Laskin että kaveripiiriini kuuluu viisi Emmaa. Onko täällä joku kuka ei tunne ketään Emma-nimistä?
Onko Emma yleisin naisen nimi Euroopassa? Yksi kavereistani on brittiläinen Emma.
Kommentit (57)
Mamma Erika
Essi-Mamma
Eltaantunut mamma
En tunne enkä ole tuntenut ikinä yhtäkään, olen 45v. En tunne ylipäätään yhtäkään alle 25v henkilöä, ja suurin osa tuntemistani 25-oma ikäni ikäisistä on ei-suomalaisia ja miehiä (muutin suomesta 10v sitten ja työskentelen miesvaltaisella alalla). Ja emmat taitaa olla pääosin alle 25v.
Vierailija kirjoitti:
Mamma Erika
Essi-Mamma
Eltaantunut mamma
Massi-Emma
En tunne tai paremminkin tiedä kuin yhden Emman ja se on rusettimarsu.
En tunne Emma - nimisiä. Todella typerä kysymys tämäkin.
Olen yläkoulun opettaja, joten Emmat sen kun vilisee silmissä, kuten myös Sofiat, Ellit, Ellat, Sarat ja Pinjat.
En tunne yhtään Emmaa. Mutta ainakin 9 Timoa, toistakymmentä Anjaa, 7 Keijoa ja 6 Veijoa, Matteja ja Ritvoja en jaksa edes laskea. Emmoja oli kai minua edeltäneessä sukupolvessa
Emma on ikivanha nimi tuolta 1900 luvulta asti. Esim. näyttelijä Emma Väänänen s. 1907.
Emma Kimiläinen ja Emma Nopanen, en tosin tunne heitäkään henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
En tunne livenä yhtään Emmaa. On minua nuorempien nimi selvästi. Olen 44 v.
Sama ikä ja en tiedä yhtään Emmaa. Tarhassa oli yksi Emmi, ei ikinä koulussa ollut ketään Emmaa. Kuulemma isä opetteli kitaralla soittamaan Emma kappaleen ja aikoinaan oli Emma tuoleja, mutta nimenä se on ollut edellisen ja nyt seuraavan sukupolven nimi.
Entisen naapurin tytär on Emma, mutta muutimme toisaalle jo 15 vuotta sitten. Muita Emmoja en tunne.
Voi sua Emma konjasta, sua kusetetaan ja lujaa T. Samu
Tyttäreni luokkakaverina on Emma ja päiväkodissa ryhmässäni on Emma. Ennen heitä en ole yhtään Emmaa tavannut. Olen itse syntynyt 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko siis vain itsesi ikäisiä ihmisiä?
Tässä kysyttiin kavereista. En ole niin epätoivoinen että pitäisin kaikkia tuntemiani ihmisiä kavereinani. Siltikään yhtään Emmaa ei ole tuttavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko siis vain itsesi ikäisiä ihmisiä?
Olipas typerä kysymys. En tietenkään.
Minä tunnen Emilia Emmi Emma.
Tunnen myös Ennan ja Unnan.