Nainen, tiedätkö että miehesi kutsuu sinua muijaksi kun on miesten kesken
Ja aika usein siinä sanan edessä on vielä joku määre hehe.
Kommentit (39)
Ei vaan akaksi, olen itse kuullut.
Olet oikeassa. Tietyissä piireissä kyllä. En haluaisi miestä jota ei oikein kiinnosta ja kutsuu nimillä.
Tiedän. Minä puolestani kutsun häntä ukkeliksi.
Sanoisin että minä olen voitolla.
Miksi ihmeessä oikein ylpeilet sillä, että puhut naisestasi alentavasti? Tuohan saa lähinnä vaan sut näyttämään siltä, ettet oikein osaa käyttäytyä ja että et ole mikään tavoittelemisen arvoinen mies.
Mulla ei ole miestä, mutta kaikki työkaverit ovat miehiä. He puhuvat vaimosta tai emännästä.
Pippeleinä puhutaan meidän kaveripiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Ei haittaa minua yhtään. Me kaveriporukassa kutsumme miehiä k*rpätelineiksi.
Onpas hauskaa ja humoristista, räväkkääkin. Näin päin se sopii aina tasa-arvoisessa maassa.
Ilmoitti juuri joitain viikkoja sitten että kutsuu rouvaksi nykyään töissä etc. Kuulemma helpompi kun kaikki ymmärtävät kenestä on kyse, toisin kuin nimellä kutsuttaessa, jolloin joutuu selittää että kuka pirjosusanna. Toki mitään äijjjiä sillä ei ole kavereina, ihan normaaleja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Yksityisetsivä perään ja ero jos vaan kutsuu muijaksi.
Mitä pahaa muijassa on?
No, en usko, että just muijaksi, koska hän ei käytä tuota sanaa, mutta jos kutsuisikin, niin miksikäs se mua haittaisi. Miehillä on miesten jutut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä oikein ylpeilet sillä, että puhut naisestasi alentavasti? Tuohan saa lähinnä vaan sut näyttämään siltä, ettet oikein osaa käyttäytyä ja että et ole mikään tavoittelemisen arvoinen mies.
Varmasti siksi, että aloittaja kokee elämänsä erittäin epätyydyttäväksi, ja koska hän ei osaa ratkaista niitä kysymyksiä, jotka vaikuttavat hänen elämänlaatuunsa, hän yrittää korjata asiaa syyttämällä ulkopuolista tahoa (tässä siis naisia). Naisten hakkumisesta saa kivaa iltapuhdetta, eikä yhtään tarvitse katsoa oman elämänsä ongelmakohtia silmiin.
Minulla on käynyt hyvä tuuri; kutsun vaimoani rakkaaksi. Pitkä liitto, kaunis vaimo ja hyvä äiti lapsillemme. Hyvä ihminen ja kaunis luonne 💗. Uskomatonta katsoa häntä joka päivä. Seksiä on paljon ja yhteinen aika menee kuin siivillä. Älykäs ja ainutlaatuinen nainen. Rakastan häntä yhä enemmän kuin voin teille kertoa tai kuvailla. Harvinaisuus.
Mäkin kutsun itseäni muijaksi, kuten myös kaikkia muita naisia.
Itse olen kuullut näitä, Siis luonteensa puolesta arvostamiltani miehiltä: Vaimo, puoliso, naisystävä, tyttöystävä, hallitus, parempi puolikas tai -puoli. Nämä siis tavallisissa yhteyksissä ja kahvipöytäkeskusteluissa.
Nuoremmat miehet käyttää erilaista kieltä.
Olen toki kuulut myös kanan aivoilla varustetun vi*unkantotelineen.
T keski-ikäinen mies
Vierailija kirjoitti:
Minulla on käynyt hyvä tuuri; kutsun vaimoani rakkaaksi. Pitkä liitto, kaunis vaimo ja hyvä äiti lapsillemme. Hyvä ihminen ja kaunis luonne 💗. Uskomatonta katsoa häntä joka päivä. Seksiä on paljon ja yhteinen aika menee kuin siivillä. Älykäs ja ainutlaatuinen nainen. Rakastan häntä yhä enemmän kuin voin teille kertoa tai kuvailla. Harvinaisuus.
Hyvät miehet saavat hyviä naisia.
Ei kutsu. Turhaan yrität.