Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Lukiota käyvä Sofia haluaa näyttää täydelliseltä, sillä vähempi ei riitä

Vierailija
09.11.2025 |

https://www.hs.fi/talous/art-2000011603358.html

"Sofia on työstänyt kasvojaan kaksi tuntia tänä aamuna. 17-vuotiaan lukiolaisen rutiiniin kuuluu pipetillä kosteuttava seerumi, sitten C-vitamiiniseerumi, kaksi ihovoidetta ja aurinkovoide.

Hän työstää meikkivoidetta iholleen sienellä, lisää silmien ja sierainten ympärille peitevoidetta, piirtää hiusrajaa ja poskipäitä ruskeaan taittavalla varjostuskynällä, levittää kahta sävyä poskipunaa ja puuteroi koko kasvot."

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se käyttää aurinkovoidetta marraskuussa ???

Vierailija
22/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, se on influensseri, joka tienaa yhteistöillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin surullista miten lapset ja nuoret hukkaavat itsensä, rahansa ja koko elämänsä :(

Vierailija
24/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä siis Hesarissa😂

Vierailija
25/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Tuskin 17-vuotias elämänkumppania vielä etsii.

Vierailija
26/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi tietä, yksi kohti sisäistä ja yksi kohti ulkoista. Molemmilla voi menestyä, mutta menestys on kovin erilaista.

Vierailija
27/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika monta muutakin syytä tehdä kauneustyötä.

Vierailija
28/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se niin surullista miten lapset ja nuoret hukkaavat itsensä, rahansa ja koko elämänsä :(

Tämä kyseinen tyyppi tienaa meikkivideoillaan.

Vierailija
29/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kuva hänestä. Ei nyt mikään erikoinen. Ei nyt että olisi rumakaan.

https://grabify.link/YQ86SH

Vierailija
30/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin deittiäpeissä on tullut keski-ikää lähestyviä miehiä vastaan, joilla on myös todella vääristynyt suhde omaan ulkonäköönsä ja myös ihmeellisiä ulkonäkövaateita naisille aina pukeutumisesta lähtien. Lähtevät siis katkerana treffeille "liian vanhojen" ja "liian vähän laittautuvien" naisten kanssa ja samalla kuolaavat nuorempien & laitettujen perään. Ja herrat itse eivät siis ole mitään adoniksia ilman filttereitään. Jätän nämä pellet mieluummin kaltaistensa seuraan. Ei mulla muuta.

Vierailija
31/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiakkojen tulisi ottaa mallia ulkomaalaisista naisista. Ne pukeutuu ja hoitavat ulkonäköään.

Vierailija
32/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika monta muutakin syytä tehdä kauneustyötä.

Ai? Luulin että vain kouluun meikkaa. 

Vierailija
33/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina mietin, miten näiden ihmisten iho kestää nuo kaikki meikit kasvoilla monta kertaa viikossa. Ja kenellä on aikaa arkena käyttää noin kauan pelkästään meikkaamiseen. Itse en ehdi aamuisin kuin piirtää kulmat ja laittaa vähän peitevoidetta ja sitten menoksi! Viikonloppu on sitten eri asia, silloin on joskus kiva laittautua ihan pitkän kaavan mukaan. 

Vierailija
34/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin tosi kaunis 17-vuotiaana. Ja meikkasin ja panostin ulkonäköön. Mutta olen myös älykäs. Aloin miettiä, ovatko tavallisen lukiopäivän aikana tapahtuvat asiat ja kohtaamiset ja ihmiset sen arvoista elämää, joille olen absoluuttisesti parhaimmillani. Vastaus oli ei välttämättä, en tiedä, vaikka toki ihastukseni näin silloin tällöin tai jonkin uuden kivan ihmisen saattaisi tavata. Pelkän ulkonäön sijaan aloinkin etsiä tuota _elämää_ jota haluaisin elää, sekä oikeaa paikkaani, jolloin ulkonäköön panostaminenkin olisi sen väärti. Sloin ei ollut vielä somea, jossa ulkonäön olisi voinut lyödä rahoiksi samalla tavalla kuin tänä päivänä.

Vierailija
35/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan pystyi vielä naisten kauneudelle sanomaan WOW, koska olivat aitoja, hiuksia myöten.

Törösuut olivat aitoja törösuita.

entä nyt? Kaikki mitättömät tahtoo: pitkät hiukset, pitkät kynnet, pitkät tummat ripset, paksut huulet ja kapean nenän. MIKSI? FEIKKIYS PILAA KAIKEN, EIKÄ OLE AIHETTA KEHUA.

Vierailija
36/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä iso, ISO plussa tälle! 👍 Ulkonäöstään huolehtivat ja ulkonäköönsä panostavat naiset ovat todella naisellisia! 😍

Ihanaa, että feministiset voimaatumisfantasiat alkavat naisilla viimeinkin murentua ja naiset panostavat NAISELLISIIN asioihin. 😍

Minua asia ei ikäni puolesta noin nuorten naisten vuoksi kosketa. Mutta siitä olen niin iloinen nuorten miesten puolesta, että heillä on sittenkin toivoa, että heidän sukupolvensa naiset ovat ulkonäköönsä panostavia naisellisia naisia, eivätkä feministivoimaantujia.

Olet surkea pedofiili.

Vierailija
37/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakkojen tulisi ottaa mallia ulkomaalaisista naisista. Ne pukeutuu ja hoitavat ulkonäköään.

😄😄😄 Okei? 

Vierailija
38/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat hesarin toomittajat eivät voineet tehdä omaa juttua. Kyllähän nykyisin joka toinen suomalainenkin 17v tyttö roikkuu instassa ja tiktokissa yhtä lailla esittäen jotain megastaraa.

Vierailija
39/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan että tyttöystäväsi nousee aamuyöstä itseään laittamaan sinun mieliksi. Yritä sinä nukkua!

Vierailija
40/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä se sofia näyttää. Otin der spiegelin artikkelista.

https://grabify.link/E3XYZZ

Onkohan ihan "saksalainen"....

Kaikkihan ne yrittää olla jotain lattareita nykyisin. Tekorusketusta vaan naamaan..