Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Citymarketin epäonnistunut Rambon Talli -Scleich kampanja

Vierailija
09.11.2025 |

Cittari pykäsivät sitten tällaisen kampanjan Rambon Tallin 100 miljoonan katsojakerran kunniaksi:

https://www.sttinfo.fi/tiedote/71590725/suomalainen-youtube-tahti-venny…

Ainoa vain, että jos kampanjalla piti juhlia kaikkia Rambon Tallin ja Schleich-hevosten faneja, kampanja meni mönkään, ainakin kohdaltamme. Tytär katsoi koulun jälkeen YouTubea ja huomasi kampanjan, Ja totesin kotiin päästyäni että käydään cittarissa sitten illemmalla kun pitää kaupassa käydä. No, saapuessamme Cittariin (Iccon cittari) puoli seitsemän aikoihin niin leluosastolla meitä on vastassa lappu, joka ilmoittaa että kampanja-Scleichit on jo mennyt. Voitte arvata reaktion! Siinä sitten loppuilta lohdutellaan tytärtä kun tällainen juttu olikin täysi pannukakku.

Sitä ihmettelen että jos tällaista saavutusta juhlitaan, niin loppujen lopuksi aika rajattu joukko siitä pääsi nauttimaan, ja lopputulos oli, ainakin meillä, iloisen "juhlan" sijasta itkua ja pettymystä.

Ei näin cittari! Ja olisi tietysti myös Vennykin (ja hänen tiiminsä) voinut hieman miettiä onko tämä oikea tapa juhlistaa saavutusta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut hittileluja ja aina ovat jotku jääneet ilman niitä olipa kyseessä pokemon, tamagotchit, furbit, little pet shop, robottikoirat tai uusimpana nämä labubut. Tässä ei nyt ole mitään uutta. Valitettavasti nykypäivänä ei voi olla varma enää ovatko nämä aloitukset totisinta totta vai trollausta... 

Vierailija
22/27 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime viikolla Cittarista ikävä kokemus. Poistorekissä oli muutama samanlainen pusero, eri kokoja. Kaikissa muissa oli punainen alennustarra paitsi M-kokoisessa, jokamoli minulle sopiva. Tietysti ajattelin, että on vain unohtunut lätkäistä se tarra jammenin kassalle. Mutta kassalla sanoikin, että ei voi myydä alennuksella, kun tarraa ei ole. Jätin puseron siihen. 

Seuraavana päivänä kävin tsekkaamassa, oliko pusero viety rekkiin. Olihan se, ei alennustarraa edelleenkään. Kysyin ip-kassalta, miksi juuri se yksi ainoa pusero ei ole alennettu (vaikka oli poistorekissä). Sanoi, että ehkä niitä muita kokoja on varastossa enemmän, ja siksi laitettu osa koista alennukseen.  Niin varmaan, kun puseroita oli rekissä tasan kolme: S, M ja XL koot. 

Alkoi todella ärsyttää tämmöinen asiakkaan ohitus. Kukaan ei vaivautunut tarkistamaan, josko olisin ollut oikeassa, että tarra oli vain unohtunut laittaa hintalappuun. Ehkä kassoille on sanottu, että kaikki pyritään myymään hyvään hintaan, asiakkaan pulinat pois. 🤬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on ollut hittileluja ja aina ovat jotku jääneet ilman niitä olipa kyseessä pokemon, tamagotchit, furbit, little pet shop, robottikoirat tai uusimpana nämä labubut. Tässä ei nyt ole mitään uutta. Valitettavasti nykypäivänä ei voi olla varma enää ovatko nämä aloitukset totisinta totta vai trollausta... 

Minulla on facekaverina mamma, joka oli tehnyt juurikin samanlaisen päivityksen, kuin tämä aloitus. Eli hyvinkin tällaisia ihmisiä on. Melkoinen myötähäpeä nousee tästä aloituksesta. AP on nolo typerys

Vierailija
24/27 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kivoja tällaiset tapahtumat. Me ei osallistuttu edes tähän, kun lapset eivät enää niin kovia faneja ole. Mutta varmasti moni lapsi on mielellään noita poneja käynyt etsimässä.

Vierailija
25/27 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on facekaverina mamma, joka oli tehnyt juurikin samanlaisen päivityksen, kuin tämä aloitus. Eli hyvinkin tällaisia ihmisiä on. Melkoinen myötähäpeä nousee tästä aloituksesta. AP on nolo typerys

Kiitos mukavista sanoista näin sunnuntaiehtooseen!

Vierailija
26/27 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain oikeasti haluaa, pitää mennä jonottamaan kaupan ulkopuolelle viimeistään aamuneljältä.

Minä en ole koskaan halunnut mitään myytävää/ilmaista niin kovasti.

Mutta näköjään moni muu ajattelee toisin.

Enempi mua huvittaa nämä aamuyön leiriytyjät, jotka pakkomileteosesti haluavat sen tuotekassin ilmaisnäytteitä. Vrt. Turun Kicks viime viikolla. 🤦🏼

Vierailija
27/27 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mukavista sanoista näin sunnuntaiehtooseen!

Ap, mä symppaan sua ja tytärtäsi. Oma lapsenlapsi harrastaa myös noita ja on saanut Vennyltä nimmarin Rambo-kirjaansa jostain Hevoset-messuilta. Sitäkin piti jonottaa aika kauan.  Jos oisin tiennyt tuosta tempauksesta, olisin joutessani mennyt Cittariin naaraamaan sitä erikoisyksilöä. 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän