Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (21078)
Vierailija kirjoitti:
Oon aistinut muutaman naisen tykkäävän minusta mutta en ole aistinut heissä sellaista eläimellisen vahvaa kiimaa. Siksi ne ovat hiipuneet ja jäähtyneet omia aikojaan. Väkisin ei kannata yrittää.
Sivusta. Minä puolestani, ainakaan tällä hetkellä ja näillä asetuksilla, perusta kiimoista ja kaamoista, kaikelle aikasa ja paikkansa. Arvostan rakkautta paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuu lähestyy, eikö sun pitäis pikkuhiljaa laitella viestiä millon voitais tavata? On puhuttavaa ja hellittävää näiden vuosien edestä... miehelle
Olisitpa kertonut heti kättelyssä että sinulla oli jo joku seurustelukumppani tai vastaava sihde elämässäsi. En olisi kuvitellut liikoja itsestäni tai siitä että olit ainoa (harhaisesti minun tyhmyyksissä kuvittelemani vapaa) nainen keneen tunsin vetoa ja spesiaalia yhteyttä koska tulimme hyvin juttuun.
Sydämeni olisi säästynyt tältä.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuu lähestyy, eikö sun pitäis pikkuhiljaa laitella viestiä millon voitais tavata? On puhuttavaa ja hellittävää näiden vuosien edestä... miehelle
Pitäis, pitäis, on varastossa rakkauttakin.
Veisin sut kartanon tiluksille pelaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virta lopussa.
Kaipaus, rakkaus, motivaatio vai nimenomaan virta?
Virta. Voima. Energia.
Tule lataukseen. Mulla on sulle virtaa.
Suloinen ajatus. Jos olisit hän.
Kaipaisin sulta virtapiikkiä ja sitten unta.
Isohko pirttihirmu vie lapasmiestä kuin pässiä narussa.
Vierailija kirjoitti:
Mitään elitistien golfia en lähtis harrastamaan.
Oman rakkaan kanssa voisi kokeilla mitä tahansa harrastusta ja se olisi silti kivaa. Älä ole noin rajoittunut.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa kertonut heti kättelyssä että sinulla oli jo joku seurustelukumppani tai vastaava sihde elämässäsi. En olisi kuvitellut liikoja itsestäni tai siitä että olit ainoa (harhaisesti minun tyhmyyksissä kuvittelemani vapaa) nainen keneen tunsin vetoa ja spesiaalia yhteyttä koska tulimme hyvin juttuun.
💎 Miksi vatvot asiaa? sinua yhä.
Vierailija kirjoitti:
Oon aistinut muutaman naisen tykkäävän minusta mutta en ole aistinut heissä sellaista eläimellisen vahvaa kiimaa. Siksi ne ovat hiipuneet ja jäähtyneet omia aikojaan. Väkisin ei kannata yrittää.
Mäkin olen aistinut naisten tykkäämiset susta. Kohteliaana sitten mietin että ei kuulu minulle mitä tapahtuu ja antaa olla. Silmät ja korvat kun on niin huomaa. Ei kai siinä juuri muuta voi ajatella, kun ei tiedä mikä tilanne. Selventäisit varmaan jos haluisit.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai hyvännäköisillä ja korkeastikoulutetuilla naisilla on aina joku. Mitä oikein kuvittelit?
Teidän hommelit etenee, mutta yritän olla muistamatta ja kuvittelen vasten kaikkia tosiasioita, että toivot meille yhteistä tulevaisuutta. Hyvää yötä.
Näin tänään kevään ensimmäisen mehiläisen maassa mönkimässä, autoin voikukalle nälkäisen ja sitten toiselle .
Tämän kerron kaivatullein, mitä tein tänään lenkillä ulkoilualueella valtaväylän varrella. Näin myös kikujun myyvän tabuja suomalaisille jonneille. Laitan lappua asiasta tullille tai rajavartiolaitokselle, en sulata kehitystä pihapiirissäin.
Mun suurin unelma on iskeä maailman vaikutusvaltaisimmat monsterit ja pyörittää planeettaa ku DJ
Sun kanssa keskustelut on kyllä parasta, niinku tänäänkin
Töpseli Tuija?