Mitrn saatanan ankea on ihmisen elämä., joka ostaa ELOVENA- joulukalenterin
Kommentit (62)
Minä 45-vuotias nainen esimerkiksi voisin tuo ostaa. Itselleni.
Syön joka aamu puuroa, joten jos pitäisin makupuuroista tuo olisi kiva. Tylsästi syön ihan tavallista kaurapuuroa aina saman voisilmän kanssa.
Tee joulukalenteri olisi myös kiva!
Suklaasta en niin välitä, jos ostan en viitsi kalenteri muodossa sitä ostaa
Alkoholia en juo, kuivalihaa en syö, ja kosmetiikkakalenterikaan ei kiinnosta. Minulla jo on tarvitsemani kosmetiikka, en välitä uutuuksista.
Seksilelu kalenteri olisi kiva, jos lelut tulisivat käyttöön. Siinä kuitenkin on paljon turhaa, esim anaalitapit sun muuta mistä tiedän, etten käytä. Loppujen lopuksi jos leluja haluaa, ne on helpompi hankkia suoraan
Lapset, kun olivat kalenteri-iässä, pitivät lego kalentereista.
Ylipäätään se, että kalentereita myydään aikuisille, on vähän hassua
Onko siinä kalenterissa kauniita neek erityttöjä?
Teekalenteri mulla on ollut usein, viime vuonna oli sellainen, jossa oli pähkinöitä ja vegesuklaata. Joku suomalainen, en muista mikä, mutta hyvää oli. Puurokalenterin voisin ostaa lapsilleni, kun muutenkin syövät noita pussipuuroja.
Vierailija kirjoitti:
Minä 45-vuotias nainen esimerkiksi voisin tuo ostaa. Itselleni.
Syön joka aamu puuroa, joten jos pitäisin makupuuroista tuo olisi kiva. Tylsästi syön ihan tavallista kaurapuuroa aina saman voisilmän kanssa.
Tee joulukalenteri olisi myös kiva!
Suklaasta en niin välitä, jos ostan en viitsi kalenteri muodossa sitä ostaa
Alkoholia en juo, kuivalihaa en syö, ja kosmetiikkakalenterikaan ei kiinnosta. Minulla jo on tarvitsemani kosmetiikka, en välitä uutuuksista.
Seksilelu kalenteri olisi kiva, jos lelut tulisivat käyttöön. Siinä kuitenkin on paljon turhaa, esim anaalitapit sun muuta mistä tiedän, etten käytä. Loppujen lopuksi jos leluja haluaa, ne on helpompi hankkia suoraan
Lapset, kun olivat kalenteri-iässä, pitivät lego kalentereista.
Ylipäätään se, että kalentereita myydään aikuisille, on vähän hassua
Eikä ole yhtään hassua, mukavan piristävää. :)
Heh, sain hyvät naurut tästä aloituksesta. :D
Ymmärrän ap pointtisi, mutta ymmärrän myös puurofaneja.
ostaisin, jos olisi edullisempi. Hintaa n. 17 euroa. Hiutaleet ovat puoli-ilmaisia, joten ei mitään järkeä maksaa lisätystä esanssista, muutamasta kuivatusta marjan- tai hedelmänpalasta, pahvipakkauksesta ja sokerista noin paljoa.
Ette ilmeisesti tajua pikapuuron hienoutta? Monet reissut on tehty, vain kuumaa vettä ja puuro on valmis. Vatsa toimii. Käy toki eväänä, välipalana töihin.
Tykkäisin puurokalenterista koska syön aamuisin puuroa. Sain kerran lahjaksi teekalenterin ja se oli ihana, koska juon teetä päivittäin. Aika hintavia ovat tosin joten tuskin ostan itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Teekalenteri mulla on ollut usein, viime vuonna oli sellainen, jossa oli pähkinöitä ja vegesuklaata. Joku suomalainen, en muista mikä, mutta hyvää oli. Puurokalenterin voisin ostaa lapsilleni, kun muutenkin syövät noita pussipuuroja.
Mulla ei ole koskaan lapsuuden jälkeen ollut joulukalenteria enkä ole sellaista kaivannut -ja itse asiassa lapsenakin meillä oli joulusukat/-pussukka, ei kalentereita-, mutta viime vuonna sain kaverilta YogiTea-teejoulukalenterin ja se oli siitäkin huolimatta kiva, että yleensä juon irtoteetä :)
Vierailija kirjoitti:
ostaisin, jos olisi edullisempi. Hintaa n. 17 euroa. Hiutaleet ovat puoli-ilmaisia, joten ei mitään järkeä maksaa lisätystä esanssista, muutamasta kuivatusta marjan- tai hedelmänpalasta, pahvipakkauksesta ja sokerista noin paljoa.
Tässä onkin kyse annospakatuista. Kotona puuron voi tehdä isosta paketista, mutta reissussa annospikapuurot on jees. Aika ja seikkailut on opettaneet että pieni vedenkeitin, mahtuu reppuunkin, on varsin hyödyllinen kun mukana puurot ja murukahvit. Myös työ- ja harrastuspaikoilla voi olla vedenkeitin.
Vierailija kirjoitti:
Kallis on!😬
Ostin puurokalenterin silloin pari vuotta sitten, kun se ilmestyi ja nyt tänä syksynä taas. Myös seitsemänkymppinen äitini hankki sellaisen itselleen. :) Suurimpaa osaa mauista en ole koskaan aiemmin ostanut testiin. Tykkäsin erityisesti niistä gluteenittomista, joissa oli siemeniä seassa. Kivaa vaihtelua ja "jännitystä" elämää! Lisäksi kiva, et noi tulee syötyä eikä jää nurkkiin pyörimään.
Miten saatanan ankea elämä on ap:lla, joka valittaa joulukalenterista?
Joka luukusta ropisee sahajauhoa.
Vierailija kirjoitti:
Miten saatanan ankea elämä on ap:lla, joka valittaa joulukalenterista?
Mites sulla? Oletko kuullut huumorista? Se on sellaista, mille nauretaan. Ei tarvitse ottaa niin tosissaan.
Vein viime vuonna opiskelijanuorelle tuliaiseksi, kun kävin suunnilleen tähän aikaan vuodesta hänen opiskelukaupungissa. Tuntui tykkäävän, kun syö muutenkin paljon puuroa.
Meillä on ollut ja tykättiin. Nyt ei niitäkään kun niissäkin on niin paljon sokeria.
Osta itsellesi saatanakalenteri. Joka päivälle joku saatananteksti.