitäs Mies tuumaat Porin jazzeista? E