Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (22353)
Vierailija kirjoitti:
kusipään henkilöllisyys lähtee selviämään
Olet esitellyt jo itsesi täällä hyvin avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen tilanne: olin tilaisuudessa, jossa ympärillä oli joukko ihmisiä ja kaikki utelivat multa kaikenlaista. Ei tämän pitäny mennä näin🙄
Itepähän hait sinne töihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt kaivannut sua neljässä eri asunnossa..
Susta tulee mieleen toinen tummuista, tuon muuttotahdin mukaan. Jatkuvasti kantamassa tavaroita kämpästä toiseen.
Onhan tää nyt kieltämättä ryöpsähtänyt, vaellan levotonna kuin kulkuri konsanaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juuuuh olen niin estynyt mutta tässä ketjussa uskallan rellestää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-vikaista paskahousua ei halua kukaan. Jäät yksin :D
Vaikutat kultakimpaleelta.
:D
Vierailija kirjoitti:
Älkää yleistäkö asioita.Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä,lauloi irwinkin joskus.
Ja aina löytyy se häntäheikki joka tykkää äideistä että tyttäristä
Tämä yks hermostuu tosiasioista kerta toisensa jälkeen ja sitten alkaa haukkuminen. Miksi on uhka, jos sanoo ääneen asiat? Pitäisi varmaan sanoa, että maapallo on litteä eikä kukaan kierrä maata, että hän olisi tyytyväinen.
Olen varma, että vaimonikin pitäisi sinusta. Teidän ja meidän pitäisi tavata porukalla. 4lezzies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP: Mitä kaivatulla oli tänään päällä?
En tiedä, vaatteet? En ole nähnyt häntä melkein neljään vuoteen.
Ootko T tai H?
En ole. Olen mr nobody.
Mun sukunimi viittaa siihen, että parempi olla seurassa vaiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juuuuh olen niin estynyt mutta tässä ketjussa uskallan rellestää
Onkin jämäkkää haukkua anonyymissä ketjussa. Tule sanomaan suoraan.
Mitä mieltä semmoisesta, kun joku nainen laittoi mulla wa:ssa viestiä muutama kk sitten. Kysyin tunnetaanko me, mistä sait nron. Hän sanoi, että Tinderistä. Mutta en ole käyttänyt Tinderiä pariin vuoteen. Ei mitään muistikuvaa. Oliko tosiaan niin, että typy pelasi Tinderin läpi ja sitten muka halusi just mut? Aika epätodennäköistä. Eikö tuollaisessa kannattaisi aloittaa jotenkin tyyliin: "Hei, et varmaan muista minua, mutta..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätsissäsi hehkuu kuumuus, joka rautakuoreni punoittaa. Ota minut pajan pihteihisi, pumppaa palkeita puhisevia, anna ahjon ahtaa voima tuleen, kipinöitä syteen syöksevään. Aseta alasimellesi ja tao, tao, tao, kun rauta on kuumaa ja kuuliaista. Muovaa minusta mieleisesi, muotoile mukava mies. Kokoa kuonasta käyttökapineesi, mellosta mielitiettysi. Karkaise kestäväksi kauneudellas, viilaa viisaaksi välittämisellä ja hio herkäksi huomiolla. Seppänä sylissäni suudellen sinetöi arkkuun armauden, säilytä siellä sydämen sivulla, seurasi seuraavankin päivän. Pakota pahainen patarauta teräsmiekaksi teräväksi. Minusta miehesi mairittele, ukko uskollinen uneksi.
Nähdään!No, johan! Onko tämä kuntarajoilta vai häneltä, jonka kanssa on rajakiistaa?
En liity kaipauksessa kuntarajoihin mitenkään. Kykyni kyllä rajalliset, raukan rakkauden ruikuttajan.
Ei oo vieläkään tullut häntä joka veisi mut paikkaan, pois ajattelemasta sua.
Sä oot se joka tietämättään vieläkin varjelee mun sydäntä muilta. Turvallinen rakkaus, ei voi satuttaa kun ei tule lähelle. Joka on vain haaveissani, hellää ja kaunista. Mutta ei voi tulla todeksi. Miksikö. En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä yks hermostuu tosiasioista kerta toisensa jälkeen ja sitten alkaa haukkuminen. Miksi on uhka, jos sanoo ääneen asiat? Pitäisi varmaan sanoa, että maapallo on litteä eikä kukaan kierrä maata, että hän olisi tyytyväinen.
Tähän täytyy sivusta todeta, ettet tiedä kuka mitäkin sanoo. Tuo litteä maapallo on mielenkiintoinen tulkinta. Propsit siitä.
*voisi