IS: Homovastainen kenialaissaarnaaja vierailee koulussa Vantaalla
Vantaan apulaiskaupunginjohtajan Riikka Åstrandin mukaan ohjelmasisällöstä ei ole tarkempia tietoja. Homovastaisuus ei kuitenkaan näy Åstrandin mukaan Owuorin tilaisuuksien markkinointimateriaalissa.
Owuor tuomitsee homouden useissa puheissaan, joita on julkaistu myös yhdistyksen verkkosivuilla suomeksi käännettyinä. Hän kutsuu homoutta muun muassa kuolettavaksi synniksi ja sanoo sen aiheuttaneen useita luonnonkatastrofeja.
Apulaiskaupunginjohtaja sanoo, että kaupunkilaisillakin on monenlaisia arvomaailmoja, eikä kaupunki voi syrjiä ketään mielipiteiden tai uskomusten perusteella. Lisäksi laki kieltää ennakkosensuurin.
-Emme voi lähteä sensuroimaan tulevaa tilaisuutta sen perusteella, mitä joku on sanonut aiemmin. Meidän pitää julkisena toimijana mahdollistaa myös uskonnon harjoittaminen ja uskonnonvapaus.
No nyt!
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi Vantaan edustajalla vähän eri ääni kellossa jos kyseessä olisi kantis.
Niin ikään olisi koko vihervasemmistolla. Nythän tässä jälleen kerran nähdään uhrihierarkia vauhdissa. Vihervasemmisto tsemppaa tätä kaveria koska uskaltaa olla musta pappi. Ihailtavaa rohkeutta, eikö vain? Jopa niin arvokasta asiaa että kouluihinkin kutsutaan.
Uskaltaako yksikään vihervasemmistolainen tuomita asiaa edes anonyymisti netissä? En pidätä hengitystäni.
Asia on juuri päinvastoin. Persut puolustavat raivokkaasti Päivi Räsästä, mutta kun kyseessä on afrikkalainen saarnaaja, homovastaisuus onkin heille yhtäkkiä ongelma.
Miksi näin?
Ketju on 2 sivua pitkä.
Tasan 0 vihervaaemmistolaista on tuominnut homovihasaarnaajan. Useampi persu, minä mukaanlukien on sen tuominnut.
Minäki olin/olen tuomitsijoiden joukossa, en oo persu mutten vihervassukaan, maltillinen vasuri, keskitien kulkija tavis olen, äänestän sdp:tä.
Mistä sen tietää mitä kukakin äänestää, on tällä plstalla muitakin kuin teitä persuja tai vihreitä ääriliberaaleja.
Eiköhän tuo mene laajan sananvapauden piikkiin. Kyllähän sitä nyt haukutaan ties mitä ihmisryhmiä hyvin ikävällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnastan nämä äärikristilliset herätysliikkeet samaan kuin äärimuslimitkin.
Siinä on se ero että muslimit voi saarnata mitä haluavat, kun taas kristityt joutuvat oikeuteen ja saavat tuomion.
Tuo kysymys islamin olemisesta oikeassa naisista on ultimaattinen kryptoniitti punavihreälle. Ja useille kokkareillekin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo mene laajan sananvapauden piikkiin. Kyllähän sitä nyt haukutaan ties mitä ihmisryhmiä hyvin ikävällä tavalla.
Tietysti menee kun on kyseessä islam, mutta kun on kyseessä Raamattu niin siitä alkaa loputon vaino Päivi Räsästä vastaan joka on laajalti uutisoitu ulkomaita myöten.
Suomi on protestanttinen maa ja tunnustaa uskonaan kristinuskoa, joka perustuu Raamattuun. Kirkkojen oppikirja on Raamattu ja Luth.kirkko on osa valtiollista järjestelmää. Päivi Räsänen on puolustanut Raamatun oppia, eikä ole siihen itse mitään lisännyt. Hän on tuonut esille sen totuuden minkä jokainen voi lukea Raamatusta.
Ihan oikein, että hänen kaltaisiaan vielä on, jotka uskalavat sanoa asiansa. Suomessa kun ei saa sanoa enää mitään.
Homouteen kuuluu niin paljon rikollisuutta ja mustasukkaisuutta keskenään näiden kanssa.
"Minäki olin/olen tuomitsijoiden joukossa, en oo persu mutten vihervassukaan, maltillinen vasuri, keskitien kulkija tavis olen, äänestän sdp:tä.
Mistä sen tietää mitä kukakin äänestää, on tällä plstalla muitakin kuin teitä persuja tai vihreitä ääriliberaaleja."
On hieman hassua että miellät itsesi keskitien kulkijaksi mutta äänestä laitavasemmistolaista sosialistipuoluetta.
Miksei toi oo siellä Keniassa? Mitä se täällä saarnaa?
SE ON MOOSEKSEN USKOINEN SYNAGOGAHELLARI .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä kenialainen himosaarnaaja antaa suomalaisille lapsille opetusmielessä. Hohhoijaa.
Kouluissa käy Setakin, mitä ne antaa opetusmielessä lapsille ?
Pääseekö tällä argumentilla Persut taas eduskuntaan vai onko jo aikansa elänyt juttu?
Herkullinen ristiriita joka rikkoo sitä narratiivia että maailma on pahat valkoiset heteromiehet vastaan kaikki muut jotka ovat hyviksiä. Pikkuisen vedetty viivoja suoriksi tässä hapatuksessa.
Ihmisoikeudet ei ole mikään mielipide tai uskomus! V*ttu mitä sekoilua Vantaan kaupungilta!! Joku homovastainen pelle kouluihin puhumaan??
Lähetetään me vastaavasti täältä joku megahomo Keniaan saarnaamaan niin saavat kenian pojat vähän ihmetystä elämäänsä.
Nää on niitä kun hyväksyy huumeet ja rais. kaa mi set.
Näillä on peräsuoli yhdyntä naisiin ihan arkea. Peräsuoli naisessa. Pröööffff.
ONHAN SE SELVÄ ETTÄ NAISEN PERÄSUOLI ON SAMALLA EHKÄISY KUIN ERI ASIA KUIN MIEHEN PERÄSUOLI .
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkien tarvitse ylistää homoja.
Suomalaisille voi tulla yllätyksenä että suurin osa maailmasta ei ylistäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein, että hänen kaltaisiaan vielä on, jotka uskalavat sanoa asiansa. Suomessa kun ei saa sanoa enää mitään.
Homouteen kuuluu niin paljon rikollisuutta ja mustasukkaisuutta keskenään näiden kanssa.
Mitä :D Eiköhän heterouteen vasta kuulukin sitä rikollisuutta ja mustasukkaisuutta
Naisen peräsuoli on ihan samanlainen kuin peräsuoli . Mutta synagogalla on jäänyt anatomian oppitunnit Afrikassa käymättä.