Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitrn saatanan ankea on ihmisen elämä., joka ostaa ELOVENA- joulukalenterin

Vierailija
09.11.2025 |

En halua edes kuvitella.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä millainen sadisti on ihminen joka ostaa sen lapselle?

Vierailija
2/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedä mitä joulukalentereja myydään -95 % joulun jälkeen 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin. Kaikki aikuisten joulukalenterit ovat typeriä, mutta tuo on kieltämättä vähän plääh.

Vierailija
4/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä :D onko se tämä puurokalenteri? just pohdin ostanko sen miehelleni. Hän on ainoa puuronsyöjä talossa ja syö niitä pussipuuroja. Hän kyllä moisesta ilahtuisi :)

Sellasta se tämä n. nelikymppisten elämä on

Vierailija
5/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes nähnyt moisia kalentereita. Tosin ei mun tartte silmällä kun kider kalenteria lapselle,niin ei tuu muita oikein huomattua.

Vierailija
6/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elovena-keksit on hyviä, puurokalenteria en kyllä ostais, mutta eiköhän niitä ostajia löydy.

Vierailija
7/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN TIEDÄ

Vierailija
8/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro ei ainakaan lihota kuten suklaakalenterien tuotteet.

Vierailija
9/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei niillä kalenterien suklailla kyllä liho. Joo, toivottavasti kukaan mutsi ei lapsraukalleen osta puurokalenteria - syököön itse jos haluaa puuroa heh!

Vierailija
10/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yläasteikäinen tyttö haluaa tuon puurokalenterin :D 

Hän tekee muutenkin itselleen säännöllisesti puuroa, ja tykkää myös tuunata puuroja eri lisukkein (esim. omenapuuro). 

Vierailija
11/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen ostavani sen kalenterin. Kai mun elämä sitten on ankeaa, koska luulenpa sen olevan mukava lisä joulukuun aamujen synkkyyteen. 🙂 Tykkään kaurapuurosta, se on mun lohturuokaa. 😊

Vierailija
12/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuro kyllä lihottaa jos vain istuu kiikkustuolissa ja kutoo. 

Vierailija
13/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten stanan ankea on elämä ihmisellä, joka siunailee hoo moilasena itselleen täysin tuntemattomien ihmisten ostamisia? Meidän ei taida tarvita edes vaivautua kuvittelemaan ... 

Vierailija
14/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan heti jos moisesta mt-tapaukset noin triggeröityy

Vierailija
15/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä nyt vähän innostuin, kun tässä nyt ekaa kertaa kuulin koko tuotteesta. :D Joulukalenterihan tulee avattua aamuisin ja kyllähän siihen sopii paljon paremmin annospikapuuro kuin suklaa, kuivaliha, olut tms. 

Vierailija
16/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä :D onko se tämä puurokalenteri? just pohdin ostanko sen miehelleni. Hän on ainoa puuronsyöjä talossa ja syö niitä pussipuuroja. Hän kyllä moisesta ilahtuisi :)

Sellasta se tämä n. nelikymppisten elämä on

Minä mietin kans ostaa itelle, ois hiukan terveellisempi, tosin erillisinä pusseina tietty noi puuropussit tulee halvemmaksi kuin kalenterin muodossa.

Vierailija
17/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä millainen sadisti on ihminen joka ostaa sen lapselle?

Miks pitäisi pilata lapsen hampaat karkilla tai suklaalla?

Vierailija
18/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä nyt vähän innostuin, kun tässä nyt ekaa kertaa kuulin koko tuotteesta. :D Joulukalenterihan tulee avattua aamuisin ja kyllähän siihen sopii paljon paremmin annospikapuuro kuin suklaa, kuivaliha, olut tms. 

Sama! Kiva syödä joka aamu jotain erilaista. 

Vierailija
19/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ap muistutuksesta, heti huomenna käyn ostamassa tuon puurojoulukalenterin!

Vierailija
20/62 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aluksi, että kalenteri sisältäisi niitä välipalapatukoita (mitkä ovat kyllä hyviä!), mutta ilmeisesti kyse on siis puurojoulukalenterista?

Uskoisin, että tuollaisen ostaa joku maanläheinen ja käytännöllinen, tai joku joka yksinkertaisesti haluaa vähän vaihtelua. Niistä suklaajoulukalentereista (varsinkin niistä kaikista halvimmista...) kun moni on saanut nauttia varmasti ihan kyllästymiseen asti.

Niin miksipä ei ostaisi puuro-, tee- tai vaikkapa sipsijoulukalenterin. Tai kynttilä- tai kauneudenhoitokalenterin.

Voisin itse ihan hyvin kuvitella ostavani puurojoulukalenterin. :D En siis normaalisti syö puuroa ollenkaan, niin olisi ihan mukavaa vaihtelua joulukuulle. Ostinhan minä jopa yksi joulu kolme(3!) erilaista suklaakalenteria kun en osannut päättää, ja pari kertaa olen ostanut mitään syötävää sisältämättömän koristekalenterinkin. Jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi