Millaiset ihmiset käyvän isänpäivänä lounaalla ABC:n noutopöydässä??
Kommentit (36)
Eikös ABC kuitenkin ole panostanut sunnuntaisin lounaaseen? Saattaa olla jopa kotimaisia pakastekruunuvihanneksia ulkomaisten sijaan.
Itselleni ruoalla ei ole niin suurta merkitystä, en saa erilaisista ruokaelämyksistä mitään ihmeempää nautintoa. Jotkut ihmettelevät, että miksen tutustu matkoillani paikalliseen ruokakulttuuriin, mutta en vain koe sitä itse kiinnostavana. En ymmärrä, miten ruoalla on nyky-yhteiskunnassa niin suuri merkitys.
No vaikka sellaiset jotka ei juhli isänpäivää vaan niillä on muita puuhia.
ABC monesti lähin ravintola johon perheen kanssa voi mennä. Tästä jos lähtee niin melkein 90km on lähimpään kaupunkiin. Tuo AbC vajaa 30km. Siisti ja hyvät tilat. Ruoka hyvää. Näin täälä kaupunkiseudun ulkopuolella.
Ökyrikkat, mikä on hyvä. Jää paljon jämiä tiskaustorneihin ja roskiin dyykattavaksi.
Musta ois kiva käydä abc:lla syömässä. Netistä katoin menun ja kuulosti oikein hyvältä. Aika kallis vaan, noin 80 euroa nelihenkiseltä perheeltä. Kotona tein lihapullia, muusia ja kääretorttua ja meni alle kymppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit ap käynyt ABCllä kurkkaamassa, niin ei tarvitsisi ihmetellä.
Kävin ovella. Tunsin huonovointisuutta ja minun piti lähteä pois.
Piti käydä viidesti suihkussa, jotta rahvaan haju lähti minusta pois.
Oi miten tasokasta väkeä pyörähtikään ABC:n ovella!
Huomasin kuinka ruokailijoiden ryhti koheni kun kävin ovella.
Viisaat ja säätäväiset. Juhlapyhinä ns,paremmat paikat myyvät ylihintaista samanlaista ruokaa.
Mistäpä mä tiedän miksi joku valitsee juuri abc:n.
Hienoa kuitenkin kun käyvät isän kanssa syömässä.
-m
Sellaiset joilla on itsetunto kunnossa, eikä tarvitse yrittää näyttää muiden silmissä paremmalta.
ABC:n ruoka on ihan ok ruokaa. Varsinkin salaattipöytä on ihan hyvä. Joskus pitkillä matkoilla pysähdytään syömään. Ja diplomaattikokemuksen takia olemme syöneet aika hyvissäkin ruokapöydissä. Mutta pidän naurettavana tällaista turhaa snobbailua. Isänpäivänä on tärkeintä olla yhdessä läheisten kanssa. Vaikka syöden hyvin ABC:lla.