Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ex vieläkin katkera erosta vaikka hänellä uusi vaimo ja lapset tämän kanssa?

Vierailija
09.11.2025 |

Erosin ex-miehestä  8v sitten meidän lapsen ollessa pieni.  Ex on hankala luonteeltaan, kontrolloiva jne. Ennen ero-päätöstä rakastuin toiseen jonka kanssa asumme yhdessä edelleen. Ymmärrän exän suuttumuksen ja katkeruuden. Mutta Ex on vuosien ajan ollut hankala, laittelee viestiä lapseen liittyvistä asioista jotka eivät ole enää oikea asiaa vaan pelkkää turhaa , liiallista puuttumista, kontrollinhalua, ilkeilyä ja haukkumista. Lisäksi on miestäni haukkunut lapselle. Exä on ollut naimisissa 5-6v ajan ja lapsiakin  on. On erikoista että vieläkin jaksaa olla vihainen. On jopa yrittänyt että eroaisin miehestäni. Ex oli tässä yhtenä päivänä yllättäen aivan ystävällinen minua kohtaan ja väitti tietävänsä mieheni pettäneen minua, ja ehdotti että muuttaisin lähemmäs exän perhettä asumaan.  Vetosi yhteiseen lapseemme että hänkin tykkäisi jos aduisimme lähekkäin ( välimatka on alle 20km, eli emme nyt kovin kaukana muutenkaan asu. Lapsiviikko-viikko).

Exän vaimo ei ole tiennyt näistä ilkeistä viesteistä, kiusaamisesta jne. Mutta vaimo sanoi minulle että mieheni on hänen miehelleen punainen vaate. 

vaimo on todella mukavan olonen, ystävällinen ja kiltti. Ihmetyttää että eikö hänestä tunnu ikävältä tuo, että miehensä toimii noin? 

itse en tykkäisi jos minun mues häiriköisi / puuttuisi paljon exän asioihin vaikka yhteinen lapsi onkin.

Mikä vaivaa ihmistä kun ei keskity siihen omaan perheeseensä ja yrittää erotttaa minut ja mieheni vielä 8v jälkeen? Toki sekin saattaa vaikuttaa että lapseni on alkanut  puolustamaan miestäni isällensä, mahdollisesti tämä sai exässä uudelleen raivon pintaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on henkinen evoluutio pahasti kesken. Mies mielummin uhriutuu, kun käsittelisi asiat kuntoon ja jatkaisi tasapainoista elämää. Tuollainen on mieslapsi, eikä kaipaa mitään sympatioita. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän