Miehet ovat alkaneet riistämään naisia arveluttavalla tavalla.
Medioissa on nähty haastatteluita ja kuvien kanssa, sellaisista miehistä, jotka tiskaavat, imuroivat ja pesevät pyykkiä kotona. Joko tieten tahtoen tai tietämättään riistävät naisilta mahdollisuuden toteuttaa naisellisuuttaan. Törkeää toimintaa miehiltä.
T. feministi
Kommentit (26)
Miesten loputon itsekkyys ajaa tuollaiseen toimintaan.
Tiskaaminen, imuroiminen ja pyykkien peseminen on normaalia, elämänhallintaan liittyvää toimintaa sekä miehille että naisille, ei naisellisuuden toteuttamista. T. feministi
Minulla ei ole mitään siivous-tai tiskausgeeniä.
T: Nainen
Aito nainen tuntee täyttymyksen pitäessään huolta kodista.
Vierailija kirjoitti:
Tiskaaminen, imuroiminen ja pyykkien peseminen on normaalia, elämänhallintaan liittyvää toimintaa sekä miehille että naisille, ei naisellisuuden toteuttamista. T. feministi
Mutta auton roplaaminen, renkaiden vaihto ja muut hankalat, sotkuiset tekniset jutut kuuluvat edelleenkin miehille. T. Feministi
Minä toteutan naisellisuuttani katselemalla hyväksyvästi päältä, kun mies siivoaa ja leipoo.
t. Naisellinen nainen
Pertti nyt se korkki kiinni, on jo sunnuntai. Vaikka ei kai sillä työttömälle ole niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Minä toteutan naisellisuuttani katselemalla hyväksyvästi päältä, kun mies siivoaa ja leipoo.
t. Naisellinen nainen
Eli, olet laiska tai sairas, kun et pysty tekemään osuuttasi kotitöistä. Tottakai mies auttaa sairasta naista, jos ei kykene suoriutumaan. Jos parantuminen tapahtuu, niin nainen ottaa roolinsa kotitöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Naisellinen nainen
Eli, olet laiska tai sairas, kun et pysty tekemään osuuttasi kotitöistä. Tottakai mies auttaa sairasta naista, jos ei kykene suoriutumaan. Jos parantuminen tapahtuu, niin nainen ottaa roolinsa kotitöissä.
Miksi tekisin miehen työt?
Uskomatonta, mutta totta; osa naisista on niin mäheisriippuvaisia, että alistuu mielummin kotiorjaksi kuin olisi yksin
Mieheni tiskaa ja pesee omat pyykit. Ihana mies ja minulle jää omaa aikaa paljon koska tiedän että mieheni hoitaa kotia. Mieheni on jopa todella tarkka siivouksen kanssa kuten sängyn alta pitää imuroida 3 kertaa viikossa koska sinne kertyy pölyä. Tiskit pitää tiskata heti ruokailun jälkeen, siitä on todella tiukka ettei jää tiskejä.
Täällä jotkut naiset ylpeilevät laiskuudellaan. Sitä se rappio on.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Naiset ovat sanoneet, että he eivät tiskaa, imuroi tai pese pyykkejä. Ehkä he sen sijaan vaihtavat autoon talvirenkaat, luovat lumet ympäri vuoden, laittavat palohälyttimiin uudet patterit ja käyvät kaveriporukan kanssa metsästämässä pakastimeen lihaa. Pääasia että työnjako on oikeudenmukainen!
AP, mites ne Mohammedit nyt olleen ovat alkaneet. Hoksaavat, että suomi naisen kanssa ei leikitä. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Naiset ovat sanoneet, että he eivät tiskaa, imuroi tai pese pyykkejä. Ehkä he sen sijaan vaihtavat autoon talvirenkaat, luovat lumet ympäri vuoden, laittavat palohälyttimiin uudet patterit ja käyvät kaveriporukan kanssa metsästämässä pakastimeen lihaa. Pääasia että työnjako on oikeudenmukainen!
Törkeää viedä miehiltä mahdollisuus toteuttaa mieheyttään!
Aito nainen tuntee mielihyvää, kun saa pitää kodin siistinä ja miehen tyytyväisenä.
Eikö tämä kotiäiteys ole ollut naisten etu, eikä haitta?
Tällähän moni on välttänyt töissä käymisen!
Nyt pitää pärjätä onlyfanssissä, somevaikuttamisessa tai voittaa kauneuskilpailu, että välttää nöyryytyksen Alepan kassalla tai räkäisessä siivousfirmassa.
On naista alistavaa kieltää häntä siivoamasta korsetissa ja pitkissä mustissa korkosaappaissa.
Provo se on huonokin provo.