Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (21646)
Voisinpa katsella sun kasvoja..
Vierailija kirjoitti:
Olisin sen hyväksynyt mukisematta ilman ghostaustakin, että et ois mua huolinu ja meistä ei ois tullu koskaan mitään. Mua harmittaa vaan silloinkin se, että menetin hyvän juttukaverin. Me oltais voitu pulista ja vatvoa läpikotaisin kaikki viime vuosien isot tapahtumat; koronat, Ukrainan sodat, oikeistohallituksen sekoilut ja mitä kaikkea. Oisin mielelläni edes ystäväksi kelvannut.
Kivasti kirjoitettu. Tiedän tuon tunteen kun menettää juttukaverin tai yhteiset kohtaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Joo mulle riitti.
Eihän tässä ole kulunutkaan kuin muutama vuosikymmen tyhjän perässä, onneksi olkoon jos huomasit turhuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Aika rakkaudetonta tää mun elämä. Sigh.
Muistathan aina syyttää muita, kuinka vika on muissa ja vain ja ainoastaan muissa. Niin selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Olis helppo sopia paikka, jossa tavataan, jos halua olisi.
Eikö sinulla sitten ole halua :(
Olisi. Vaikka tänään klo 13 ABC:lla, joka sijaitsee 30 minuuttia pohjoiseen päin.
Mietin, muistatkohan enää minua, jos sinne ilmaantuisin. Kävin sielläpäin jo aamulla, ja tietkin oli surkiat ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista nimipäivää! 🌹
Merci chérie.🥰
Tämä on sinulle parhaaksi. Näin ovat suuret massat päättäneet.
Sinun täytyy sisäistää ettet ole kelvollinen joukkoon.
Teemme kaikkemme ettet saavuta elämässäsi yhtään mitään.
Tämä on hyvinvoinnin edistämistä.
Emilia, tuli ikävä. 🤗 Tuu mun luo tänään.
Hoitoon ohjautumista, menethän sinne ja pian. Et ole normaali.
Vierailija kirjoitti:
Oot kuitenkin se ryppyreiän vonkaaja ja ulostefetisti, nii ei varmaa oo jonoa emilioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi älytöntä ottaa sinuun yhteyttä.
Eikä olisi vaan älykästä.
Juu, niinpä olisi. Pariskunta toteuttaa yksissä tuumin yhteistä projektiaan ja minä soittelen, että miten ois, lähtisikö herra sittenkin minun matkaani.
Pariskunta kenen kans?
" yksissä tuumin yhteistä projektiaan"
Mihin yleisiin hankkeisiin viittaat? Ovatko ne tapauksia, joissa seksityöntekijät syyttävät väärin perustein muita raiskauksista, alkoholismista ja lastensuojeluongelmista kärsiviä yksinhuoltajaäitejä vai adoptioperheiden sijoittamiseen liittyviä tapauksia?
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa katsella sun kasvoja..
Olisinpa voinut edes vilaukselta nähdä kaipaamani. Sekin olisi riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kuitenkin se ryppyreiän vonkaaja ja ulostefetisti, nii ei varmaa oo jonoa emilioista.
Hyi helv, en oli mikään sairas. Melko normokaipaaja.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, kirjoitit tuon just silloin kun mietin että mulla ei ole ketään jonka kanssa viettää aikaa ja alkaa pää höperöityä siihen, että oon aina vaan itsekseni ja että miten kiva olisi kun joku joskus pyytäisi johonkin. 🥲
Niin niin. Aina täytyy muistaa ilmaista ettei voi tehdä mitään tai enempää, luoda vaikutelma että jotain olisi muka tehty, vaikkei ole.