Laskin että kaveripiiriini kuuluu viisi Emmaa. Onko täällä joku kuka ei tunne ketään Emma-nimistä?
Onko Emma yleisin naisen nimi Euroopassa? Yksi kavereistani on brittiläinen Emma.
Kommentit (40)
Oi muistatkos Emma sen kuutamoillan....
En tunne kuin Emma-valssin. Mummo80
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tuntenut yhtään Emmaa. (Olen 53.)
En minäkään. Yhden tiedän, mutta häntäkään en varsinaisesti tunne.
En tunne yhtäkään. Yläasteella luokallani oli yksi Emilia jota jotkut kutsuivat Emmaksi. Olen 44v.
En itse asiassa ole koskaan tuntenut enkä muista edes tavanneeni yhtäkään Emmaa. En ihmistä enkä edes kotieläintä nimeltä Emma. Ja olen sentään jo yli 40-vuotias. Luulisi, että joitakin Emmoja olisi tullut vastaan, jos se niin yleinen nimi on.
Emma on ihana nimi, mutta todella yleinen. Lapsuudenkodin naapurissa asui Emma, luokallani oli Emma, moni on antanut lapselleen nimeksi Emma. Nimen suosioon vaikuttanut varmasti ennen kaikkea Emma Watson sekä se, että Frendeissä Rachel antoi tyttärelleen nimeksi Emma.
Tuntemani Emma oli vanhus, ja hän on kuollut jo kauan sitten. Muita Emmoja en tunne.
Olen töissä päiväkodissa ja siellä on viimeiset 10 vuotta ollut monta Emmaa, mutta en tunne ketään aikuista Emma-nimistä.
Vierailija kirjoitti:
En tunne livenä yhtään Emmaa. On minua nuorempien nimi selvästi. Olen 44 v.
Samaa ikäluokkaa olen ja ainoa Emma, jonka tunnen on puolison siskon lapsi.
Työkaverina oli yksi 90-luvun alussa syntynyt Emma.
Emma oli joskus 1920 - luvulla vanhojen mummojen nimi,en pidä nimestä on vanhanaikainen.Minun naapurissa oli vanha mummo Emma.
Emma Ljunga -lastenvaunut
Emma on vauvanimi samoin kuin Nuutti, Tytti, Nanna ja Keijukka.
Tässä oli ainakin joku Emma Tiia.
Vierailija kirjoitti:
Frendeissä Rachel varasti Monicalta Emma-nimen tyttärelleen. Nimen suosio kasvoi räjähdysmäisesti ympäri maailmaa sarjan ansiosta.
Mutta amerikkalaiset ääntävät nimen Öma eivätkä Em-ma, joten äänteellisesti eri nimi.
En tunne yhtään Emmaa. Yhden Emmin tiedän.