Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset tuhlaa rahansa ja he ottavat tosi paljon velkaa?

Vierailija
09.11.2025 |

Eivätkö he tajua että tuollaisella elämäntyylillä he eivät saa koskaan kerättyä rahaa eikä sijoituksia sen verran että voi jäädä esim töistä pois paljon ennen eläkeikää? Eivätkö nuo ihmiset tajua sitä että he joutuvat olemaan työelämässä eläkeikään asti kun he tuhlaavat rahansa? 

Itse saan nettona palkkaa 2400e/kk ja saan joka kuukausi 1000e sijoituksiin koska elän varsin minimalistin elämää, jos tuhlaisin nuo rahat turhuuksiin niin silloin en voisi sijoittaa. 

M34

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta tyhmillä riittää ihmeteltävää

Vierailija
2/9 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit kuolet 40v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät osaa käyttää rahojaan ja he ovat juuri niitä jotka itkee kun hinnat nousee :) Ihmisten pitäisi oppia sijoittamaan jo opiskelu aikana koska mitä aikaisemmin aloittaa niin sitä enemmän saa tuottoa aikaan. Monet opiskelijat ottaa opintolainan ja sijoittaa sen rahan ;)

Vierailija
4/9 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit kuolet 40v.

Sitähän ei voi tietää että milloin kuolen. Mutta mitä väliä sillä on milloin kuolen? Minulle rahan tuhlaaminen ei tuo onnellisuutta, voin kävellä ilmaiseksi luonnossa. Minulle onnellisuus on sitä ettei minun tarvitse mennä orjatöihin orjapalkalla ja minulle on onnellisuutta se ettei minun tarvitse olla orja tälle yhteiskunnalle. Olen onnellinen silloin kun pääsen pois työelämästä, sijoitukset tuottaisi sen 2000e kuukaudessa ja asuisin vaikka espanjassa 50 vuotiaana. 

Jos kuolen 40 vuotiaana niin se on sitten voi voi.

M34

Vierailija
5/9 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen velkarahan sitten sattuu sijoittamaan tuurilla johonkin minkä arvo moninkertaistuu tuotapikaa, voi jälkeenpäin neuvoa muita ja kirjoittaa kirjan siitä miten vaurastutaan.

Vierailija
6/9 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sen velkarahan sitten sattuu sijoittamaan tuurilla johonkin minkä arvo moninkertaistuu tuotapikaa, voi jälkeenpäin neuvoa muita ja kirjoittaa kirjan siitä miten vaurastutaan.

Aika harva ihminen ottaa velkarahaa sijoituksiin. Velkarahaa taidetaan ottaa asuntoon, autoon ja jotkut ottaa ihan kulutusluottoja.

Vierailija
7/9 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos pitää työstään, eikä kaipaa eläkkeelle? Ja tykkää matkustella ja elää myös nuorena. Ei sitä rahaa täältä mukaan saa, ja aika vähällä ihminen oikeasti pärjää.

Vierailija
8/9 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit kuolet 40v.

Sitähän ei voi tietää että milloin kuolen. Mutta mitä väliä sillä on milloin kuolen? Minulle rahan tuhlaaminen ei tuo onnellisuutta, voin kävellä ilmaiseksi luonnossa. Minulle onnellisuus on sitä ettei minun tarvitse mennä orjatöihin orjapalkalla ja minulle on onnellisuutta se ettei minun tarvitse olla orja tälle yhteiskunnalle. Olen onnellinen silloin kun pääsen pois työelämästä, sijoitukset tuottaisi sen 2000e kuukaudessa ja asuisin vaikka espanjassa 50 vuotiaana. 

Jos kuolen 40 vuotiaana niin se on sitten voi voi.

M34

Miksi et tee työtä, joka tekee sinut onnelliseksi?  Onko työ sinulle pakkopulla? Silloin et tule koskaan menestymään.

Vierailija
9/9 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri tienaa enemmän kuin minä, koska on pikkupomo. Sillä on aina rahat loppu ennen tilipäivää. Mulla on päivä ennen tilipäivää vielä paljon jäljellä. Mun pitää valehdella ettei mullakaan oo, ettei se ole pummaamassa, kun ei se kumminkaan maksa velkojaan. Jotkut ei vaan osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi