Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan piilottanut kiireessä kotonasi jotain arvokasta, ja et enää muista mihin piilotit sen?

Vierailija
09.11.2025 |

Minulle kävi näin. Harmitti todella paljon kun en muistanut mihin piilotin sen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tarvetta erityisesti kotonani piilottaa yhtään mitään.

Vierailija
2/13 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin, mutta en muista mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa. Sitten ne joskus sattumalta löytyy jostain ihmeellisestä paikasta.

Vierailija
4/13 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten kryptovaluutta tilini tunnusavaimen.  Sillon kun pilotin sen lompakon arvo oli joitain kymppejä.. Kun tajusin vuosikymmen myöhemmin että mullahan on noita kryptovaluuttoja ja muistin kaiken lisäksi niitä olevan paljon enemmän iski jäätävä paniikki...

2vrk tutkin taloa ja muutto laatikoita ennenkuin löysin kirjekuoren missä tunnus oli.

Vierailija
5/13 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti "piilottanut", mutta laitoin työpaikan uuden iphonen talteen kun en halunnut sitä alkaa käyttää, oma puhelin riitti mainiosti. Löysin puhelimen neljä vuotta myöhemmin kun olin jo vaihtanut työpaikkaa. Eipä sitä kukaan sinä aikana kaivannut.

Vierailija
6/13 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Viime aikoina se on löytynyt sieltä, missä ajattelinkin, mutta päällä on vain joku vaate tai muuta, miksi sitä ei näy.

Vierailija
7/13 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole piilottanut, tietoisesti säilöön laittanut.

Kuten esim. auton avaimet, kiireessä poikkeuksellisen hyvään säilöön. Jotta varmasti löydän myöhemmin.

No, piti sitten sovittu tapaaminen siirtää ja käyttää päivä avainten löytämiseen.

Vierailija
8/13 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten kryptovaluutta tilini tunnusavaimen.  Sillon kun pilotin sen lompakon arvo oli joitain kymppejä.. Kun tajusin vuosikymmen myöhemmin että mullahan on noita kryptovaluuttoja ja muistin kaiken lisäksi niitä olevan paljon enemmän iski jäätävä paniikki...

2vrk tutkin taloa ja muutto laatikoita ennenkuin löysin kirjekuoren missä tunnus oli.

Olipa lystikäs tarina.

Vierailija
9/13 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe tarvetta erityisesti kotonani piilottaa yhtään mitään.

Siinä vaiheessa kun omat lapset oli teini-iässä eikä heitä saanut lähtemään vaikkapa mökille  niin opin kantapään kautta, että srvokkaimmat ka helpoimmin särkyvät on syytä viedä turvaan, kultakolikot piilottaa ja alkoholit pistää lukkojen taakse. Kaikkea katosi, rikkoontui ja juotiin, eikä aina omien teinien toimesta.

Muisti pelasi vielä silloin niin että piilopaikat pysyi mielessä, niin tavaroiden kuin avaimienkin.

Nyt on muistin puolesta hankalampaa piilottelun kanssa, kun lasten lapset menee kavereineen mökille.

Mutta kyllä oma mummonikin syytti minua varkaaksi, kun ei vierailuni jälkeen löytynyt rahoja, pankkikorjoja eikä passeja. Löytyivät vuoden päästä, oli piilottanut ne liinavaatekaapin nastoitettijen hyllypapereiden alle 

Vierailija
10/13 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimoni aikoi erota minusta ja viedä poikamme mukanaan, en yhtäkkiä enää löytänyt omaisuuteeni liittyviä asiakirjoja.

Vierailija
11/13 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sukkalaatikosta kirjekuoren jossa 5000€. En edes muista koska olin sen sinne jemmannut.

Vierailija
12/13 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotin kerran 50 euron setelin kiireessä kun olin lähdössä kotoa. Iski jotenkin sairas ajatus, että jos joku nyt murtautuu kotiini, niin tuo seteli varastetaan. Piilotin sen enkä muistanut jälkeenpäin yhtään mihin olin piilottanut sen. Iski paniikki, että olin piilottanut sen mainoksien väliin, ja se on sitten mennyt niiden mukana roskikseen.

Vierailija
13/13 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa lystikäs tarina.

Arvaa mikä oli lystikästä. Muistin että ostin 630000 kpl erästä valuuttaa niiden arvo oli 10$ kpl kun tajusin että hitto mullahan on noita.  Todellisuudessa ei niitä ollut kun 6300. Voit varmaan arvata paniikin määrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi